Olen ainakin uskotellut itselleni että tälläiset olisivat normaaleja auroja, eli esineet liikkuvat/muuntaa muotoaan/kouristelee/aaltoilee/perspektiivi muuttuu, tai koko huone pyörii ja heiluu, ja tämä kestää monesti läpi päivän ja välissä kovaa päänsärkyä johon lisäksi huimaus, pahoinvti, ja sekavuus. Migreenin alkuaikoinani alle kymmenvuotiaana migreeni oireet olivat sokeapisteet, sakarat, ja sähköisyys asioiden ympärillä, jonka jälkeen oksentelua ja ääretön päänsärky. Noiden alkuoireiden jälkeen lähes yli vuoden tauko migreeneistä ja uudenlainen oireilu alkoi. Mietin onko nuo olennaisia migreeni oireita, myös tullut ihan ihme hallusinaatioita sun muita nykyään, ja ei kai tämä ole mikään merkki mistään muusta?
Normaaleja auroja?
Olevija
1
173
Vastaukset
- vaaran merkit
Mietin minäkin että mikä on "normaalia", kun kyse on migreenin oheen tulleista auroista. Tyttäreni, vasta 11, kärsi juuri näköhäiriöistä, jolloin hän näki oman kätensä seikkailevan oudosti, "kuin kehon läpi". Hänellä oli pistelyä suun pielessä ja kielessä... Aivan toimintakyvytön koulusta kesken tulleena... Kuka tietäisi näistä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 20111840
- 585559
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462877Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k192756- 432488
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342063Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471959Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131921- 381865
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71777