4 tuumainen UR (n. 40v) söi nyt aluksi jäätä niin huonosti, että olkapäät meinas hajota nykeltäessä ja itkukaan ei ollu lähellä. Ääni semmoinen kaahaaus, ei purru ollenkaan. Teroitus: ulkopinnasta ruosteet pois hiomalla palikan ja hiekkapaperin kanssa, sisäpinta 125mm rälläkän hiomalaikalla varovasti kulma säilyttäen (n. 4/9), sitten kovasimella sileäksi ja kiiltäväksi, ulkopinta tietysti suorana säilyttäen. Kokeilu: Ei helkutti - ihan samanlainen. Mutta mukana oli puukko. Puukon hamarapuolella pari jämäkkää vetoa sisäpuolelle molempiin terän puolikkaisiin, kulma sellainen, että terä ihan silminnähden vähän aukesi ulospäin aivan kärjestä vain tietysti. Kokeilu: IHME tapahtui, kaira söi jäätä kuin peto, karhean rohinan säestämänä. Reikä 40 cm jäähän tuli noin kymmenessä sekunnissa, kun aiemmin meni monta hikistä minuuttia. Kymmenkunta reikää tehty ja toimii samalla tavalla.
- Pienestä on siis kiinni leikkaavuus.
Kairan teroitus helppoa
tapsa t 17022013
1
449
Vastaukset
- Se on heleppoa
Kun ei usko toisten varoituksia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948469
- 926525
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636369Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345041Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo593690- 453371
- 503315
- 492953
- 562882
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512856