saat minut sekaisin sinusta............hajusi,ihosi,silmäsi...palan halusta päästä kanssasi...uudelleen ja uudelleen....menen sekaisin sinusta.....
mies
5
343
Vastaukset
- Taasko vainoat
Nyt ei jouda...soittele huomenna.... tai ensi viikolla.Tai älä soittele . Otan sinuun yhteyttä myöhemmin.
- Auuuuuuu
Ehanaa..., laitetaanko räpätin käkättämään?
- sekasiitaassinustAAA
Laitetaan voan...ihan kahestaan...minäkin
mään sekasii ja käkätettäänki pitkään...ei toinna outella soittoja,ruukkoovat mikkelin miehet meijät pian viijä. ehä minä varatulle ala,enkä sekasiii ala semmosen takia ,menemään .minä meen sekasi sinusta ...Tuun toas maisemmii ,nähhään siinä kirkon parkkipaikalla toas. - aaA8
aamuyössä
minä vain valvon
vierelläni tyhjä sänky
unelmani karkoittaa
elämäni sulaa kuin kevätjärven jää
ja silmänräpäyksessä katoaa
menetän järkeni
todellisuuden tunteeni häivytän
aistimme voisivat kohdata hiljaa
kunnes hengityksemme olisivat sokeat
kuin hullu
ympyrää kävelen
rakkautta kaivaten ja peläten
lukemattomat vaikeat päivät
avautuvat kuin ihon haavat
kaipuu kohtaan jotakin
polttaa kipeästi sisintäni tulen lailla
rukoilen ja
nimesi voisi täyttää sydämeni
lailla ensirakkauden
taivas vain tietää
kuinka monesti olen sinua itkenyt
sinua ei ehkä olekaan
elän ja unelmoin
rukoilen
saavuttamattoman rakkauden vuoksi
tyhjyys täyttää sydämeni
jumala
sinulle en kipuani valehdella voi
alistun sen
myöntämiseen... - kiittää hän
AaAmen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.754276Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112293- 1561445
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2421445- 1201271
- 1141207
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721129Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81106- 601004
- 35946