Löysin vm -97 olevan 9000:n. Itse ilmoitus väittää auton olevan Saab 9000 CSE 2.0T.
Lohkolämmitintä sekä vetokoukkua ei kuulemma autossa ole.
Tarkemmin kun autosta kyselin niin selvis, että autossa on CSI varustelu. Onko se sit huonompi kuin CSE? vai mikä ihme se oikein on?
Ja ihmetytti tuo merkintä. 2.0T? Mahtanee kuitenkin olla normi matalapaine turbo?
Sitten vielä takapuskurista, siinä on naarmuja. Onko tietoo, että saako sen maalautttua tai jollain muulla tavalla fiksattua (lähinnä tuli joku värivaha mieleen....mut ei taida olla hyvä?).
Ja muutkin mielipiteet ton ikäisestä autosta ja tuolla varustuksella otetaan kiitollisena vastaan!
Niin ja tuo on ruotsista tuotu auto. Mitäs tollasesta kannattais maksaa ennen veroja? kilometrilukemaa en ole vielä saanut tietooni vaikka sitä olen jo kahteen otteeseen myyjältä kysynyt.
CSI??
4
697
Vastaukset
- JanMac
kyseessä olisi normaali CSE. CSI.tä ei ole olemassakaan tai jos se olisi CSi eli myyjä halusi brassailla ruiskulla? Kieli/ääntämisongelmia?
- Saab
Niin itse en tiedä kuin cs ja cse varustetaso. Tuo cse oli paremmin varusteltu jossa oli vakionopeussäädin,autom.ilmastointi ym. vakiona.
Tokihan ne sai myös tuohon cs, mutta silloin yksittäisten varusteiden hinta olisi kalliimpi kuin tuo e paketti.
Ja tuo kone 2.0t eiköhän se ole 150hv matalapaine turbo. - Mika
Jos myyjä ei " tiedä" paljon on kilometrejä, niin älä osta. On vissiin mittarin ruuvaus kesken, kun ei osaa sanoa.
- Ruuvaaja
aina paljonko ajettua etsitte ja kas kummaa tällä on ajettu juuri sen verran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2845860Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki383422Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1432647"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2232121Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol841656- 641057
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9875Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni130872Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11814