Mitä vähemmän syö, sitä suuremmaksi kasvaa. Mikä se on?
Mieletön kieletön kaikille totuuden sanoo. Mikä?
Miehen nimi: Olen vakaa. Pyöreä edestä ja takaa. Keskellä kaksi hakaa. Mikä nimeni on?
Koira haukkui kalliolla, haukkui yli meren. Koiran nimi on sanottu, mutta mikä se nimi sitten oli?
Kahdeksan jalkaa,kolme päätä, kaksi kättä ja kaksi siipeä. Mikä se on?
Mitä sellaista ihmisellä on, mikä kuluu, vaikkei sitä käyttäisikään?
Sidottuina kuljemme päivisin, yöllä olemme vapaat ja makaamme hiljaa kieli ulkona löpsöttäen. Mitä me olemme?
On ruotsissa, muttei suomessa. On virossa, muttei venäjässä. Mikä se on?
Mitä enemmän kuivaa, sitä enemmän kastuu. Mikä se on?
Maata pitkin mahallaan, mateleepi tahallaan, ärjyää ja möyryää ja pitää pahaa elämää, tärskäyksen viimein saa ja nurin narin keikahtaa. Mikä?
Minulla on 20 jalkaa, kaksi päätä ja neljä selkää. Mikä minä olen?
Tässä pari vanhanaikaista arvoitusta.
9
1671
Vastaukset
- Ajattele sivuttain
Lisää vanhanaikaisia arvoituksia.
Mikä kulkee aamulla neljällä, päivällä kahdella ja illalla kolmella jalalla?
Mitkä me saimme kiinni, heitimme pois, mitä emme saaneet, pidimme itsellämme.
Olen yksi identtisistä viitosista. Neljä sisartani pyyhältävät yhtenään ulos, oli helle tai pakkanen, pyry tai ukkonen. Minä uinun pimeässä kammiossani, mutta olen heti valmis palvelukseen kovan onnen koittaessa. Mikä minä olen?
Tämä on tositarina.
Pekan autoon oli murtauduttu ja kaikki arvokas oli viety: Lompakko ja avaimet, radio, kännykkä, sylimikro, rahaa, jopa koruja. Pekka vannoi ottavansa varkaan vieläkiinni -omin käsin.
Eipä aikaakaan kun Pekka toimitti voron poliisiasemalle. Johtolangan pätkääkään ei ollut jäänyt autoon. Miten hän sai napattua varkaan?- Ajattele seivuttain
Ja toiseen vastaukset:
Ihminen. Kun ihminen on lapsi, hän kulkee neljällä jalalla, konttaa. Aikuisena ihminen kävelee kahdella jalalla. Elämänsä illassa, eli vanhuksena ihminen kävelee kolmella jalalla, kävelykepin kanssa.
Syöpäläiset. Lähinnä kirput ja täit.
Auton vararengas.
Pekka lainasi kännykän ja lähetti omaan varastettuunkännykkäänsä viestin:"Olette voittanut päävoiton arpajaisissa. Voitte noutaa palkintonne osoitteesta Simontie 6 huomenna klo 15." Pekankännykkä oli vielä varkaalla, joka saapuikin Simontielle sovittuun aikaan. Perillä odottivat Pekka ja poliisi. - fesgrdrhdrhrhrdhrd
Ajattele seivuttain kirjoitti:
Ja toiseen vastaukset:
Ihminen. Kun ihminen on lapsi, hän kulkee neljällä jalalla, konttaa. Aikuisena ihminen kävelee kahdella jalalla. Elämänsä illassa, eli vanhuksena ihminen kävelee kolmella jalalla, kävelykepin kanssa.
Syöpäläiset. Lähinnä kirput ja täit.
Auton vararengas.
Pekka lainasi kännykän ja lähetti omaan varastettuunkännykkäänsä viestin:"Olette voittanut päävoiton arpajaisissa. Voitte noutaa palkintonne osoitteesta Simontie 6 huomenna klo 15." Pekankännykkä oli vielä varkaalla, joka saapuikin Simontielle sovittuun aikaan. Perillä odottivat Pekka ja poliisi."Ihminen. Kun ihminen on lapsi, hän kulkee neljällä jalalla, konttaa. Aikuisena ihminen kävelee kahdella jalalla. Elämänsä illassa, eli vanhuksena ihminen kävelee kolmella jalalla, kävelykepin kanssa."
Mikä vitun koeputki lapsi se sellainen on joka päivässä vanhenee lapsesta vanhukseksi saatana!?
- ....?
noh, anna vastauksetkin...?
- Ajattele sivuttain
Tässä vastaukset noihin kysymyksiin:
Nälkä
Peili
Otto
Sanottu
Ratsastava haukanpyytäjä, jolla on haukka ranteessaan.
Ikä
Kenkäpari
R-kirjain
Pyyhe
Tankki, panssarivaunu.
Pöytä ja neljä tuolia - joku6922
www.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.comwww.lolshock.com
- WANDAALI69
penis penis penis penis penis penis penis penis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- rr6922
audi on huono auto
- 69696969
nii onkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328517Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571153Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17796Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.34715Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 42676
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637