minulle olisi tarjolla 1983. rakennettu 63. neliön Hitas-kaksio saunalla, asunto alkuperäiskunnossa, enimmäishinta on 160. tuhatta ja vo. 3000. euroa.
Asunto kuuluu näihin Hitas-uudistuksen voittajiin, onko hinta liian korkea? Olen miettinyt tarjousta, mutta myyjä ilmoitti ,että asunto menee kyllä kaupksi tälläkin hinnalla.
Asunto sijaitsee pohjois-helsingissä junaradan varrella ja sijaitsee 4. kerroksisen talon ylimmässä kerroksessa(ei hissiä)
Onko Hitas-hinta liian korkea ja kannattako minun odottaa?
Paljonko maksaa hitasista+
8
616
Vastaukset
- muu
lopeta jo
- Terttu
Lopettamaan,kun se kokee niin hirveätä tuskaa,että sen elämä pyörii Hitas hintojen tarkkailussa.Sama vastenmielinen tyyppi kävi meilläkin ja olisi halunnut multa ilmatteeks.
- muu
Terttu kirjoitti:
Lopettamaan,kun se kokee niin hirveätä tuskaa,että sen elämä pyörii Hitas hintojen tarkkailussa.Sama vastenmielinen tyyppi kävi meilläkin ja olisi halunnut multa ilmatteeks.
Hmm, oliskohan se lopettanu trollaamisen, jos olisit antanu:-)
- Sama
vastaannytvieläkerranitsellenisittenlopetanhainjuurikontulastamäyräkoiranjalaatanpamejanythelpottaaunituleeihanaamäyräkoirapelastaa
- eisa
Täysi toope tuo nim. sama. Mene psykiatrille saamaan hoitoa tai ehkä sinun pitäisi jo päästä suljetulle osastolle mielisairaalaan.
- Anne
Hinta on liian korkea. Hitas hinnat nousivat maaliskuun alusta ja hintalaskelmat aivan liian korkeita. Nousevat yli jopa muun aluehintatason. Hintalaskelma perustuu indekseihin, johon vaikuttaa talon valmistumis vuosi ja tehdyt remontit, sekä huoneistossa, että yhtiössä. Jos vertailet muita hitas hintoja, huomaat kymmenien tuhansien heilurin. Anna omistajan myydä rauhassa, ei saa kauppaa tuolla hinnalla. Itse ostin reilut 70m²,saunallisen, samaa vuosimallia reilulla 120 000e.
- Kiinostunut
Vastaan vielä kerran itselleni,kun mulla ei ole kaveria ja haluan korjata myös tämän aiemmin kirjoittamani. kirjoitin tämän nimim."anne" :"tehdyt remontit vaikuttavat hintaan" korjaan vielä itseäni tältä osin eli esim 100 neliön huoneistossa pitää tehdä 10.000euron remontti jotta sillä on vaikutusta hintaan ja remontti on tehtävä kerralla,kuitteja ei voi kerätä.Hetkinen mietiskelen hieman vai mitä eisa, kukkuu ,kiinostunut petos kulkulkul...
- Aleksi
Kiinostunut kirjoitti:
Vastaan vielä kerran itselleni,kun mulla ei ole kaveria ja haluan korjata myös tämän aiemmin kirjoittamani. kirjoitin tämän nimim."anne" :"tehdyt remontit vaikuttavat hintaan" korjaan vielä itseäni tältä osin eli esim 100 neliön huoneistossa pitää tehdä 10.000euron remontti jotta sillä on vaikutusta hintaan ja remontti on tehtävä kerralla,kuitteja ei voi kerätä.Hetkinen mietiskelen hieman vai mitä eisa, kukkuu ,kiinostunut petos kulkulkul...
Uskomaton pelle tuo mäyräkoira, kuka on noin sairas, voiko olla jopa itse yhdistyksen pääjehu?
hokee samaa koko ajan, kyllähän täällä on paljon kirjoittajia muitakin kuin yksi.
Itse keräsin listaa Hitas-yhtiöistä, jotka hävisivät uudistuksessa, mutta täytyy muuta kautta, kun palautetta tuli liian vähän.
Aleksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee622099Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."41756Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2311232En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71920Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20832Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.57826Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?104731Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38678- 19666
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?92659