saat minut sekaisin sinusta............hajusi,ihosi,silmäsi...palan halusta päästä kanssasi...uudelleen ja uudelleen....menen sekaisin sinusta.....
mies
5
348
Vastaukset
- Taasko vainoat
Nyt ei jouda...soittele huomenna.... tai ensi viikolla.Tai älä soittele . Otan sinuun yhteyttä myöhemmin.
- Auuuuuuu
Ehanaa..., laitetaanko räpätin käkättämään?
- sekasiitaassinustAAA
Laitetaan voan...ihan kahestaan...minäkin
mään sekasii ja käkätettäänki pitkään...ei toinna outella soittoja,ruukkoovat mikkelin miehet meijät pian viijä. ehä minä varatulle ala,enkä sekasiii ala semmosen takia ,menemään .minä meen sekasi sinusta ...Tuun toas maisemmii ,nähhään siinä kirkon parkkipaikalla toas. - aaA8
aamuyössä
minä vain valvon
vierelläni tyhjä sänky
unelmani karkoittaa
elämäni sulaa kuin kevätjärven jää
ja silmänräpäyksessä katoaa
menetän järkeni
todellisuuden tunteeni häivytän
aistimme voisivat kohdata hiljaa
kunnes hengityksemme olisivat sokeat
kuin hullu
ympyrää kävelen
rakkautta kaivaten ja peläten
lukemattomat vaikeat päivät
avautuvat kuin ihon haavat
kaipuu kohtaan jotakin
polttaa kipeästi sisintäni tulen lailla
rukoilen ja
nimesi voisi täyttää sydämeni
lailla ensirakkauden
taivas vain tietää
kuinka monesti olen sinua itkenyt
sinua ei ehkä olekaan
elän ja unelmoin
rukoilen
saavuttamattoman rakkauden vuoksi
tyhjyys täyttää sydämeni
jumala
sinulle en kipuani valehdella voi
alistun sen
myöntämiseen... - kiittää hän
AaAmen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as493103Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232934- 502810
- 562628
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582528Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482510On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532291Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782178- 692068
- 452062