kantoja polttopuuksi hakkuutyömailta, kun maasto on märkää ja epätasaista eikä sinne ole asiaa takavetoisella traktorilla? Itse keksin konstin, että muovisella lumikolalla voi vetää puolimetrisen pöllin kerrallaan metsän reunaan. Siinä saa liikuntaakin kivasti ja askelmittari näyttää aina iltaisin 10000 loikkaa. tietysti vesikelkka voisi kulkea vielä liukkaammin ja siihen saisi kolme pölliä kerralla.
Miten olette keränneet pöllejä ja lyhennettyjä
5
173
Vastaukset
- koivua kyytiin.
Minä otan suoraan halkopinosta tienvieressä, ja jos omistaja sattuu paikalle, sanon että taidan sitten olla väärän tien varressa, kun oli lupa ottaa halkoja. Laitan halot takaisin ja häivyn vähin äänin. Mutta vain kerran on näin käynyt, vaikka noita halkopinoja tulee verotettua 4-6 mottia vuoden aikana.
- belarus2
Yleensä teen polttopuuhommat metsässä talviaikaan jolloin maa on jäässä ja on lunta, silloin kestää ajaa ja pääsee takavetoisellakin traktorilla kun on ketjut.
Traktorin keulalla on sähkövinssi jolla vedetään sitten jos ei kouralla saa pois.
Ennen kuivia kevättuulia sitten pilkotaan.
Laita tommonen sähkövinssi siihen traktoriin, 1000kg vinssi on kohtuuhintainen ja sillä kyllä pärjää, vetää isoakin puuta, helpottaa paljon ja on lisäksi langattomalla kaukosäädöllä. - eiksjuuh
Itse varastan suoraan naapurin pinosta, pääsee helpoimmalla.
- halpaa puuta.
Naapurin pinosta minäkin ottaisin, mutta kun niillä on sekapuuta, ei koivua juuri ollenkaan mukana. Meille käy vain koivu, ehdotin naapurille että tilatkaa tekin koivua, se palaa parhaiten, katotaan nyt onnistuuko pieni painostus.
- tammipuu
Me emme voi ottaa naapurin pinosta, kun olemme tottuneet polttamaan vain höylättyä tammea. Käyköhän nyt niin että joudumme värjöttelemään ilman lämpöä, jollei naapuri suostu ostamaan tuota mainitsemaani puuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191642
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36884Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38791Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50766Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43718Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37710Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37673