olen pienikokoinen mies eikä minkään valmistajan rinkoista tahdo löytyö yli 65 l:n rinkkaa, joka ei näyttäisi ja tuntuisi aivan ylisuurelta selässäni. Riittääkö 65 l:n rinkka hyvin pakattuna viikon reissuille? Pieni kokoni tarkoittaa teoriassa myös pienempää ruokamäärää ym. Teoria on tullut todistettua lyhyemmillä reissuilla ja intissä.
rinkan koko
4
1664
Vastaukset
- lappitus-villitys
Kyllä varmasti riittää. Sain itse n. 5 päivän kaikki kamat mahtumaan 40 l rinkkaan, tosin ne olivat minigrip-pusseissa, joten meni pienempään tilaan. Olen siis keskikokoinen nainen. Tiukkaa se kyllä teki, mutta kyllä ne mukana pysyivät. Pidin kyllä teltan, makuupussin ja makuualustan ulkopuolella, mutta kyllähän ne sielläkin menee... Uskoisin että saat kaiken mahtumaan, kunhan vaan jätät kaiken turhan pois. Ja muista, että jos alussa tekee tiukkaa, niin ruoka kuitenkin vähenee, ja antaa lisää tilaa.
- aus
Itse olen 170cm ja mukana on 75l:n anatomic-rinkka. Ei ole liian suuri. Viikon varustus mahtuu kokonaan rinkan sisälle (siis makuualustaa myöten) vaikka en kovin pieniruokainen olekaan.
Tosin kyllä tuo 65l:n tilavuuskin riittää viikon reissulle, mutta teltta ja makuupussi pitää olla hieman pienempää sorttia kuin ne halvimmat Bilteman tuotteet. - henkka
moro!
Rinkoista en paljoa tiedä mutta ite ostin kuitenkin sen viime vuonna? ilmestyneen savotan uuden mallin mikä on kapeammalla rungolla kuin muut savotat, muistaakseni koko on 85 litraa. Itellä tahto olla normirunkosessa sitä vikaa ettei säätöjä saanut kohalleen vaikka oli esittelijä vetelemässä naruja kiinni.
Tuota oon yhen lyhyen vaelluksen testannu ja hyvin tulee selässä, paino jakautuu hyvin eikä tunnu painavalta. 170 kg / 65 kg kropalla.
Toisille anatomic ja toisille putkirunkonen, kaikki ei tykkää samasta.- Sus
Oliko se (muistaakseni oli) Savotan Tunturisusi, joka oli tehty pienemmälle ihmiselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3167953Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne916188Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733611Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322177Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222086- 392053
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1961974- 761756
- 521718
- 461537