Volvo on TM:n paras talviauto

960

Edellisten vuosien TM Talviautot:

2012: Mercedes-Benz B 180 BE

2011: Volvo S60 D3

2010: Jaettu voitto:
Mazda3
Skoda Yeti 1,2 TSI
Toyota Prius

2009: Skoda Superb 1,8 TSI Ambition

2008: Volvo V70 2,0D Momentum

2007: Cadillac BLS 2,0T Elegance A

2006: Hyundai Sonata 2,4 GLS

2005: Volkswagen Golf 1,6 FSI Comfortline

Ja nyt tuli uusin voitto: Vuoden 2013 TM talviauto Volvo V50.

8

370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiinailmiö

      "Ja nyt tuli uusin voitto: Vuoden 2013 TM talviauto Volvo V50"

      Melkein oikein jo heti ensimmäisellä kerralla. Olisiko kannattanut käydä koulut loppuun ja ostaa vasta sitten se Volvo?

      • sosos

        Ootkos vähän kade kun mä oon niin varakas että olen voinut ostaa Volvo V50:sen?


      • volvotulitaloon
        sosos kirjoitti:

        Ootkos vähän kade kun mä oon niin varakas että olen voinut ostaa Volvo V50:sen?

        Eikös se ollutkin Volvo V40 kun voitti TM:n talviautotittelin?
        Ja jos varakkuudesta puhutaan, niin eipä tuo V50 enää paljon maksa, kun tuo V40 tuli V50 ja C30 tilalle eli noita ei saa vissin pitäisi saada uutena.
        PS: Jos oisit ostanu tuommosen hyin varustellun ja hyvällä koneella olevan V40, sitten kyllä voisi sanoa, että olet varakas. Siinä tapauksessa hintaa olisi ollut noin 40 000e...


      • Sulis-
        volvotulitaloon kirjoitti:

        Eikös se ollutkin Volvo V40 kun voitti TM:n talviautotittelin?
        Ja jos varakkuudesta puhutaan, niin eipä tuo V50 enää paljon maksa, kun tuo V40 tuli V50 ja C30 tilalle eli noita ei saa vissin pitäisi saada uutena.
        PS: Jos oisit ostanu tuommosen hyin varustellun ja hyvällä koneella olevan V40, sitten kyllä voisi sanoa, että olet varakas. Siinä tapauksessa hintaa olisi ollut noin 40 000e...

        On noita myyty eli 50t€ kpl hinnalla. Moottori ja varustelu painaa!


      • Sulis-
        sosos kirjoitti:

        Ootkos vähän kade kun mä oon niin varakas että olen voinut ostaa Volvo V50:sen?

        Niin ja V50'sen valmistus taisi loppua 2012 maalis/huhtikuussa.


    • Stefan 22

      Ostin juuri V40 Volvon. Aivan mahtava auto. Tehoja riittää ja naapurit katellinen. Sinä miksi Särjit peilin minun auto? Minulla vara ostaa uusi peili vaikka taku voimassa.

    • Näin aina!!!

      Volvo voittaa aina talvitestin jos vain osallistuu!

    • Kuukerimalli

      Volvo S60 on varakkaiden auto. Uusi V40 on pikkuauto hinnasta huolimatta ja laatu on vielä aika kaukana isoveli S60:sesta. Ja ulkosestihan puhutaan teinikonnerin näkösestä ja luxus sedanista eli kyllähän tuo S60 on todellinen ajajan auto .siihenkun vielä laittaa ruskeet nahat, 18 tuuman pyörät ja premium soundit niin ei voi paljoa enempää autolta vaati. Toki volvo S60 onkin 50-70 tonnin peli ku ottaa siihen kunnon koneen ja ruksaa tärkeät varusteet. Toki 40 kympillä saa kuukerimallin:))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1731
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe