Edullisia lentoja Goalle

goa 14

Kertokaa omatoimi matkaajat mistä edullisia lentoja goalle ensi talvea varten? Mitä reittiä olette käyttäneet ja mitä lentoyhtiötä? Suunnitelmissa olla vähintään kuukausi goalla. Olemme olleet 2-3 viikon valmismatkoilla mutta ensi talvena pystymme olemaan pidemmän jakson.

15

280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • illaksi kotiin

      Etsi hyvä mies netistä, sieltähän ne löytyvät. Tai sitten marssi matkatoimistoon, he etsivät reitit. Mutta helpoin on suora lento Delhiin ja siitä sitten pyrähdys Goalle, se ei varmaan ole halvin, mutta helppoudesta ja mukavuudestakin kannattaa maksaa.

    • Bombomgoa

      Hakukoneillahan tuo selviää. Ebookers, supersaver, jne. Hinnoissa ei juuri ole eroa, mutta ajankohdalla on. Mitä aiemmin varaat, niin luultavasti säästät paljon. Finnairilla ollaan lennetty usein ja muutamia kertoja Turkish Airlinesilla, sillä pääsee Mumbaihin. Mumbaista pääsee junalla Goalle mukavasti. Itse meinasin varata Turkish lennot täs lähiaikoina Bomiin.

      • Joskus Lufthansalla

        on aika sopivia tarjouksia lennoista, siis ihan älyttömän halpoja lentoja. Ajankohta ratkaisee enempi lentojen hinnat. Aina olen kuitenkin löytänyt Finnairia halvemman vaihtoehdon. Finnair lentää nykyään vaan Delhiin, joten sieltä on käytännössä lennettävä. Mumbaista voi jatkaa matkaa junalla taikka autollakin, ei välttämättä tarvii ottaa lentoja. Aika monta kertaa olen mennyt Turkis Airlinesilla Intiaan, mutta se ei ole ainut yhtiö, joka lentää Intiaan. Netistä löytyy eri sivustoja, joilta löytyy tietoa mm. tuolta http://www.pallontallaajat.net/
        Joillekin tuntuu täällä palstalla olevan ihan uskonto jotkut Finnairin suorat lennot, ne ehkä sopiikin joillekin, mutta kannattaa ihan oikeasti verrata muitakin vaihtoehtoja. Hinnoissa on eroja ja matkustusajoissa, mille sitten kukin laskee painoarvoa, on ihan oma juttu.
        Minulle itselleni ei ole suurtakaan merkitystä muutaman tunnin matkalla olo pidempään, kun han matka menee muuten mukavasti, joskus hieman pidemmillä lennoilla voi olla perillä aiemmin. Olen matkustanut aika paljon omatoimisesti eri maissa, viime vuodet perheen kanssa. Pienikin säästö lentojen hinnoissa merkitsee sitä, että yksi perheen jäsen käytännössä matkustaa aina ilmaiseksi. Yksittäiselle matkaajalle ei välttämättä ole merkitystä pienelle säästölle, jos vielä matkustaa suhteellisen vähän muutenkin.
        Goalle kannattaa myös miettiä vaihtoehtoa, niitäkin löytyy Intiasta runsain määrin ja mitä ihastuttavampia kohteita.


      • vai että autolla
        Joskus Lufthansalla kirjoitti:

        on aika sopivia tarjouksia lennoista, siis ihan älyttömän halpoja lentoja. Ajankohta ratkaisee enempi lentojen hinnat. Aina olen kuitenkin löytänyt Finnairia halvemman vaihtoehdon. Finnair lentää nykyään vaan Delhiin, joten sieltä on käytännössä lennettävä. Mumbaista voi jatkaa matkaa junalla taikka autollakin, ei välttämättä tarvii ottaa lentoja. Aika monta kertaa olen mennyt Turkis Airlinesilla Intiaan, mutta se ei ole ainut yhtiö, joka lentää Intiaan. Netistä löytyy eri sivustoja, joilta löytyy tietoa mm. tuolta http://www.pallontallaajat.net/
        Joillekin tuntuu täällä palstalla olevan ihan uskonto jotkut Finnairin suorat lennot, ne ehkä sopiikin joillekin, mutta kannattaa ihan oikeasti verrata muitakin vaihtoehtoja. Hinnoissa on eroja ja matkustusajoissa, mille sitten kukin laskee painoarvoa, on ihan oma juttu.
        Minulle itselleni ei ole suurtakaan merkitystä muutaman tunnin matkalla olo pidempään, kun han matka menee muuten mukavasti, joskus hieman pidemmillä lennoilla voi olla perillä aiemmin. Olen matkustanut aika paljon omatoimisesti eri maissa, viime vuodet perheen kanssa. Pienikin säästö lentojen hinnoissa merkitsee sitä, että yksi perheen jäsen käytännössä matkustaa aina ilmaiseksi. Yksittäiselle matkaajalle ei välttämättä ole merkitystä pienelle säästölle, jos vielä matkustaa suhteellisen vähän muutenkin.
        Goalle kannattaa myös miettiä vaihtoehtoa, niitäkin löytyy Intiasta runsain määrin ja mitä ihastuttavampia kohteita.

        Ja joillekin tuntuu olevan uskonto, että aina moititaan Finnairia ja yritetään keksiä syitä, miksi pitäisi lentää muilla yhtiöillä. Kukin tekee miten parhaaksi näkee. Ja kun lentää pidempään niin on aikaisemmin perillä ? Aika lailla mahdoton yhtälö.


      • Mumbaihin vaan
        vai että autolla kirjoitti:

        Ja joillekin tuntuu olevan uskonto, että aina moititaan Finnairia ja yritetään keksiä syitä, miksi pitäisi lentää muilla yhtiöillä. Kukin tekee miten parhaaksi näkee. Ja kun lentää pidempään niin on aikaisemmin perillä ? Aika lailla mahdoton yhtälö.

        Ei mikaan mahdoton yhtalo. Jos lentaa esim Finnairilla Delhiin ja odottaa siella jatkolentoa monta tuntia, että todellisuudessa menee sama aika, ennen kuin paasee jatkolennolle taikka jopa pidempaan, kuin sellainen, joka lentaa hieman halvemmalla lennolla vaikkapa nyt Mumbaihin ja jatkaa sielta suoraan eteenpain, ilman suurempia odotuksia. Ei se silloin ole mikaan mahdoton yhtalo.
        Vaan tosiaan kukin tekee miten parhaaksi nakee ja matkustaa juuri silla milla haluaa. Tassa vain ole kyse edullisista lennoista ja matkaamisesta. Joku voi tykata juuri tuostakin vaihtoehdosta, etta matkaa Mumbaihin ja jatkaa siita Goalle. Ihmettelen, etta joka valiin pitaa aina sovittaa ne Finnairin suorat lennot, vaikka vaihtoehtoja on varsin runsaasti.
        Tuo autolla matkaaminen on ihan hyva juttu, ei siinakaan mitaan ihmeellista ole. Autolla matkatessa voi pysahdella matkalla ja tutustua moniin paikkoihin. Jos ei muuten uskalla lahtea autolla, niin monet hotellit jarjestaa kuljetuksen lentokentalta, etta paasee suoraan jatkamaan matkaa, kun vaan saa laukut koneesta ja selviaa tullista.Itse autolla ajamista Mumbaissa en oikein suosittele ensikertalaiselle, joten auton vuokraaminen kuljettajan kanssa paras vaihtoehto.


    • 13+10

      Autoa ei kyllä ulkomaalaisen kannata vuokrata ilman paikallista kuskia missään olosuhteissa. Ensinnäkin Intiassa ajokortin saa rahalla, ajotaito on sivuseikka. Lisäksi liikennesääntöjä ei ole; jos tiessä on kaksi kaistaa "merkittynä", käytännössä se on viisi tai kuusi sikin sokin. Autohan on vaan peltiä, lampuissa on kalterit.

      Olen ollut taksin kyydissä, joka ajoi moottoripyörän päälle, pyörä ja kuski lensivät pitkälle tien sivuun, huomautettuani asiasta, kohautteli suhari olkapäitään; shit happens. Ja turisti on aina syyllinen mitä tahansa tapahtuu ja voi tulla kalliiksi lahjoa poliisi.

      Junakyyti on halpaa ja hyvin järjestettyä, jos seikkailua haluaa ja aikaa on. Liput on ostettava hyvissä ajoin, ainakin jos haluaa ilmastoituun vaunuun.

      Itse olen aina lentänyt suoraan Delhiin, minusta siinä on myös mukava viettää pari yötä ja shoppailla, on edullinen paikka. Sisäiset lennotkin ovat halpoja Goaan, niitä kannattaa netistä hakea. Nopea reittilento on plussaa, viimeksi maksoimme syksyllä vajaa 600 € meno-paluu HKI-Delhi. Lentoajat on Finskillä hyvät.

      Lufthansa viimeksi oli hiukan kalliimpi ja olisi pitänyt kiertää Amsterdamin kautta.

      • Mumbaihin vaan

        En tuossa suositellutkaan autolla ajamista ensikertalaisille. Auto kuljettajan kanssa on hyva vaihtoehto. Muuten liikenteessa on kylla saantojakin, vaikka vaikutaa kaoottiselta. Aanimerkilla on suuri osuus Intian liikenteessa ja edella ajava vaistaa takana tulevaa, kun aanimerkilla vaan siita ilmoitetaan.
        Olen ajanut moottoripyoralla varsin runsaasti Intiassa, myos miljoonakaupungeissa, eii siina mitaan ihmeellista ole. Kv-ajokortti pitaa olla, ajaa milla hyvansa.
        Tuo Finnairin lentojen sopivuus on ihan makuasia, jos lentojat passaa, niin mika ettei, mutta en menisi hehkuttamaan, jos jatkolentoa saa odotella monta tuntia ja jollakin toisella paasee samaan tulokseen halvemmalla. Lufthansa on jarjestanyt tarjouksia (?) ajoittain, koska hinnat joskus melko edullisia. Niita seuraamalla voi loytaa halvat liput. Juuri nyt ei ole millaan lentoyhtiolla halpaa.
        Junalla kannattaa matkustaa Intiassa, on kokemus ja toimii hyvin!


    • hohhoijaa

      Jatkolentoa olen odottanut 2 tuntia (Goalle/Dabolin) Sisäisellä Lehtokentällä ja bussikuljetus on ilmainen, todellinen aika on 1 1/2 tuntian Bussikuljetus kestää hetken ajasta

      Helsinki välilaskut ym HIDASTA on on notkua lentoasemilla Kestää kestää
      vai lentääkö lufhansa suoraan Delhiin ?

      Mumbaihin vaan VASTAUS SINULLE
      Helsinki Delhi 6h40min jatko Dapolin odotus ja lento 4h15min taksi Goalle>>> Nopea





      ONKO NOPEAA Lufhansalla, montako kertaa olet mennyt Intiaan ?? kysyn vaan

      Tuo Finnairin lentojen sopivuus on ihan makuasia, jos lentojat passaa, niin mika ettei, mutta en menisi hehkuttamaan, jos jatkolentoa saa odotella monta tuntia ja jollakin toisella paasee samaan tulokseen halvemmalla. Lufthansa on jarjestanyt tarjouksia (?) ajoittain, koska hinnat joskus melko edullisia. Niita seuraamalla voi loytaa halvat liput. Juuri nyt ei ole millaan lentoyhtiolla halpaa.

      • Mumbaihin vaan

        Lufthansa ei kylla rehellisyyden nimissa ole vallan nopea vaihtoehto, vaikka hinta onkin joskus edullinen, vaihto ei yleensa mene ihan putkeen, toki poikkeuksiakin on. Lufthansa lentaa Mumbaihin. Jossain tapauksessa jopa ainut mahdollinen, jos tuo vaikka jonkun lemmikin Intiasta Suomeen.
        Mita taas tulee tuohon lentoaikaan, jos laskin oikein, on tuon Finnairin kanssa odotuksineen lentoajat melko pitkat esim. Turkin kautta lentaen Mumbaihin toisella yhtiolla ollaan aikalailla samoilla viivoilla, Delhi on aika kaukana sentaan Mumbaista.
        Nama on nyt ihan makuasioita, missa sita haluaa aikansa matkalla kayttaa!


      • Turhaa hehkutusta

        Tekniikan Maailma-lehti muuten testasi lomalentoja ja Finnair jäi aika lailla hännille, huonot tarjoilut ym. http://tekniikanmaailma.fi/s/f/editor/2013/2_2013/030TM0213L.pdf

        Muutenkin aika erikoista vääntää tuo Delhiin lentäminen joka ketjuu täällä. Se on yksi vaihtoehto muiden joukossa. Tässäkin ketjussa kyseltiin vaihtoehtoja.


      • Ihan yhtä outoa
        Turhaa hehkutusta kirjoitti:

        Tekniikan Maailma-lehti muuten testasi lomalentoja ja Finnair jäi aika lailla hännille, huonot tarjoilut ym. http://tekniikanmaailma.fi/s/f/editor/2013/2_2013/030TM0213L.pdf

        Muutenkin aika erikoista vääntää tuo Delhiin lentäminen joka ketjuu täällä. Se on yksi vaihtoehto muiden joukossa. Tässäkin ketjussa kyseltiin vaihtoehtoja.

        on tuon Goan vääntäminen joka keskusteluun - siis jos tälle ihmettelyn linjalle lähdetään.

        Tällä palstalla tuntuu pesiytyneen oikea Goan hehkuttajien jengi, vaikka Intiassa aivan valtavasti parempiakin kohteita.


    • hohhoijaa

      Mumbaihin vaan/ vastaus sinulle/ katsele niitä tarjouksia Finskiltä

      hehkutetaan sitten Mumbaita täällä

      • Mumbaihin vaan

        Jostain syysta ei ole viela osunut kohdalle Finnairilta halvempaa tarjousta, aina on verrattu. Viime syksyna oli jo lahella, etteiko olisi natsannut. Joku niita nayttaa loytavan...
        Ja nimim. "Ihan yhta outoa" olen samaa mielta, etta Intiassa on valtavasti parempiakin kohteita, kuin Goa.


      • himachal
        Mumbaihin vaan kirjoitti:

        Jostain syysta ei ole viela osunut kohdalle Finnairilta halvempaa tarjousta, aina on verrattu. Viime syksyna oli jo lahella, etteiko olisi natsannut. Joku niita nayttaa loytavan...
        Ja nimim. "Ihan yhta outoa" olen samaa mielta, etta Intiassa on valtavasti parempiakin kohteita, kuin Goa.

        Joo, liippaa asian vierestä eikä itse siitä. Mutta itse suuntaan Intian reissulla nyttemmin pohjoiseen, en Goalle, joten Delhi on siihen erittäin hyvä vaihtoehto. Kuitenkin joutuisin sitten esim. Mumbaista siirtymään ensin Delhiin ja sieltä sitten bussilla eteenpäin. Ainut millon sitten varta vasten haluan ottaa Mumbain yhdeksi etapiksi. Ja nyt esim. nappasin Finnairin tarjous lennot keväälle hintaan 440€ edestakainen Delhiin. Turkkilaisella samalle ajankohdalle olisin saanut maksaa yli 550€, yhden vaihdon kanssa. Lomani ajankohdan kanssa ei kauheemmin ollut pelivaraa tällä kertaa, joten äkkiä päässä laskettuna Finnair voitti :) Kyllä niitä tarjouksiakin aina sattuu löytymään sopivia, kun tuuri käy. Samoin edelliset lennot sain myös tarjous hintaan, olikohan muistaakseni 410€ viime syksynä Hki-Delhi-Hki.

        Mutta jatkakaa, halusin vaan todeta että kyllä joskus Finnairin tarjouksilla pääsee halvemmalla mitä esim. Turkkilaisella, ja riippuen myös siitä mihin on menossa, kuten Mumbaihin vaan totesi, että Intiassa on valtavasti parempiakin kohteita, kuin Goa. Ja näin ollen Mumbai ei ole aina välttämättä ole kaikille se nopein ja paras vaihtoehto Intiaan mennessä. Mutta Goalle menijöille se on varteenotettava vaihtoehto, sinne mennessä se jää usein edullisemmaksi reitiksi, jos ylimääräinen koneen vaihto ei tuota ongelmia itselleen.


      • Sama homma
        himachal kirjoitti:

        Joo, liippaa asian vierestä eikä itse siitä. Mutta itse suuntaan Intian reissulla nyttemmin pohjoiseen, en Goalle, joten Delhi on siihen erittäin hyvä vaihtoehto. Kuitenkin joutuisin sitten esim. Mumbaista siirtymään ensin Delhiin ja sieltä sitten bussilla eteenpäin. Ainut millon sitten varta vasten haluan ottaa Mumbain yhdeksi etapiksi. Ja nyt esim. nappasin Finnairin tarjous lennot keväälle hintaan 440€ edestakainen Delhiin. Turkkilaisella samalle ajankohdalle olisin saanut maksaa yli 550€, yhden vaihdon kanssa. Lomani ajankohdan kanssa ei kauheemmin ollut pelivaraa tällä kertaa, joten äkkiä päässä laskettuna Finnair voitti :) Kyllä niitä tarjouksiakin aina sattuu löytymään sopivia, kun tuuri käy. Samoin edelliset lennot sain myös tarjous hintaan, olikohan muistaakseni 410€ viime syksynä Hki-Delhi-Hki.

        Mutta jatkakaa, halusin vaan todeta että kyllä joskus Finnairin tarjouksilla pääsee halvemmalla mitä esim. Turkkilaisella, ja riippuen myös siitä mihin on menossa, kuten Mumbaihin vaan totesi, että Intiassa on valtavasti parempiakin kohteita, kuin Goa. Ja näin ollen Mumbai ei ole aina välttämättä ole kaikille se nopein ja paras vaihtoehto Intiaan mennessä. Mutta Goalle menijöille se on varteenotettava vaihtoehto, sinne mennessä se jää usein edullisemmaksi reitiksi, jos ylimääräinen koneen vaihto ei tuota ongelmia itselleen.

        täällä: Useinkin on tullut bongattua edullisia Finnairin lentoja Delhiin (alle 500e) - vain muutaman kerran ollaan maksettu 600e:n hintoja, ja nekin silloin kun matkan ajankohdan sijoittaminen ei ole onnistunut sellaiseen aikaan kun lippuja olisi saanut halvemmalla.

        Meille Delhi on ehdottomasti paras vaihtopaikka, sillä emme jatka matkaamme Goalle. Ja vaikka lentäisimmekin Etelä-Intiaan, niin meille kiitos! riittää yksi vaihto. Siihen aikaan kun ei suoria lentoja ollut tarjolla, on tullut aivan riittämiin notkuttua Euroopan eri kentillä vaihtoa odottaessa. Se ei vaan enää nappaa, joten olemme kyllä valmiita jopa maksamaankin siitä ilosta.

        Kaiken kaikkiaan se mitä lentoyhtiötä kukakin käyttää lienee täysin yhdentekevää, ja asia josta ei todellakaan kannata kinata. Fiksumpien kirjoittajien kannattanee siirtyä Pallontallaajiin, sillä siellä tällainen idioottimainen juupas-eipäs-depatti viheletään poikki jo alkumetreillä. Tämä siis ihan yleisenä kommenttina, ei 'himachalille' kohdistettuna.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4689
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe