Notta,
Tämä jalattomaksi kaveriksi kovakulkuinen heppu ampui tyttöystäväänsä vessan oven läpi 4 krt. Oli vissiin kova hätä, kun ei oikein malttanut odotella vuoroaan. Luulisi kartanossa olleen toinenkin paskis jossain.
Köyliössä pelkäävätten susia oikein tosissaan, oli oikein järjestetty suentappoiltamat Lallintalolla männä viikolla. Liekö ainuttakaan elikkoa kutsuttu paikalle? Ei kai niitä niillä seuduin juuri olekaan. Mutta tappamaan pitäisi iliman muuta päästä. Nämä 100kuntiksethan ovat tuttuja vieraanvaraisuudestaan vanhastaan. Eikös se tämä majoitus-ravintolayrittäjä Lalli hivauttanut kirveellä nutturan kasvualustoineen irti muuannelta ruattalaiselta drag queenilta aikoinaan, kun eivät päässeet 1mielisyyteen tämän esiintymispalkkiosta? Jättikö vieläpä raadon järvenjäälle odottelemaan kevättä, ettei tarvinnut routamaahan ruveta mokoman ketkun kalmoa kätkemään. Eppäilemätä Pistoliuksen Osku olisi saanut toiminnastaan arvonantoa tuolla seudulla. Paras ampua ensin, kun on kerran pyssy hankittu, ja kysellä vasta sitten. Sedu Koskisella on vielä oppimista artistiyhteistyöstä ja henkilökunnan sosiaalitiloista näiltä veijareilta.
Vaan tämmöistä ei onneksi ole villien luontokappaleiden kohtelu meillä PKarjalassa, missä susiakin on ns. aikuisten oikeasti olemassa ja naisväen oikeutta henk.koht. hygienian hoitamiseen arvostetaan. Huojuvaa Latoa ei muiluteta järvelle, vaikka ranta onkin lähellä.
Oskari Pistoolius
Fuf fiunakkoon
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078923
- 936800
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon656560Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345471Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo664993- 553541
- 503375
- 513142
- 562942
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512916