Skootterin vuokraus?

Mirtsu2

Skootterin vuokraus on varmasti helppoa? Ja sillä on varmasti mukavaa liikuskella, voi mennä omia menojaan sekä katsella paikkoja itsekseen? Paljonkos vuokraus päiväksi olis? Ja pystyykö yhdellä vehkeellä liikkumaan 2 tyyppiä? Onks teillä ollu se kansainvälinen ajokortti vai ihan perus suomen? Kiitti, jos joku vaivautuu vastaamaan. :)

5

260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asg
    • Täältä löytyvät ohjeet skootterin vuokraukseen ja mitä kannattaa pitää mielessä skootterilla ajellessa:
      http://www.minnethaimaassa.com/hyva-tietaa/skootterin-vuokraaminen/
      Sama lyhyesti: vuokrahinta tapaa olla 200-250 bahtia päivässä, kypärät kuuuvat hintaan. Nykyisin suurin osa vuokraskoottereista on täysin automaattisia ja helposti ajettavia ilman aiempaa kokemusta.
      Skootterin vuokraaminen kannattaa, sillä omalla menopelillä on tosiaan vapaa liikkumaan, ja liikkuminen tulee edullisemmaksi kuin taksien ottaminen.
      Skootteri kantaa helposti kaksi ihmistä – tai vaikka viisi vietnamilaista (Thaimaassa harvemmin näkee yhtä täyteen ahdettuja skoottereita).
      Suomalainen ajokortti riittää thaimaalaisille poliiseille muttei välttämättä suomalaiselle vakuutusyhtiölle, jos sattuu joutumaan pahaan kolariin. Jos haluatte pelata varman päälle, hankkikaa Autoliitosta kansainvälinen kortti, mutta aika harva kyllä Thaimaata varten hankkii.

• Äitee1

Otamme aina skootterin useammaksi päiväksi (10-12pv) silloin olemme saaneet sen about 170b/pv. Edullista ja helppoa.Muistaa vaan seurata taustapeiliä, ettei takaa tule kovin lähelle isompia kulkuneuvoja. Mitään "lähellä piti" tilanteita ei ole tullut, vaikka käyty esim Krabi Townissa monta kertaa

• easyrider5

Monessa paikassa saa eniten irti, kun vuokraa skootterin. tuo ihanan vapauden tunteen kun voi mennä menojaan omaa tahtiaan eikä tarvitse aina neuvotella taksien kanssa.

• mynsteri

Yhdyn edellisiin, Ao Nangin keskustassa saa olla tarkkana, mutta heti, kun pääsee sieltä pois , on ihan rauhallista. Tiikeriluolille loppureitti oli näin takanaistujan silmissä vähän pelottava, mutta kuski sanoi pärjänneensä ihan hyvin.Joka reissulla näkee vähintäin yhden mopo-onnettomuuden, yleensä paikallisen. Nytkin viimeksi, tultiin paikalle ja nähtiin paikallinen kuski pää verilammikossa kuolleena. Ei ollut kypärää.Eli ihanaa se on, mutta tarkkana saa olla! Ja nimenomaa, pidä huolta, että mopossa on 2 peiliä ja vilkut ja jarrut kunnossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      801
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      776
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      728
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      720
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      690
    Aihe