saat minut sekaisin sinusta............hajusi,ihosi,silmäsi...palan halusta päästä kanssasi...uudelleen ja uudelleen....menen sekaisin sinusta.....
mies
5
338
Vastaukset
- Taasko vainoat
Nyt ei jouda...soittele huomenna.... tai ensi viikolla.Tai älä soittele . Otan sinuun yhteyttä myöhemmin.
- Auuuuuuu
Ehanaa..., laitetaanko räpätin käkättämään?
- sekasiitaassinustAAA
Laitetaan voan...ihan kahestaan...minäkin
mään sekasii ja käkätettäänki pitkään...ei toinna outella soittoja,ruukkoovat mikkelin miehet meijät pian viijä. ehä minä varatulle ala,enkä sekasiii ala semmosen takia ,menemään .minä meen sekasi sinusta ...Tuun toas maisemmii ,nähhään siinä kirkon parkkipaikalla toas. - aaA8
aamuyössä
minä vain valvon
vierelläni tyhjä sänky
unelmani karkoittaa
elämäni sulaa kuin kevätjärven jää
ja silmänräpäyksessä katoaa
menetän järkeni
todellisuuden tunteeni häivytän
aistimme voisivat kohdata hiljaa
kunnes hengityksemme olisivat sokeat
kuin hullu
ympyrää kävelen
rakkautta kaivaten ja peläten
lukemattomat vaikeat päivät
avautuvat kuin ihon haavat
kaipuu kohtaan jotakin
polttaa kipeästi sisintäni tulen lailla
rukoilen ja
nimesi voisi täyttää sydämeni
lailla ensirakkauden
taivas vain tietää
kuinka monesti olen sinua itkenyt
sinua ei ehkä olekaan
elän ja unelmoin
rukoilen
saavuttamattoman rakkauden vuoksi
tyhjyys täyttää sydämeni
jumala
sinulle en kipuani valehdella voi
alistun sen
myöntämiseen... - kiittää hän
AaAmen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031645
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271432En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821260- 621153
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101028Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111999Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213806Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57763- 122733
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20708