Tulkaa kaikki kauppatorille, hieno tilaisuus alkamassa. Iltapäivällä vielä porokisat ja huomenna oli päivällä potkurikisa ja paljon kaikenlaista muuta tekemistä, tai vain katsomista, jos ei halua osallistua. Syömäpuoltakin näkyi olevan myynnissä. Minä tulin hakemaan toiset vaatteet päälle ja uudelleen sinne.
Kauppatorille la ja su , loistava tapahtuma
2
70
Vastaukset
- 12341234
Ihan kiva oli, ainoa mitä kaipasin oli nuotio jossa olisi itse voinut paistaa makkaraa ja syödä eväitä :) Olihan siellä yksi makkaramyyjä, mutta 3,50 euroa poromakkarasta on kyllä jo mielestäni kiskurihinta ja tulee isommalle perheelle turhan kallista ruokailua.
Istumapaikkojakaan ei juuri ollut eli selän päälle kävi näin vanhemmalla ihmisellä.
Muuten ihan ok tapahtuma. Edullisia hienoja käsitöitä oli myynnissä ja hyviä leipomotuotteitakin. Myyjiä olisi ehkä saanut olla enemmän, että olisi ollut katseltavaa. - ööröm.
...ei kyllä mittään poroja tarvis raahata ouluun.pöllöä touhua pöljäillä poroilla keskustassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.348544- 434703
- 364664
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1903611- 132953
- 312716
- 392696
- 442393
- 1672082
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise652056