Onnela Alanya

onnela alanya <3

Ceton ja Harunin uusi ravintola, Onnela Alanya, sijaitsee Kippis -baarin ja Marco Polo -ravintolan vastapäätä. Mahtavien omistajien baarissa on hyvä tunnelma ja pojat ovat todella ystävällisiä kaikille :) Kannattaa käydä katsomassa ja tutustumassa!

70

5274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8+19

      Jaa, että yks turha suomabaari lisää. Kiitos ei... hengaan mieluummin aivan muualla.

      • çeto çeto

        onnela ei ole vain suomin baari kaikki terve tuloa ihan mista maasta vaa


      • pieni p
        çeto çeto kirjoitti:

        onnela ei ole vain suomin baari kaikki terve tuloa ihan mista maasta vaa

        Kiitos, tullaan käymään.


      • haha2
        çeto çeto kirjoitti:

        onnela ei ole vain suomin baari kaikki terve tuloa ihan mista maasta vaa

        kyllä se suomibaariksi lasketaan.. juhlamokkaa, suomikaraokee, nimiki suomeksi ja asiakkaat päämääräsesti suomalaisia, wonder why. jos ei suomibaari ni ainaki suomalaisiin painottunut baari. kuka kutsuu millä nimellä tahtoo


    • AlanyaInMyMind

      Eikös Sedu ole myös yksi tuon Onnela-ravintolan omistajista?

      • çeto çeto

        ei ma ollan kaksi omistaja mina ja harun ja aina terve tuloa onnelan ystaveni


      • alanyafani1
        çeto çeto kirjoitti:

        ei ma ollan kaksi omistaja mina ja harun ja aina terve tuloa onnelan ystaveni

        Terveisiä Luleåsta Harrille ja sinulle!!!Onnea yritykselle!Sisareni ja minä kiitämme teitä kaikkia siellä Onnelassa!!!Käytiin maaliskuussa muutaman kerran syömässä ja laulamassa ja tanssimassa!Kiitos Harri hyvästä humpasta!!Tsemppiä!!!Lycka till,senim R-anne från Luleå,sen beni biliyor!


    • suamipaarit

      Nyt pitäisi vain tietää ketä nämä cetonit ja harunit ovat.. ei vaiskaan. mahtava maksettu mainos?

      • çeto çeto

        meille molemmillekin on oma facebooki sielleten voit nahda meiden nama terve tuloa alanyan ma ollan kaksi nuori yrritteje toivon voidan ma osa kaikkille palvelle hyvin terve tuloa vain


    • HEEELmi

      Pieni vinkki Cetolle ja Harunille , en vielä kertaakaan ole Alanyassa saanut hyvää pitsaa, he voisivat panostaa pizzan tekoon. Joku heidät tunteva voisi ehdottaa !!!

      • çeto çeto

        terve tuloa vain maistaman


    • llllyy

      Tulin juuri kotiin Turkista, Alanyasta.Tutustuin uuteen paikkaan, Onnela Alanyaan. Ehdottomasti uusi kantapaikkani! Henkilökunta mahtava, tarjoilu pelasi ja hinta kohdallaan. Uskon kun sesonki alkaa ravintolassa tulee olemaan loistava meininki. Kannattaa ehdottomasti tutustua paikkaan!!!

    • vesta1

      Terve Seppo.Olet löytänyt tännekkin.Terveisiä Harrille Onnelaan. T. Timo

    • Satu 3

      Hei,oli hyvä uusi paikka Alanyassa, Heikin baarista pikku Seppo ja Aleksin baarista Harri, erinomainen palvelu, hyvä meininki ,kannattaa tutustua .

    • jassuje

      Tervetuloa suomalaiseen karaokebaariin Tangoon! Karaoke alkaa klo 19 ja loppuu klo 24. Meillä löytyy noin 40 000 karaokekappaletta. Suomalaisille tarjotaan alkupalat ja jälkiruoat suomalaista kahvia. Ota yhteyttä Jassuun 905075683132 tai ravintolaan 902425120172. Tervetuloa tutustumaan!fb ravintola tango alanya..tango avatta 2.15.2013.tervetuloa

    • Satu 6

      Hyvä meininki,kannattaa käydä!

    • Seija7

      Hyvä ruoka,ja erinomainen palvelu

    • Zeto

      Huva ustavani. Suonu joku toine paikka. Meida keittio ei viela auki tai sitte vain valehdella.

    • helmiesteri

      Kippis-baariahan ei enää ole,Piia on siirtynyt kokonaan kiinteistö-alalle ja myynyt nimen Kippis viereiselle Marco Polo ravintolalle joka on nyt Kippis-Marco Polo,eikä henkilökunta juurikaan osaa suomea(!!!?tarviiko Alanyassa kaikkien puhuakaan suomea?!) Onnela on tosiaan fiksu paikka ja pojat(työntekijät ja omistajat) mukavia ja rentoja tyyppejä:)

    • kaipaavaaaa

      voiskohan joku kertoa ketä siellä on töissä? onko kippiksen henkilökunta?

    • yx vaan

      Terve Harri ja kumppanit.kävin useaan otteeseen siskoni kanssa sekä syömässä että laulamassa karaokea maaliskuussa. Olette kaikki mukavia poikia ystävällisiä palvelualttiita. Hyvää jatkoa ja mukavaa kesää. Terveiset teille kaikille erityisesti Zet nimisellä joka suostui tanssittamasn valssia.ehkä nähdään tai kuullaan syys puolella.

    • Onnela Alanya

      meile paljo ysteve työse. tulka meiden bari vain, varmasti hyve palvelu. mine ei sinku muta koskan ei lika nainen ola palvela kaikki hyve varmaste tytyveine asiakas. hyve ruoka hyve palvelu terve tula.

    • Veronicc

      Onkos täälläkin työluvattomia suomityttöjä töissä? Suomibaareille ihan vinkiksi, että älkää ottako näitä suomilikkoja töihin ns. ruoka/juomapalkalla. Tekevät enemmin hallaa teidän liiketoimille kuin plussaa. Ensin ollaan niin kaveria ja sitten myöhemmin saadaan mustasukkaisuus kohtauksia ja haukutaan naisasiakkaita. Joten kierrän kaukaa jos jossakin on töissä näitä työluvattomia Turkin miehistä seonneita naikkosia.

      • Maassa maan tavalla

        Niin totta puhut! Todella huono maku jäi ainakin Heikin Baarin viime kesäisestä suomalaistytöstä. Todella kaksinaamainen ihminen ja suutahti jos joku naispuolinen jutteli työntekijöiden kanssa. Tyttäreni haukkui lihavaksi ja huoraksi, koska tyttäreni erehtyi tanssimaan hänen "poikaystävänsä" kanssa. No eipä ollut tämä työntekijätyttökään mikään laiheliini ;) Itse kuulemma asui baaripoikien kanssa yhdessä koko kesän. Ainakin minusta jotenkin outoa. No Heikin Baari menetti tuon tytön vuoksi 2 perhettä jatkossa asiakkaistaan. Ja olen samaa mieltä, että eikai kukaan lähde ilman työlupaa ruokapalkalla, ellei ole seonnut niistä pikisilmistä. No jokainen tyylillään, säälittäviä tyttöparat :(


      • Rinsrenssa1
        Maassa maan tavalla kirjoitti:

        Niin totta puhut! Todella huono maku jäi ainakin Heikin Baarin viime kesäisestä suomalaistytöstä. Todella kaksinaamainen ihminen ja suutahti jos joku naispuolinen jutteli työntekijöiden kanssa. Tyttäreni haukkui lihavaksi ja huoraksi, koska tyttäreni erehtyi tanssimaan hänen "poikaystävänsä" kanssa. No eipä ollut tämä työntekijätyttökään mikään laiheliini ;) Itse kuulemma asui baaripoikien kanssa yhdessä koko kesän. Ainakin minusta jotenkin outoa. No Heikin Baari menetti tuon tytön vuoksi 2 perhettä jatkossa asiakkaistaan. Ja olen samaa mieltä, että eikai kukaan lähde ilman työlupaa ruokapalkalla, ellei ole seonnut niistä pikisilmistä. No jokainen tyylillään, säälittäviä tyttöparat :(

        Ainki se tytteli joka pyöri siel Bellassa syksyl oli kyl aika tapaus. Varmaa sama likka ku seki asu baaripoikien solukämpäs ja kielsi mua juttelemasta Bellan työntekijöiden kaa ja määräili saanko tulla ravintolaan ystävieni kaa vain en. No kysyin "pomolta" ni sano meidän olevan tervetulleita aina. Toivottavasti en kyseiseen rinsessaan tänä vuonna törmää.


      • eeelbuuuu
        Rinsrenssa1 kirjoitti:

        Ainki se tytteli joka pyöri siel Bellassa syksyl oli kyl aika tapaus. Varmaa sama likka ku seki asu baaripoikien solukämpäs ja kielsi mua juttelemasta Bellan työntekijöiden kaa ja määräili saanko tulla ravintolaan ystävieni kaa vain en. No kysyin "pomolta" ni sano meidän olevan tervetulleita aina. Toivottavasti en kyseiseen rinsessaan tänä vuonna törmää.

        Olin reilu viikko sitten ja silloin ei ainakaan ollut tyttöjä tarjoilijoina. Ruoka oli mahdottoman hyvää. Kana Fajitaa söin oli huippu hyvää tuli pöytään tosi kuumassa paistinpannussa.Lohi oli myös hyvää.


      • Met ;)
        Rinsrenssa1 kirjoitti:

        Ainki se tytteli joka pyöri siel Bellassa syksyl oli kyl aika tapaus. Varmaa sama likka ku seki asu baaripoikien solukämpäs ja kielsi mua juttelemasta Bellan työntekijöiden kaa ja määräili saanko tulla ravintolaan ystävieni kaa vain en. No kysyin "pomolta" ni sano meidän olevan tervetulleita aina. Toivottavasti en kyseiseen rinsessaan tänä vuonna törmää.

        Ai siis se eukko joka esiintyy facebookissa niin, että vääntänyt suomalaisen nimensä turkkilaiseen muotoon. Oikein vuorovetten prinsessa. :) Viime kesältä hänestä myös todella neg. kuva.


      • Samanlainen kokemus
        Maassa maan tavalla kirjoitti:

        Niin totta puhut! Todella huono maku jäi ainakin Heikin Baarin viime kesäisestä suomalaistytöstä. Todella kaksinaamainen ihminen ja suutahti jos joku naispuolinen jutteli työntekijöiden kanssa. Tyttäreni haukkui lihavaksi ja huoraksi, koska tyttäreni erehtyi tanssimaan hänen "poikaystävänsä" kanssa. No eipä ollut tämä työntekijätyttökään mikään laiheliini ;) Itse kuulemma asui baaripoikien kanssa yhdessä koko kesän. Ainakin minusta jotenkin outoa. No Heikin Baari menetti tuon tytön vuoksi 2 perhettä jatkossa asiakkaistaan. Ja olen samaa mieltä, että eikai kukaan lähde ilman työlupaa ruokapalkalla, ellei ole seonnut niistä pikisilmistä. No jokainen tyylillään, säälittäviä tyttöparat :(

        Osaatteko antaa parempaa kuvausta kukaan tytöstä, itsellä samanlainen kokemus. Oikeastaan näin Heikin Baarissa kaksi tyttöä joiden olin kuulevinani oleskelevan pidempään ja työskentelevän silloin Alanyassa. Toinen tytöistä näkyi harvemmin, mutta toinen oli paikalla joka ilta ja kasvoillaan hyvin arvosteleva ja negatiivinen ilme. Vaikka tuolla tytöllä ei varmasti ollut varaa ulkonäöstä moittia toista, näytti hän siltä kuvittelisi olevansa korkeallakin jalustalla, ja etenkin todella vihaisia katseita sai, jos erehtyi edes pari sanaa vaihtamaan tiettyjen työntekijöiden kanssa.


      • .............
        Samanlainen kokemus kirjoitti:

        Osaatteko antaa parempaa kuvausta kukaan tytöstä, itsellä samanlainen kokemus. Oikeastaan näin Heikin Baarissa kaksi tyttöä joiden olin kuulevinani oleskelevan pidempään ja työskentelevän silloin Alanyassa. Toinen tytöistä näkyi harvemmin, mutta toinen oli paikalla joka ilta ja kasvoillaan hyvin arvosteleva ja negatiivinen ilme. Vaikka tuolla tytöllä ei varmasti ollut varaa ulkonäöstä moittia toista, näytti hän siltä kuvittelisi olevansa korkeallakin jalustalla, ja etenkin todella vihaisia katseita sai, jos erehtyi edes pari sanaa vaihtamaan tiettyjen työntekijöiden kanssa.

        Nimiä ei saisi täällä sanoa... Mutta ruskee lyhyt tukka, aina naama väärinpäin ja luulee omistavansa koko alanyan. eikä ihan laihakaan ;)


      • Samanlainen kokemus
        ............. kirjoitti:

        Nimiä ei saisi täällä sanoa... Mutta ruskee lyhyt tukka, aina naama väärinpäin ja luulee omistavansa koko alanyan. eikä ihan laihakaan ;)

        Juu kyllä tuo samalta kuulosta hyvinkin paljon, mutta minun käsittääkseni tämä neiti ei kyllä työskennellyt silloin Heikin Baarissa vaan jossain toisaalla, mutta vietti illat baarissa. Myöhemmästä ajankohdasta en tiedä josko olisi aloittanutkin työt sielä.

        Koskaan ei kyseinen henkilö mitään sanonut minulle ainakaan, mutta aina vihaisesti katsoi (sen lisäksi että kasvoilla oli perus negatiivinen ilme), vaikka en käsittääkseni tehnyt edes mitään provosoivaa (olen jopa kysynyt matkaseuraltani, että toiminko hänen mielestään väärin ja provosoivasti), huh huh.


      • heart4
        Rinsrenssa1 kirjoitti:

        Ainki se tytteli joka pyöri siel Bellassa syksyl oli kyl aika tapaus. Varmaa sama likka ku seki asu baaripoikien solukämpäs ja kielsi mua juttelemasta Bellan työntekijöiden kaa ja määräili saanko tulla ravintolaan ystävieni kaa vain en. No kysyin "pomolta" ni sano meidän olevan tervetulleita aina. Toivottavasti en kyseiseen rinsessaan tänä vuonna törmää.

        Oliko kyse joistain tietyistä työntekijöistä vai kaikista? Pariin kun niistä tuli viime reissulla tutustuttua niin tietäis onko tiedossa kiukuttelua jos joskus osuu tämän neidin kanssa paikalle samaan aikaan. Nimiähän täällä ei saisi mainita, mutta jos oli kyse tietyistä tyypeistä niin oliko ne kenties niitä vähän pidempiä kavereita? Aika törkeältä vaikuttaa tuommoinen käytös.


      • Samanlainen kokemus
        heart4 kirjoitti:

        Oliko kyse joistain tietyistä työntekijöistä vai kaikista? Pariin kun niistä tuli viime reissulla tutustuttua niin tietäis onko tiedossa kiukuttelua jos joskus osuu tämän neidin kanssa paikalle samaan aikaan. Nimiähän täällä ei saisi mainita, mutta jos oli kyse tietyistä tyypeistä niin oliko ne kenties niitä vähän pidempiä kavereita? Aika törkeältä vaikuttaa tuommoinen käytös.

        Ainakin itse tuntui, että erityisesti eräs työntekijä oli sellainen kenen lähellä ei saanut olla tai katsoa vahingossakaan samaan suuntaan missä kyseinen työntekijä oli ilman vihaisia katseita. Kyseinen työntekijä ei ollut mitenkään erityisen pitkä, ja monesti oli kuljettajana asiakkaita haettaessa ja vietäessä hotelleille. Kyllä noita muitakin työntekijöitä varmasti on läheisinä kavereina, joten voi olla muitakin työntekijöitä joiden kohdalla sama tilanne, mutta ainakaan silloin ei niin selkeesti nousseet muut esiin. Loppu kesästähän jonkun verran tapahtui muutosta työntekijöissä, joten tietoa miten neiti näihin ns. uudemmpiin suhtautuu ei ole ainakaan minulla.


      • heart4
        Samanlainen kokemus kirjoitti:

        Ainakin itse tuntui, että erityisesti eräs työntekijä oli sellainen kenen lähellä ei saanut olla tai katsoa vahingossakaan samaan suuntaan missä kyseinen työntekijä oli ilman vihaisia katseita. Kyseinen työntekijä ei ollut mitenkään erityisen pitkä, ja monesti oli kuljettajana asiakkaita haettaessa ja vietäessä hotelleille. Kyllä noita muitakin työntekijöitä varmasti on läheisinä kavereina, joten voi olla muitakin työntekijöitä joiden kohdalla sama tilanne, mutta ainakaan silloin ei niin selkeesti nousseet muut esiin. Loppu kesästähän jonkun verran tapahtui muutosta työntekijöissä, joten tietoa miten neiti näihin ns. uudemmpiin suhtautuu ei ole ainakaan minulla.

        Tuon perusteella sitten tuskin oli kumpikaan tarkoittamistani, mutta sitähän ei tosiaan voi tietää josko suhtautuisi myös näiden kohdalla niin. Oma reissu ajoittui viime vuoden alkukesään, joten uudempia työntekijöitä en tiedä.


      • Samanlainen kokemus
        heart4 kirjoitti:

        Tuon perusteella sitten tuskin oli kumpikaan tarkoittamistani, mutta sitähän ei tosiaan voi tietää josko suhtautuisi myös näiden kohdalla niin. Oma reissu ajoittui viime vuoden alkukesään, joten uudempia työntekijöitä en tiedä.

        Itse olin viime vuonna kahteen otteeseen reissussa, ensimäisella kerralla en koko neitiä nähnyt, tosin eipä silloin tullut kun pari kertaa eksyttyä kyseiseen ravintolaan kun muuten oli toisella puolella Alanyaa. Myöhemmältä reissulta siis kyseiset kokemukset. Silloinkin oli kevääseen nähden joitain muutoksia työntekijöissä tapahtunut ja loppukesästä kuulemma lisää, joten ei siis voi tietää kaikkea mitä tapahtunut ja ketkä kaikki työntekijät ovat olleet sen neidin vahdinnassa.


    • 18+1

      näkyyk onnelas suomen mm-pelit viikonloppuna jos suomi niissä on mukana ?

    • mm-kisat

      kyllä näkyy mm-pelit onnelassa

    • Onnela Alanya

      meile kaiki peli neky jos voida hyve suomi !! ei suomi tytö meile nyt työse muta moni tytö ysteve varmasti pakalla muta pite holi kaiki tytyveine kaki aina terve tula meide bari

    • asiakas3

      Itse pari päivää sitten reissulta tullut. Onnela Alanyassa tuli käytyä ja ulkopäin ainakin selvästi entistä Askon baaria laadukkaampi, asiakkaitakin löytänyt paremmin paikalle ja ainakin lätkäpelit näkyivät. En tiedä sitten oliko itsellä epäonnea, mutta reissun jäljeltä edelleen vatsataudissa. Tarkkaa tietoahan ei voi sanoa mistä tullut, mutta useita kertoja tuli käytyä Onnela Alanyassa, joten epäilyt ovat sinne suuntaan. Itseäni myös hieman häiritsi eräiden työntekijöiden liehittely, vaikka näyttävät olevan varattuja.. hmm

    • kaktuskiukku

      ai on kippis loppunut. :( missähän nuo kaikki ihanat työntekijät mahtaa olla? voi harmi..

      • Masallahh

        Loppui luonnollisen poistuman kautta, ei pystynyt enää pitämään auki. Matkaoppaiden viimeisten jaksojen mummut ottivat henkilökunnan elätikseen / lemmikikseen...


    • varoitus2

      Naisten kannattaa varoa jos ei halua sydän suruja osakseen (kuten varmasti monessa muussakin paikassa). Ainakin toinen omistaja, H, harrastaa tuollaista menoa. Yksi tämän nähneistä...

      • Tyhmähän

        siinä täytyy olla jos muslimiin sortuu ja tyhmyys ei lopu ellei siitä joudu maksamaan kovaa hintaa eli hyvä vaan.


      • hmm...
        Tyhmähän kirjoitti:

        siinä täytyy olla jos muslimiin sortuu ja tyhmyys ei lopu ellei siitä joudu maksamaan kovaa hintaa eli hyvä vaan.

        Ja kaikki muslimithan ovat automaattisesti pahoja ja toimivat väärin? Ja ihminen on tyhmä, jos luottaa kehenkään? No ajatusmaailmansa kullakin, mutta kyllä noita samanlaisia pahoja ihmisiä löytyy muistakin ryhmistä. Onko silloinkin henkilö joka luottaa tyhmä, vai tuetaanko silloin loukattua?

        Ja ei, en ole yhdessä muslimin kanssa, joten siltä osin ainakaan ei olisi tarvetta heitä puolustaa. Ja olen kuullut kyllä monilta, kuinka erityisesti nämä turistikohteiden miekkoset ovat noin 97% näitä turisteista seonneita kusettajia, joten pitäisi sitä tietysti tyttöstenkin olla varovaisempia eikä heti parin viikon jälkeen luottaa kaiken maailman rakkauden tunnustuksiin ja lupauksiin. Joillakin ehkä käy onni sielä, monella ei kuitenkaan.


      • truedat

        No siihenhän voi kukin itse vaikuttaa lähteekö mukaan tuollaiseen.. Ei se homma aina ole niin yksipuolista ;)


      • Aika tarkka lulu
        hmm... kirjoitti:

        Ja kaikki muslimithan ovat automaattisesti pahoja ja toimivat väärin? Ja ihminen on tyhmä, jos luottaa kehenkään? No ajatusmaailmansa kullakin, mutta kyllä noita samanlaisia pahoja ihmisiä löytyy muistakin ryhmistä. Onko silloinkin henkilö joka luottaa tyhmä, vai tuetaanko silloin loukattua?

        Ja ei, en ole yhdessä muslimin kanssa, joten siltä osin ainakaan ei olisi tarvetta heitä puolustaa. Ja olen kuullut kyllä monilta, kuinka erityisesti nämä turistikohteiden miekkoset ovat noin 97% näitä turisteista seonneita kusettajia, joten pitäisi sitä tietysti tyttöstenkin olla varovaisempia eikä heti parin viikon jälkeen luottaa kaiken maailman rakkauden tunnustuksiin ja lupauksiin. Joillakin ehkä käy onni sielä, monella ei kuitenkaan.

        tuo 97%.

        Sellaiseen päästäkseen täytyy omata mahtava määrä kokemusta:)


      • Tarkennetaan nyt
        Aika tarkka lulu kirjoitti:

        tuo 97%.

        Sellaiseen päästäkseen täytyy omata mahtava määrä kokemusta:)

        vielä, että ei "lulu", vaan luku.


      • asdfghjkl4

        Ja tämänkin tekstin on varmasti kirjoittanut joku kateellinen Suomituristi joka on mennyt toiseen omistajaan, Harriin rakastumaan, eikä olekaan saanut haluamaansa. Tietysti pojat myös tässä ravintolassa lepertelevät tyttösille, eiväthän tytöt uudestaan tule jos heitä ei huomioida? Minä ja perheeni olemme Harrin tunteneet monien vuosien ajan, ja hän on rehti ja mukava nuorimies, joka yhdessä Ceton kanssa on uskaltanut lähteä kokeilemaan vaikeaa bisnestä ja ryhtyä yrittäjäksi. Harri ja muut, älkää välittäkö tämmöisistä teksteistä mitä teistä puhutaan, paljon onnea teille ravintolan kanssa ja pian taas nähdään!


    • hämmästynyt

      ketkä onnelan pojat on varattuja? tai niitä liehittelijöitä? :O

      • varmaan kaikki ?

        ja näkyyhän tossa jo mainittu että yksi omistajista, jonka nimi alkaa H -kirjaimella.. jos koko keskustelu ketjun lukee ni kyllähän tuo selväksi tulee ...


    • Merhaba vaan

      Onnelassa ei ole suomityttöjä töissä, eikä pientä harmitonta flirttiä kannata ottaa niin kovin todesta. Tämä harmiton flirtti kuuluu kuitenkin turismiin ja saa suurimman osan asiakkaista tulemaan takaisin. Totta kai joskus käy niinkin että harmiton ei olekaan niin harmitonta ja silloin se on sääli. Kenenkään tunteilla ei pidä leikitellä. Mutta myös pitää mainita ettei se aina ole ne pikisilmät jotka liehittelevät ja leikkivät. Useat suomitytöt tulevat Alanyaan vaan ja ainoastaan pitämään hauskaa poikien kanssa (tarkoitan nyt yleisesti, en pelkkää Onnelaa) vaikka poikaystävät koto-Suomessa odottavat.
      Onnelassa meno on rentoa ja ruoka maukasta. Kannattaa kokeilla ennakkoluuloitta, tykkää sitten tai ei!

      • Fahise Fahise

        Niin, sehän on nähty monien lehtien otsikoissa mihin tuo harmiton flirtti Turkissa yleensä päättyy...


      • Tarkoitat varmaan

        ") vaikka poikaystävät koto-Suomessa odottavat. "

        ...säälittä'vät aisankannattajat:)


    • Rento ja rento

      Rento meiniki ja ei niin rento. Monesti paikalla ihan rento ja hauska meininki oli, ja ainakin Turkkilainen ilta parempi kun muutamissa muissa paikoissa, mutta on niitä hyviäkin iltoja muualla. Joskus kuitenkin tuli huomattua jännitteitä omistajien välillä ja joskus jännitteet kohdistuivat työntekijöihinkin. Näiltä kerroilta jäi huonompi kuva paikasta. Ymmärrettävää on, että jännitteitä syntyy monissakin työpaikoissa, mutta asiakkaan eteen niitä ei kannata tuoda.

      • Merhaba Onnela

        Onnelassa on todella mukava tunnelma ja ystävällinen henkilökunta, tämä tuli toukokuun puolella todistettua lomareissulla. Alanyassa on tullut käytyä monen monta kertaa mutta nyt ensimmäisen kerran Onnelassa ja oli oikein mukava paikka.Terveisiä vaan Harrille ja muille pojille ja sympaattiselle Baarimikolle joka soitti hyvää musiikkia.Hyvää kesää Onnelaan :)


    • ????

      Mikä on Onnelan katuosoite ?

    • Rilla1

      Paljon onnea ravintolalle ja huippu vetäjille. Itse olin juuri Alanyassa ja sain tutustua Onnelaan. Aivan ihana tunnelma Ceto ja Haruni tekee paikasta juuri sellaisen että siellä tuntee olevansa juuri oikeassa paikassa huomaavat kaikki asiakkaat sekä vielä Ceto osaa laulaa suomeksi karaokea ja se oli hienosti tulkittu Sinisentaivaan sateenkaari. Ruoka herkullista . Vielä saimme Ceton kyyditsemään vuorelle ja näin matkailikuva avautui entisestään. KIITOS POJAT

    • Jassu

      Voi elämän kevät - suomibaariin lomalla??? Enpä viitsisi edes maksaa matkoja, pare jäärä kotihin....Sanooppi Jassu

      • Sävel tuntematon

        Osaa laulaa suomeksi mutta pahasti nuotin vierestä, niin että se siitä hienosta tulkinnasta:))


    • pike20

      Eikä Cetolla ole ajokorttiakaan vielä, on kuulemma törmäillyt siellä autoihin.En kyllä lähtisi Ceton kyytiin vuorille enkä muuallekaan.

    • yksimatkaajavain

      Huonoin palvelu ja ruoka onnela baarissa

    • çeto onnela

      en ole valehtellut kenelle ihan suoran rehalisesti kertoin kaikkille atte mulla ei ole ajokortti enka ole pakkotanut kete tule vuorille minun kyydille mina vain tarjosin kyydi minun hyvia tutuille ketke haluja mene vuorille enka ole pyytanyt mita raha kyydisten koska ja kylla sinakin tiedat ei ajakorttistan jos oot joku rehelinen ihminen vuot kirjoitta sinun nimi myös tanne ja voit kertto mita asiastan sanoit hujono palvellu ja jos sun mielista ollut hujono ruoka jos ystavelinen ihminen sinun pitti kerto mulla kylla varmasti oisin korjata

    • ebrurra

      Kävin kesällä kyseisessä ravintolassa ja ajattelin kertoa oman mielipiteeni.
      Ensinnäkin ruoka oli oikein hyvää ja palvelu pelasi. Hinnat oli kohdallaan, paikka oli siisti ja oikein miellyttävä. Varmasti seuraavallakin reissulla käydään kyseisessä paikassa.
      Tsemppiä pojille tämän bisneksen kanssa!

      Mitä tulee tuohon tyttöjen liehittelyyn niin itselläni on ikää sen verran, ettei kyseinen käyttäytyminen kohdistu minuun.
      Täytyy kyllä sanoa, että onhan sitä ihan "hauska" katsoa vierestä kuinka tyttöjen päät menevät ihan sekaisin. Samaa lausetta toistetaan lähes kaikille ja joka viikko uusi turisti pyörityksessä (vai voiko niitä turisteja olla monta yhden viikon aikana)
      Nyt en tarkoita vain Onnelaa vaan ihan koko turkkia missä tuolllaista tapahtuu.

      Moniko noista päätyy ihan tositoimiin vai jääkö se monella vain siihen ravintolassa tapahtuvaan pyöritykseen?

      Onko muuten Cetolla joku vakavampikin suhde vai toimiiko hänkin kyseisen kaavan mukaisesti?

    • Rebb

      Ceto on samanlainen kuin kaikki muutkin Turkkilaiset jätkät! Pyörittää samanlailla tyttöjä kuin muutkin

      • Eikös lutkat

        ole sitä varten että niitä pyöritetään?


      • .......

        niin totta!


    • lentsu6

      moi onkohan nämä suomibaarit auki vielä marraskuun

    • Mitäs pukkeja

      nämä sitten ovat?

      Kamakeja?

    • Jorma ja Kirsti Oulu

      Karaokea mm. Onnelassa ja Heikin baarissa!

      Olimme Alanyassa tällä kertaa vain viikon (5-12.10.2013) parin vuoden tauon jälkeen.
      Tietenkin olimme joka ilta Karaoke-paikoissa ja jopa kahdessa kahtena iltana.
      Olemme aktiivisia karaokelaulajia myös Suomessa joten kirjoitan tässä
      kokemuksiamme vain kahdesta mieleisistämme Karaoke-Baareista (muissa ei nyt laulettu).

      Kävimme tietenkin Heikin BellaAlanya-baarissa (4 kertaa) ja se oli meidän suosituin paikka kaksi vuotta sitten (eri nimellä). Heikki itse veti silloin karaokea koko illan tauotta.
      Nytkin siellä oli hyvä tunnelma ja ystävällinen ja osaava henkilökunta (osa tuttuja).
      Karaokea veti suomalainen nainen ja soitteli karaokekappaleiden välillä musiikkia. Paljon näytti olevan laulajiakin (liekö kaikki halukkaat saaneet laulaa) ja yleensä paikka oli täynnä illalla 7-8 välillä (paljon ruokailijoita).
      Napatanssiesitys oli tiistaina.

      Pitihän se testata tuo Ceton (Sepon) ja Harunin (Harrin) uusi ravintola (käytiin neljänä iltana).
      Yllätykseksemme näimme siellä Sepon ja nähdessään meidät ensimmäisenä iltana hän tuli halailemaan ja sanoi olevansa toinen omistajista. Seppo oli tuttu jo edelliseltä matkaltamme jolloin hän oli Heikin baarissa töissä (ollut siellä n. 7 vuotta).
      Karaokea oli ja hyvä laulaa (säädöistä huolehdittiin ja jopa sävelkorkeuden säätökin onnistui). Karaokea veti Seppo pääasiassa ja välillä Harri ja eräs tarjoilijoista.
      Henkilökunta oli ystävällisiä paikallisia ja suurin osa osasi kuitenkin suomea.
      Täälläkin oli paljon laulajia (osa jopa muitakin kuin suomalaisia).
      Samoihin aikoihin 7-8 välillä illalla oli joinakin iltoina paljon väkeä ja esitysiltoina varsinkin.
      Napatanssiesitys torstaina, tosi hieno valo-show keskiviikko ja torstai lisäksi keskiviikkona oli paikalla Jamppa Tuomisen Fun-Clubin väkeä ja laulamassa oli Kai Tapani!

      Kannattaa käydä katsomassa ja tutustumassa näihin paikkoihin!
      Lämpimät terveiset meiltä kiitokset vielä ystävällisestä palvelusta
      Heikille, Matille, Sepolle, Harrille ja kaikille mukaville tarjoilijoille!

    • marjalena

      Varokaa Cetoa, kusettaa ihmisiä ja on väkivaltainen.

      • marjakirsi

        Oisko Heikiltä oppinut?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe