Olen ainakin uskotellut itselleni että tälläiset olisivat normaaleja auroja, eli esineet liikkuvat/muuntaa muotoaan/kouristelee/aaltoilee/perspektiivi muuttuu, tai koko huone pyörii ja heiluu, ja tämä kestää monesti läpi päivän ja välissä kovaa päänsärkyä johon lisäksi huimaus, pahoinvti, ja sekavuus. Migreenin alkuaikoinani alle kymmenvuotiaana migreeni oireet olivat sokeapisteet, sakarat, ja sähköisyys asioiden ympärillä, jonka jälkeen oksentelua ja ääretön päänsärky. Noiden alkuoireiden jälkeen lähes yli vuoden tauko migreeneistä ja uudenlainen oireilu alkoi. Mietin onko nuo olennaisia migreeni oireita, myös tullut ihan ihme hallusinaatioita sun muita nykyään, ja ei kai tämä ole mikään merkki mistään muusta?
Normaaleja auroja?
Olevija
1
166
Vastaukset
- vaaran merkit
Mietin minäkin että mikä on "normaalia", kun kyse on migreenin oheen tulleista auroista. Tyttäreni, vasta 11, kärsi juuri näköhäiriöistä, jolloin hän näki oman kätensä seikkailevan oudosti, "kuin kehon läpi". Hänellä oli pistelyä suun pielessä ja kielessä... Aivan toimintakyvytön koulusta kesken tulleena... Kuka tietäisi näistä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850