Deitti-ilmo ;)

jyrijyri

Hehe, kokeillaas josko tää vaikka toimis kun toi varsinainen deittipalsta tuntuu olevan aika mahdoton metodi löytää ketään. =P

Oon ollu yksin vuosikausia ja kaipaan todella kipeästi ihan vaan läheisyyttä ja hyvää seuraa. Perinteinen parisuhde ei oo hakusessa, vaikka mikäs siinä jos sellainen on syntyäkseen. Nyt ens alkuun on kuitenkin pointti "vain" hengailla ja antaa asioiden tapahtua asettamatta minkäänlaisia odotuksia tai oletuksia minkään suhteen.

Ikä 38, pituus 184 ja paino sellaset noin 70. Ammatti yrittäjä-innovaattori-konsultti-diplomaatti, kiinnostuksen kohteita todella paljon mut listataan nyt vaikka musiikki, ihmiset, elokuvat, yhteiskunta, luonto ja ns. esoteerisen tiedon muokkaaminen eksoteeriseksi (http://fi.wikipedia.org/wiki/Esoteerisuus).

Pidän fiksuista, lämpimistä, ajattelevista ja kommunikoivista tytöistä/naisista. Miehistä myös, mutta tämä on deitti-ilmoitus ja seksuaalisesti oon huomattavasti enemmän hetero kuin ihmisillä on tapana luulla. =P

Sellaset hoikat puikulat kolahtaa parhaiten, joskaan mikään määrä ulkoista viehätysvoimaa ei pysty paikkaamaan sielutason kontaktin puuttumista.

Ois kiva löytää joku ens alkuun ihan vaikka vaan keskustelu- ja uniseuraksi; tää lievästi adhd lanttuni nimittäin rauhoittuu kaikkein parhaiten henkisen ja fyysisen läheisyyden yhdistelmällä. Sellaista ei oo ollu tosiaan vuosiin joten en oo myöskään saanu levättyä kunnolla tai hengitettyä vapaasti - vuosiin...

Sit vaan viestiä tulemaan - kuvan kanssa kiitos ihan vain koska avoimuus. ;) Joko tänne S24:n postilootaan tai [email protected]

2

549

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jyrijyri
    • jyrijyri

Hei jos sinä ihana enkeli sattuisit törmäämään tähän ketjuun, niin se viesti oli tarkoitettu nimen omaan sulle vaikka saattoikin vaikuttaa, että jakelen sellaisia laajemminkin kun se tuli silleen ikään kuin apteekin hyllyltä. ;)

Tosiasia on, että olin kuskannut sitä mukanani ainakin kuukauden päivät miettien monesti, että pitäisi raapustaa siihen vähän jotain muutakin ja missaten monia mahdollisuuksia antaa sen sulle. Mutta sitten satuit siihen kohdalle ja päätin että pakko uskaltaa heittää se...

Hieman huvittavaa, että pystyn kyllä ilman mitään ongelmia huutelemaan täällä, mutta en sit niin millään lähestymään sua ainakaan kun on muuta väkeä mestoilla. Kertoo vain siitä, miten vahva vaikutus sulla muhun on - taannun välittömästi takaisin jonnekin yläasteen aikaisiin olotiloihin, sellaiseen kevyeen paniikkiin suorastaan heti kun sut näen... =D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      703
      3153
    2. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      72
      1013
    3. Raiskausyritys

Eilen laajallakankaalla lenkkipolulla.
      Kajaani
      41
      900
    4. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      70
      815
    5. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88
      637
    6. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      59
      612
    7. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      43
      603
    8. Koska olet ihastunut minuun

Kysymys sulle. Oma vastaus, tänä vuonna. ❤️
      Ikävä
      44
      508
    9. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      507
    10. Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri

Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.
      Ikävä
      86
      495
    Aihe