Palasin juuri viikon reissulta Turkista; WOW Travelin matkalta.
Upea reissu, upeita ihmisiä, naurua ja hyvää ruokaa.
Läksin reissuun lauantaina 9.2.2013, lennon piti lähteä klo 16.40, lentokentälle päästyämme se oli siirtynyt tunnilla eteenpäin ja lopullinen lähtöaika oli klo 18.45. Tämä oli ainoa negatiivinen asia kyseisellä matkalla, yksi päivä jäi vähän lyhyeksi.
Siam hotelliin yöllä saavuttuamme meille oli järjestetty illalinen; hyvää sapuskaa. Tiistai aamuna lähdimme kohti Pamukkalen kalkkikivialtaita, mahtavat maisemat, nmieletön tutustumiskohde. Yövyimme Pamukkalessa, ainoa huono asia oli "sementtisäkkiset" tyynyt.... Keskiviikkoaamuna suuntasimme kohti Antalyaa; hiukan ostoksia ja taas ostoksia. Mielettömän hieno hotelli, mahtavaa safkaa taas ja takaisin alkupisteeseen eli hotelli Siamiin. Aurinko paistoi täydeltä terältä, joten ei muuta kun mukavien immeisten kanssa beachille bailaamaan ja sieltä illalliselle ja mahtavaan show:n. (Show mahtava siksi, koska itse olin siinä mukana). Torstai oli "lepopäivä" ja tutustuimme Siamin hotellin lähistön basaarien tarjontaan. Illallaq taas show:ta katsomaan ja meillä kaikilla oli niin mukavaa!!! Perjantaina pyyhkäisimme vielä Alanyaan ostoksille; katsastettiin Linnan rauniot ja tippukiviluola, ja taas syötiin hyvin, tehtiin MAHTAVIA JA EDULLISIA ostoksia ja taas takaisin alkupisteeseen.
Ja sitten jo koittikin lähtöitkua vailla oleva kotiin loähdön aika....oli muuten haikeutta ilmassa, halauksia vauilla olevia ihmisiä, sähköpostiosoitteiden vaihtoja ja kaiken päälle lupauksia yhteydenpidosta!!
Tästä voitte siis päätellä oliko matkani mieluinen...OLI KYLLÄ ja lähtisin uudestaankin... Asenne kohdallaan ja nautinto upeiden ihmisten seurasta kruunasivat reissuni!!!
WOW Travelia ihmettelevät
54
827
Vastaukset
- biitsikelit talvella
Samasta muotista valettu kuin aiemmatkin: kaikki oli mahtavaa. Rantabailut helmikuisessa säässä. Hmmm.
- 5+18
No, jopa helmikuussa VOI olla päiväsaikaan niin lämmintä, että tarkenee rannallakin "partyissa". Onhan noita nähty kyseiseen aikaan bikineissä rannalla makaajia ja meressä uijia. Huonommalla tuurilla sitten ei omalle lomalle osukaan niin lämpimiä päiviä helmikuussa...
Tosin Alanyassahan oli viime viikolla satanut rakeita, että ei taida nyt lämpimin talvi olla meneillään =)
- Krisse68
Saisimmeko hyviä vinkkejä, olen kiitollinen, jos viitsitte vinkata! Olemme lähdössä 23.2 Wowin reissulle, mutta hotellin pitäisi olla asteria sidessä. Onkohan mahdollista syödä itse missä haluaa, siis liekkö lähistöllä olisi muita ruokapaikkoja? Entäpä Palmukkaleen hotellin lähistöllä? Oliko hinnat edullisempia euroissa vai paikallisella valuutalla? Kuinkahan kauan nyt viime aikoina bussimatkat ovat Palmukkaleen kestäneet ja jääkö omaa aikaa siellä lainkaan? Voiko ostaa itse ruokansa, mitä tahtoo, missä reissataan, ettei maksa infotilaisuudessa valmiiksi järkätyistä ruokailuista? Mitä suosittelette, hyviä ruoka- ostos- tai retkeilypaikkoja ja kaikenlaiset vinkit kiinnostavat! Kannattaako ottaa osaa ns. vapaaehtoisille reissuun kuuluville retkille mm. Antalyaan, vai ovatko nekin pääosin tyrkkybisnesreissuja ja meneekö aikaa näin ollen paljonkin hukkaan? Kiitos!
- Erre64
Kun olimme Pamukkalen reissulla, ruokailimme illallisen hotellissa, koska se kuului matkan hintaan. Hotellimme lähistöllä ei ollut ruokapaikkoja, hotelli taisi olla joku Thermal ja jotain. Pamukkalen bussimatka on melko pitkä; aamusta lähdimme ja lähellä illallista olimme hotellissa. Aikaa menee hyvinkin kauan kalkkikivialtailla; mielettömän upee paikka. Omaa aikaa ei meillä siellä kauheasti ollut, mutta matkustaminen vaatinee veronsa ja uni maittoi hyvin. Ainoan valmiiksi ostetun ruuan söin Alanyan ostosmatkalla, muuloin aamupala ja illallinen hotellilla ja lounas jossain paikallisessa kuppilassa. Alanyan reissua suosittelen ja tietenkin ostoksia basaareista...ja tinkiä pitää!! Jotkut kävivät jokiristeilyllä ja pitivät matkasta kovinkin paljon.
Melko sama, maksatko euroissa vai liiroissa, makuasia. Omat ostokseni tein kaikki euroissa.
Aika jolloin me olimme (9-16.2) ei ole todellakaan rantaloma aikaa, joten nautin suunnattomasti retkistä. Paljon tuli nähtyä pienessä ajassa ja omaa aikaakin vielä jäi.
Löydät varmasti itsellesi sopivimmat retket. Toivn että lomasi on yhtä onnistunut kuin minunkin... Asennetta mukaan, ripaus seikkalumieltä ja ei muuta kun menoksi!! :) - Krisse68
Erre64 kirjoitti:
Kun olimme Pamukkalen reissulla, ruokailimme illallisen hotellissa, koska se kuului matkan hintaan. Hotellimme lähistöllä ei ollut ruokapaikkoja, hotelli taisi olla joku Thermal ja jotain. Pamukkalen bussimatka on melko pitkä; aamusta lähdimme ja lähellä illallista olimme hotellissa. Aikaa menee hyvinkin kauan kalkkikivialtailla; mielettömän upee paikka. Omaa aikaa ei meillä siellä kauheasti ollut, mutta matkustaminen vaatinee veronsa ja uni maittoi hyvin. Ainoan valmiiksi ostetun ruuan söin Alanyan ostosmatkalla, muuloin aamupala ja illallinen hotellilla ja lounas jossain paikallisessa kuppilassa. Alanyan reissua suosittelen ja tietenkin ostoksia basaareista...ja tinkiä pitää!! Jotkut kävivät jokiristeilyllä ja pitivät matkasta kovinkin paljon.
Melko sama, maksatko euroissa vai liiroissa, makuasia. Omat ostokseni tein kaikki euroissa.
Aika jolloin me olimme (9-16.2) ei ole todellakaan rantaloma aikaa, joten nautin suunnattomasti retkistä. Paljon tuli nähtyä pienessä ajassa ja omaa aikaakin vielä jäi.
Löydät varmasti itsellesi sopivimmat retket. Toivn että lomasi on yhtä onnistunut kuin minunkin... Asennetta mukaan, ripaus seikkalumieltä ja ei muuta kun menoksi!! :)Ok, kiitos tästä! Meillä matkan hintaan ei käsittääkseni kuulu kuin aamupala..ainakin esittelytekstissä on vain se mainittu: http://www.groupon.fi/deals/travel/wowtravelantalya/16281225?nlp=&CID=FI_CRM_1_0_0_18&a=2521 olittekohan samanlaisella matkalla?
Oliko siis alanyan matka ok, jotkut ovat sitä mieltä, että vietetään ihan liikaa aikaa jossain " pakko ostospaikoissa" jne. Että mietinkin, olisiko parempi itse mennä vain bussilla sinne retkeilemään. Muistatko, oliko tori/ markkinapäivät milloin sidessä tai siinä toisessa lähikaupungissa? Oliko ihan ok ostaa itse ruokansa, ettei ottanut oppaan tarjoamia valmiksi maksettuja lounaita ym ruokailupaketteja? Kai sieltä itsekkin voi niitä ostaa suoraan hotellilta yms paikoista? ( Meitäkin on 4- henk perhe, mukana pari teiniä, joten oikeasti mietitään, missä milloinkin söisimme ja mitä..Mut sorry nää kysymykset ja kiitos taas jos jaksat vielä antaa lisävinkkejä:) - Erre64
Krisse68 kirjoitti:
Ok, kiitos tästä! Meillä matkan hintaan ei käsittääkseni kuulu kuin aamupala..ainakin esittelytekstissä on vain se mainittu: http://www.groupon.fi/deals/travel/wowtravelantalya/16281225?nlp=&CID=FI_CRM_1_0_0_18&a=2521 olittekohan samanlaisella matkalla?
Oliko siis alanyan matka ok, jotkut ovat sitä mieltä, että vietetään ihan liikaa aikaa jossain " pakko ostospaikoissa" jne. Että mietinkin, olisiko parempi itse mennä vain bussilla sinne retkeilemään. Muistatko, oliko tori/ markkinapäivät milloin sidessä tai siinä toisessa lähikaupungissa? Oliko ihan ok ostaa itse ruokansa, ettei ottanut oppaan tarjoamia valmiksi maksettuja lounaita ym ruokailupaketteja? Kai sieltä itsekkin voi niitä ostaa suoraan hotellilta yms paikoista? ( Meitäkin on 4- henk perhe, mukana pari teiniä, joten oikeasti mietitään, missä milloinkin söisimme ja mitä..Mut sorry nää kysymykset ja kiitos taas jos jaksat vielä antaa lisävinkkejä:)Hiukan on erilainen teidän reissu, meillä hintaan kuului myös illallinen. Alanyan matka mielestäni oli ok, lähes kaikki ostokseni tein siletä basaareista. Jotkut kävivät omatoimisesti Anatalyassa paikallisbussilla ja sanoivat etteivät toista kertaa mene, matka kesti todella kauan. Markkinoista en osaa sulle mitään kertoa, sorry. Kun kävimme omakustannushintaan syömässä, oli ruokamme ok. Jotkut väittivät esim. kanaruokien olevan raakoja, meillä kaikki ihan hyvää. Kaikkea muuta söin, mutta en majoneesipitoisia safkoja ja salaatteja. Vatsa kesti hyvin, ei ongelmia. Katsastakaa vaan ruokapaikkoja, niitä kyllä varmaan Sidestä löytyy.
Meillä tosiaan oli illallinen joka päivä, joten emme käyneet kaikkina päivinä lounaalla lainkaan. Liian tiukkapipoisena ei kannata reissuun lähteä, optimistisena saatte siitä enemmän irti. Hauskaa matkaa ja aurinkoisia kelejä!! Krisse68 kirjoitti:
Ok, kiitos tästä! Meillä matkan hintaan ei käsittääkseni kuulu kuin aamupala..ainakin esittelytekstissä on vain se mainittu: http://www.groupon.fi/deals/travel/wowtravelantalya/16281225?nlp=&CID=FI_CRM_1_0_0_18&a=2521 olittekohan samanlaisella matkalla?
Oliko siis alanyan matka ok, jotkut ovat sitä mieltä, että vietetään ihan liikaa aikaa jossain " pakko ostospaikoissa" jne. Että mietinkin, olisiko parempi itse mennä vain bussilla sinne retkeilemään. Muistatko, oliko tori/ markkinapäivät milloin sidessä tai siinä toisessa lähikaupungissa? Oliko ihan ok ostaa itse ruokansa, ettei ottanut oppaan tarjoamia valmiksi maksettuja lounaita ym ruokailupaketteja? Kai sieltä itsekkin voi niitä ostaa suoraan hotellilta yms paikoista? ( Meitäkin on 4- henk perhe, mukana pari teiniä, joten oikeasti mietitään, missä milloinkin söisimme ja mitä..Mut sorry nää kysymykset ja kiitos taas jos jaksat vielä antaa lisävinkkejä:)Mielipidekysymyksiä: meidän perheelle valmis paketti oli tosi hyvä ja helppo. Mukana oli kaksi teiniä, nirso ja kokeileva. Nirso haki lempiruokaansa monta kertaa, kokeileva monta erilaista lautasta. Molemmat oli tyytyväisiä. Kellekään ei tullut vatsavaivoja.
Jos uuteen paikkaan tai retkeltä tultaessa olisi nälkäisenä pitänyt lähteä etsimään ruokapaikkaa, olisi pelihuumori voinut kärsiä. Tai jos tilattu annos ei olisi miellyttänytkään... Minusta 199 euroa oli sopiva hinta tosi monipuolisista aterioista, pääsymaksuista ja opastuksista.
Parasta oli runsas vihannes- ja kasvisvalikoima. Sekä tietysti makea pöytä.- koko hinta?
ltsm kirjoitti:
Mielipidekysymyksiä: meidän perheelle valmis paketti oli tosi hyvä ja helppo. Mukana oli kaksi teiniä, nirso ja kokeileva. Nirso haki lempiruokaansa monta kertaa, kokeileva monta erilaista lautasta. Molemmat oli tyytyväisiä. Kellekään ei tullut vatsavaivoja.
Jos uuteen paikkaan tai retkeltä tultaessa olisi nälkäisenä pitänyt lähteä etsimään ruokapaikkaa, olisi pelihuumori voinut kärsiä. Tai jos tilattu annos ei olisi miellyttänytkään... Minusta 199 euroa oli sopiva hinta tosi monipuolisista aterioista, pääsymaksuista ja opastuksista.
Parasta oli runsas vihannes- ja kasvisvalikoima. Sekä tietysti makea pöytä.Olen ymmärtänyt, etteivät ateriat aamiaista lukuunottamatta kuulu hintaan? Että tuo 199 e on vasta alkua. Että on joku retki- ja ateriapaketti ostettava, jos meinaa syödä muutakin kuin aamiaisen ja päästä retkillä muutakin kuin bussiin istumaan. Silti kiinnostaa matka kyllä, mutta kokonaishintahan tuo 199 ei ole.
Suunnilleen sama kokemus joulukuulta kuin ketjun aloittajalla, siksi kyselinkin tuosta oudosta seuraavan lomareissun pidennyksestä.
Euro käy suunnilleen kaikkialla, ja vaikuttaisi, että jopa mieluumin ottavat euroa kuin Turkin dinaaria vastaan. Voi olla, että noissa valuutoissa on pientä vaihtelua arvoissa, mutta ei juuri merkittävää. Kannattaa tsekata tapauskohtaisesti paikan päällä.- 10+18
=D taitaa kuitenkin olla Turkissa liirat eikä dinaarit =) Mutta tapauskohtaisesti kannattaa tosiaan katsoa.
Hyvä kun korjasit, totta kai liirat Turkissa. Tunisiassa dinaarit, jos tämäkään meni nyt oikein... :-)
- Böööööö
Täällä lähdössä ensi keskiviikkona Turkkiin. Moneltakohan kentällä pitää viimeistään olla, lähtö kun on tuolloin 11.15??
- Erre64
Kaksi tuntia aiemmin...
- errori64
mukaan ei tarvita kuin uikkarit, rantsukelit on jo! ja kaiken muun saa ostettua mahtavaan hintaan upeista basaareista! upeaa lomaa!
- Uudestaaan
Erre64 kirjoitti:
Kaksi tuntia aiemmin...
Lähdössä myös keskiviikkona. Olin myös joulumatkalla ja kaikki meni hyvin. Nyt on mennyt jotenkin ohi, onko jo ilmoitettu, mikä hotelli Sidessä? Ei sillä suurta merkitystä ole, mutta jos on jotain jo tiedossa.
- Böööööö
Kiva kuulla positiivisiakin kokemuksia kyseisiltä reissuilta, kun tuntuu että täällä on ollut niin paljon ei-niin-positiivisia kokemuksia jaossa :)
Tottapuhuen minäkään en taida olla ihan kärryillä noista hotelleista.. Kai se oli tuo Asteria Sorgun spa hotel? Me siis lähdössä kylpylälomalle.- Hyvä Suomi
Hotellin saa tietää vasta sitten, kun bussi kartaa hotellin pihaan, jos erehdyt kysymään bussimatkalla mikä hotelli ja moneltako lähdetään seuraavana päivänä, niin opas nakkelee niskoja ja kehoittaa kuntelemaan, että kyllä hän kertoo. Edes lähtöpäivänä ei saa infoa, koska bussi noutaa hotellista. Siellä ei todellakaan ole infokansiota. Muilla matkatoimistoilla on, mutta tällä firmalla ei. Matka oli pettymys.
Maailman matkaajat. EI KOSKAAN ENÄÄ TÄLLÄISELLE MATKALLE.
- jejoee
Olimme jouluna asteriassa, sidessä. hotellin edestä kulki pikkupusseja esim sideen ja manavgatiin joka on jo ihan kaupunki. siellä mahtava basaarialue ja ruokaa kyllä sai. sidesta oli mukava noin 40 min kävelymatka takaisin hotelliin jos ei halunnut käyttää pikkubussia. me ollaan kyllä tyytyväisiä wowtravelin matkaan ja lähtisimme uudestaankin. ehkä ensi vuoden lopulla taas.manavgatin basaarin löysimme kun seurasimme saksalaisia turisteja pikkubussista.
- l.n.
Matka 27.2. Antalya-Pamukkale-Kusadasi-Kemer. Laittakaa tietoa kun liput tulee.Soitin tänään Citydealiin ja lupasivat selvittää asian, viime aikoina liput ovat tulleet viikko ennen.
- l.n.
Liput tuli tänään lähdölle 27.2.2013.Kiitos Grouponille-palvelu toimii hyvin.Valaiseva keskustelu
grouponin kulttuurimatkalla Turkissa 13.2.2013, WOW ! - hirveetä soopaa
ja nämä wow travelin huijarit kirjoittelee näitä satuja
- Erre64
Vastaanpa HIRVEETÄ SOOPAA tyypille.
Voi kyllä niin toivoisin, että kehumastani matkasta WOW travel olisi maksanut edes provikat, mutta ei...
Ihan omasta halustani tahdoin kertoa hyviä kokemuksia, koska niitä huonoja täällä on riittänyt.
Minä tiedän mistä puhun, tiedätkös sinä mistä puhut??
Väärää puuta ei kannata haukkua ennenkuin selvittää asioiden oikean laidan...
Kaikille matkaanlähtijöille turvallista ja nautinnollista matkaa!!
Aurinkoinen mieli ja hyvä asenne tekee matkastanne varmasti onnistuneen!! :)- mummot kyykyssä
Etpä taida tietää mistä puhut, Olitko sinä yksi niistä joka oli pers,,n nuol,,a. Oikeata puuta kannattaa haukkua. Matka on tarkoitettu mielistöijille. RuskenReijän Ritareille
Hyvällä mielellä sinne mentiin, mutta pettymys oli valtava, Asenne oli myös kohdallaan, mutta azuron (entinen travel) vaikka saisin täysin ilmaisen matkan, niin en lähtisi- Mulle pitäisi maksaa ja paljon, että huijareitten kelkkaan lähtisin
- huli6
Voisiko joku kertoa mihin aikaan lennot on jos lähtisi esim tuolla 23.3.-30.3.13 matkalle?
- vastaus ja kysymys
99%:n varmuudella voin sanoa että kukaan ei vielä tiedä varmaksi, ei edes Wow Travel. Luultavasti varaavat lennot vasta sitten, kun tietävät matkustajien määrän.
Itse lähden 02.03-09.03 matkalle ja lähtö on aamulla klo 10, paluu aamuyöllä klo5.
Tietääkös joku jo kyseisellä matkalla (kylpyläloma turkissa) ollut, mitä ateria- ja retkipaketti maksaa, ja miten sen voi maksaa (liirat-eurot, käteinen-luottokortti)? Ja jos joku ei kyseistä pakettia ottanut niin missä, mitä ja suurinpiirtein mihin hintaan söitte ja paljonko meni retkikohteiden pääsymaksuihin rahaa? - Krisse68
vastaus ja kysymys kirjoitti:
99%:n varmuudella voin sanoa että kukaan ei vielä tiedä varmaksi, ei edes Wow Travel. Luultavasti varaavat lennot vasta sitten, kun tietävät matkustajien määrän.
Itse lähden 02.03-09.03 matkalle ja lähtö on aamulla klo 10, paluu aamuyöllä klo5.
Tietääkös joku jo kyseisellä matkalla (kylpyläloma turkissa) ollut, mitä ateria- ja retkipaketti maksaa, ja miten sen voi maksaa (liirat-eurot, käteinen-luottokortti)? Ja jos joku ei kyseistä pakettia ottanut niin missä, mitä ja suurinpiirtein mihin hintaan söitte ja paljonko meni retkikohteiden pääsymaksuihin rahaa?Tulimme juuri wowin matkalta Turkista perheen kanssa. Voin sanoa, että matkan hinnalle sai kovasti vastiketta! Kuitenkin kannattaa varautua sillä asenteella matkaan, että esim. Hotelli ja sen sijainti, sekä tähtiluokitus voivat muuttua. Näin kävi meille kahden ensimmäisen yön osalta. Eli ei kannata täysin luottaa siihen, että se miten matkan ilmoitetaan menevän, välttämättä täysin toteutuisi. Tehdaskäynnit retkien yhteydessä ottivat aika tavalla voimille. On ikävää "paeta innokkaita myyjiä" tehdaskäynneillä ja niillä vierähti helposti pari tuntia/ käynti. Jos ei aio ostaa mitään, on sitten odoteltava esitysten jälkeen betonipihalla...Eli tavallaan turhaan kului aika paljon aikaa, tosin esim. Mattokutomossa kuuli myös mielenkiintoisiakin asioita:) Ruokapaketti oli 129 e, maksu käteisellä ja all inclusive 199e. Itse emme ottaneet paketteja vaan kävimme syömässä, missä halusimme. Tuntui kyllä, että opas ei pitänyt tästä valinnasta..ruokapaikan löytäminen eii aina ollut ihan helppoa, mm. retkillä, mutta ruokaa löytyi aina jostakin, eikä nälkään tarvinut kuolla. Jos haluaa päästä helpolla, ja ilman päänvaivaa ja välillä vähälläkin pärjäämistä, kannattaa ostaa esim. lounaspaketti. Kebabannokset maksoivat noin 10 euroa, alle tai päälle, riippuen paikasta. Lampaanliha oli yleensä erinomaista, eikä maistunut siltä, miltä lammas useasti maistuu. Kunnon seisovan pöydän ateria retkipaikoissa oli itse erikseen ostettuna 20 e, hotellilla 25e. Pamukkale on näkemisen arvoinen paikka, hotelli siellä hyvä ja rantahotelli Asteria erinomainen. Dolmuksella pääsee lähikyliin ja edullisia ostoksia löytyy, kun jaksaa tinkiä. Vaikea ymmärtää, miten näin vähällä rahalla voi saada tämän kaiken!
- turkki1
Kiitos Erre64! 6.3 lähtö, lippuja odotellessa.. Kyllä hyvillä mielin ja varsinkin asenteella lähden :)
- T&R
Olin samalla matkalla ja tosi tyytyväinen kaikkiin järjestelyihin. Mukaan vaan.
- heartbeat13
Onkohan kukaan lähdössä 16.3.2013 kylpyläloma turkissa reissulle wow-travelin järjestämänä? Ootteko saanu liput jo tai lentoaikataulua?
- pressa3
Olen kanssa lähdössä 16.3-2013 reissuun Antalayaan. eiköhän ne lentoliput tule tämän viikon loppupuoella..
- heartbeat13
pressa3 kirjoitti:
Olen kanssa lähdössä 16.3-2013 reissuun Antalayaan. eiköhän ne lentoliput tule tämän viikon loppupuoella..
Jep, näin täytyy toivoa. Todella hyvin saa täältä kyllä vinkkejä kun immeiset jaksaa niitä tänne kirjotella. Kiitos siitä!! Lisää saa toki laittaa, niitä on mukava lueskella lomaa odotellessa
- Antalyaaaaaan
pressa3 kirjoitti:
Olen itsekkin lähdössä 16.3-23.3 . Onko lentoliput jo tulleet teille? Itselle tuli jtn sählinkiä matkan varauksessa, meidän tietoja ei löytynytkään listoilta... Onneksi saatiin lopulta selvitettyä.
- Täyttä puppua
Antalyaaaaaan kirjoitti:
Olen itsekkin lähdössä 16.3-23.3 . Onko lentoliput jo tulleet teille? Itselle tuli jtn sählinkiä matkan varauksessa, meidän tietoja ei löytynytkään listoilta... Onneksi saatiin lopulta selvitettyä.
Kyllä en lähtisi kyseiselle matkalle. Olin äsken kyseisellä matkalla. Täyttä puppua. Kaikki lypsetään ja mennään pää kolmantena ja jalka neljäntenä. Turkkilainen ilta aivan hirveä. Kana oli rakaa. Olutta riitti ja rakia, mutta ruoka oli kamalaa. Hotellista oli ajomatka noin 1 tunti. Siellä oli Norjalaisia ja Saksalaisia. Varmaan noin 1000 ihmistä. Kaaos ja meteli kuin Turkkilaisella torilla
- weeeeeeo
Täyttä puppua kirjoitti:
Kyllä en lähtisi kyseiselle matkalle. Olin äsken kyseisellä matkalla. Täyttä puppua. Kaikki lypsetään ja mennään pää kolmantena ja jalka neljäntenä. Turkkilainen ilta aivan hirveä. Kana oli rakaa. Olutta riitti ja rakia, mutta ruoka oli kamalaa. Hotellista oli ajomatka noin 1 tunti. Siellä oli Norjalaisia ja Saksalaisia. Varmaan noin 1000 ihmistä. Kaaos ja meteli kuin Turkkilaisella torilla
Missä hotellissa olitte?
- pressa3
Ei olla saatu lentolippuja vielä 16.3-23.3 reissulle. Pitäisi varmaan viikonlopun aikana laittaa mailia wow-travelille. Oletteko ajatelleet mennä tuolle Pamukkalen retkelle? Olisi meinaan aika komiat rantakelit silloin..
- tellusx
Matkavahvistus saatu 15.3 kiertomatkalle klo 10.00. Tänään kun soitin Grouponille sain tietää että lähtö onkin la 16.3 klo 16.30. Matkatoimisto wow-travel ei ole ilmoittanut asiasta mitään. Tuleekohan muita yllätyksiä?
- Danjos
tellusx kirjoitti:
Matkavahvistus saatu 15.3 kiertomatkalle klo 10.00. Tänään kun soitin Grouponille sain tietää että lähtö onkin la 16.3 klo 16.30. Matkatoimisto wow-travel ei ole ilmoittanut asiasta mitään. Tuleekohan muita yllätyksiä?
Mekin olemme lähdössä 15.3 kiertomatkalle... täytyy siis ilmeisesti alkaa asennoitua niin, että lähtö onkin vasta lauantaina, lippujahan ei meillekään ole vielä tullut. Miten mahtanee suhtautua työnantaja, kun 23 pvä olisi jo työvuoro....
- danjos
Danjos kirjoitti:
Mekin olemme lähdössä 15.3 kiertomatkalle... täytyy siis ilmeisesti alkaa asennoitua niin, että lähtö onkin vasta lauantaina, lippujahan ei meillekään ole vielä tullut. Miten mahtanee suhtautua työnantaja, kun 23 pvä olisi jo työvuoro....
Eli reissussa on käyty, kannatti lähteä! Liput tulivat viime tipassa, lento oli myöhässä (alkuperäinen kone oli saanut jonkun vian ja meille järkättiin toinen kone) Hotellit olivat hienoja, matkat ja kohteet mielenkiintoisia. Ja matkaporukka sekä opas myös parasta a-ryhmää. Otimme diilihinnan lisäksi ruoka pääsymaksupaketin 199 € ja sillä rahalla sai hyvät pöperöt monta kertaa päivässä sekä viimeisenä päivänä all-inclusivevuorokauden loistohotellissa. Sai jättää aivot narikkaan ja nauttia kesästä ja lomasta. Suosittelen.
- Mimmitak
Olin tänään yhteydessä Grouponiin ja sanoivat, että 16.3.2013- 23.3. Antalya/Pamukkale reissaajille liput ym. härpäkkeet pitäisi tulla ensí viikon ma-ti, jos ei oo mitään tietoa tullut s-postiin kannattaa sitten ruveta soittelemaan niin he selvittelevät missä viipyvät.
Alustava tieto lentoajasta oli lauantaina 16.30 ja takaisin sieltä lähtö alustavasti 05.05 aamuyöstä. - pressa3
Ok. Hyvä kun infosit! Sitten vaan odottelemaan..
- Mimmitak
Unohdin sanoa, että Pamukkalesta ei kannata ainakaan jäädä pois koska siitä luki jossain niissä tekdteissä että jos jää siltä reissulta pois joutuu maksamaan 70€ sakon.. Ja sielläkin tarttuu hyvin aurinko. Oon käynyt.
- Giibat
Olin WOW:n järjestämällä (Grouponista ostetulla) Antalayasta lähteneellä Lounais-Turkin kiertomatkalla viime kuun vaihteessa. Olipa hienot hotellit, mahtavat ruokatarjoilut, erinomainen opas, uusi bussi ja turvallinen kuski. Kun ilmatkin suosivat, olin tosi tyytyväinen matkaani.
Tapasin tosin myös pariskunnan, jolla kaikki oli mennyt pieleen. He eivät olleet päässeet haluamaansa kohteeseen, heidän kohdallaan aikataulut olivat pettäneet pahasti yms. ikävää, mutta oma matkani oli juuri sellainen kuin oli luvattu. Parempi kuin ennalta uskalsin odottaa!
Käyntikohteista kiinnostavimpia olivat. Efesos ja Pamukkale. Pamukkale oli huikea paikka, ja Kleopatran kylpy oli upea kokemus.
Ostin tarjotun ruokapaketin (199 e), sillä en ajatellut jaksavani lähteä etsiskelemään kilpailevia ruokapaikkoja. Kuulin kuitenkin, että hyvin olivat pärjänneet nekin, jotka halusivat syödä paikallisissa kuppiloissa.
Epäkohtia oli muutama: ensinnäkin tehdaskierroksia oli liikaa. Itse tosin kiersin korttelia tai otin aurinkoa takapihoilla pakkoesittelyjen aikana. Muuten retkiohjelma oli onnistunut, Toinen oli se, että lähtöaika muuttui kaksi kertaa. Kolmas oli, että paluuyölento söi viimeisen matkapäivän.
Aion lähteä toistekin. Haaveilen Cappadokiasta. - heartbeat13
Onko niihin muihin retkiin pakko osallistua? Pamukkaleen aiomme kyllä mennä, mutta muuten haluttais kulkea ominpäin. Ja "lentolippu" tuli viikonloppuna eli lista sadasta ihmisestä jotka ko. reissuun lähtevät. Onkohan tuokaan ihan laillista että kaikkien nimet ovat siinä listalla näkyvillä..??
- giibat
Kuulostaa eri matkalta kuin, mihin itse osallistuin. Olin siis bussikiertomatkalla: ajoimme n. 1 200 km paikasta toiseen edeten. Matka alkoi Antalayasta, jonne se myös päättyi. Kuten jo kerroin, Pamukkale ja efesos olivat tosi hienoja kohteita.
Muiden matkustajien nimiä ei kerrottu meille.
- Pressa3
Me aiomme maksaa sen 70€, että saadaan omin päin liikkua. Sen maksettuani uskon, että kellään ei ole nokan koputtamista likkumisistamme.. En halua viettää päiviäni bussissa saati vierailla kaikenlaisissa turistin vedätys mestoissa.. Oli kyllä erikoinen lentolippu. Luulen, että tämä yhtiö tekee kaiken vähän sääntöjen rajamailla ;)
- heartbeat13
Joo, en ole tuollaista "lentolippua" ikinä nähnyt. Kyllä täälläkin menee nyt harkintaan, jos jättäis Pamukkalenkin välistä ja maksais sen 70e. Eiköhän sinnekin pysty omin päin menemään halutessaan.
- 34+66554
Kannattaa tarkistaa että jos jättää Pamukkalen reissun väliin, voiko hotellissa yöpyä siitäkin huolimatta vai pitääkö etsiä uusi yösija siksi aikaa kun muut ovat Pamukkalessa.
- reissaaja,.
miksi ihmeessä lähdette tällaiselle matkalle johon kuuluvat retket, jos ette halua retkeillä ? Me oltiin viime kuussa vastaavalla kiertomatkalla Turkissa ja eipä olisi omin päin niin paljoa nähty eikä siellä vielä mitään rantalomiakaan vietetä.
Joten tilatkaa sellainen matka johon ei sisälly retkeilyä ja kulkekaa keskenänne tyytyväisinä. Se 70 hengeltä otetaan muuten jokaiselta eli ei ole vain huonekohtainen... - Pressa3
Itse ostin reissun vaan, koska se oli pirun halpa. Enkä todellakaan halua viettää reissuani bussissa istuen 50 muun turistin kanssa. Osaan myös lukea ehdot siitä lahjakortista. Hotellissa ei voi yöpyä sinä aikana, kun muut ovat Pamukkalen reissulla. Uskon, että tämä pakettimatka on sopinut sinulle "reissaaja" kuin nappi ottaan. Itse tykkään lomallani liikkua vapaasti uskoakseni 20 voi rannalla maata näin halutessaan..
- heartbeat13
Eiköhän sen 70e juuri joudu siitä syystä pulittamaan, että saa jäädä hotellille asumaan. Ainakin luulisin niin. Ja komppaan Pressaa siinä, että matka ostettiin juuri edullisuuden vuoksi. No, sunnuntaina olemme viisaampia, kun olemme kohteessa =)
- Hopotihoijaa
Ainakin meidän reissussa matkan hintaan kuuluu tuo Pamukkalen retki, ja hotelliyöpyminen sen aikana - siis eri hotellissa. Joten luonnollisesti sinä aikana ei ole kenellekään varattu yöpymistä ns. päähotelliin. Koska siinä tapauksessahan varaus olisi tuplaten kahdessa eri hotellissa, eikö :-o.
Niinpä, jos et osallistu Pamukkalen retkeen ja jäät päähotelliin, joudut luonnollisesti ostamaan, eli maksamaan, yöpymisesi siellä.
Mitä epäselvää tässä asiassa voi olla?
- Lämpöön
Onko Wow-Travelin Spa-reissulta (hotelli Asteria Sorgun Resort) palanneita? Olisi kiva kuulla kokemuksia!
- heartbeat13
Oli aivan mahtava reissu!! Hotelli ei ollut Asteria Sorgun, vaan hotellit vaihtui 4 kertaa reissun aikana. Kaikki 4-5 tähden kylpylöitä. Jos ostat 119e maksavan lounaspaketin, johon sisältyy 3 lounasta, pamukkalen pääsylippu sekä illalliset joka päivä, vältyt ruokapaikan etsimiseltä. Me ostettiin se ja kyllä kannatti. Ruoka tosi hyvää joka paikassa. Turhaan mullakin oli ennakkoluuloja kyseistä matkatoimistoa kohtaan, kaikki toimi hienosti. Bussilla kun matkattiin, niin taukoja oli aina sopivin väliajoin. Ns. omaa aikaahan ei tuossa paljon jää, mutta minä koin sen asian niin, että tällä reissulla näki ja kuuli paljon enemmän kuin normi viikon etelänlomalla. Kyllä tää reissu menee mun top kolmoseen!!! Nythän siellä ois jo syksyn lomat myynnissä, lähden varmasti toisenkin kerran wowin reissulle.
- Lämpöön
Me olemme lähdössä nyt lauantaina Asteria Sorgun hotelliin. Meidän reissuun kuuluu tuo Pamukkale retki jonka aikana kaksi yötä yövytään matkan varrella toisessa hotellissa. Muita yön yli retkiä ei ole. Eli muutoin olemme siellä Asteria Sorgunissa.
Lentoliputkin saimme jo hyvissä ajoin. Lennämme turkkilaisella Onur Airilla.
Oliko Turkissa kuinka kesäistä lämpötilojen puolesta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433544Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4413063Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan232830Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!831917- 871517
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541380- 1071267
- 1041222
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs721143Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.32983