Pukkilalainen puhetapa

Pukkila on eristynyt

"viytun horo tuu tänne valittaan ,ni näytän sulle pari juttua ,,ja sille toiselle kans ..
tää on sit voimassa niin kauan ku haluutte .ottaakaa yhteyttä ni hommaan teille kyll ohjelmaa,, luulet olevas joku neläinten ystävä ,,omas koiras räkytti yötä päivää ,ettei hiljaist hetkee ollu..vittu et ootte olevinaan ,,kyll tulee perästä .. sen takaan .tuutte tänne käväseen ja ootte heti olevanne kaiken tietäviä ..ja vittu mä tiedän kyll helvetin hyvin kuka nää jutut on kirjottanu et ,jos mulle alatte ni vastaatte seurauksista ..."

Tämän viehättävän fb-viestin sain yöllä. Se on vastaus 1,5 vuotta sitten lähettämääni viestiin jossa varoitin tätä henkilöä, että naapurit facebookissa kertovat heittelevänsä kivillä hänen karkailevia koiriaan. - En tiedä miksi intoutui vastaamaan juuri nyt, löysikö viestin muut-kansiosta vai onko vain hämäläistä hitautta. Mutta olen tuollaista puhetta kuullut humalaisten suusta Pukkilassa muutenkin, muualla en koskaan!

Vastasin henkilölle ystävällisesti ja kysyin miksi hän mulle purkautuu kun en mie hälle mitään pahaa halua mutta ei ole vastannut vaikka on nähnyt viestini.

11

474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poikamies Ykä

Saispa edes pääsiäisenä ihanaa torttua!

• Anonyymi

Onpa viksua.

• Anonyymi

hyvin vaikea arvata kenestä on kyse

• Anonyymi

Osmo-vainajan langosta. Osmo oli hieno mies, muttei ollutkaan pukkilainen syntyjään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osmo-vainajan langosta. Osmo oli hieno mies, muttei ollutkaan pukkilainen syntyjään.

Tarkoitat varmaan vävyä? Sitä "muusikkoa".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitat varmaan vävyä? Sitä "muusikkoa".

Joo, vävyäpä hyvinkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, vävyäpä hyvinkin.

Mukihistoriaa homeväen elämästä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä vissiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on niitä. Kirjoitellut milloin ketäkin loukaten. Muki on kourassa aina ja känny toisessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki eivät ole hienoja miehiä vaikkeivät olekkaan pukkilasta

• Anonyymi

on on

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1849
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1608
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1414
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1377
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1285
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1171
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1068
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      961
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      919
    Aihe