Miettikää jäsenet, jotta mistä johtuu, että syksyllä 2007 kotiutuspyynnöt olivat minimissään, mutta räjähtivät kasvuun tammi...helmikuussa 2008 (tuolloin jopa reilut 9 miljoonaa viikossa)? Jujun ymmärtäneet jäsenet ymmärsivät tuolloin 2007 syksyllä Handen vihjauksesta, että paskaa ei kannata vielä kaataa. Joo älkää vaivautuko väittämään, että kotituskelpoinen raha (suuret ikäluokat) tuli maksuun vasta vuoden 2008 alussa. Hande hallitsi kassan tyhjentämistä monta kuukautta niillä tekaistuilla lisenssihöpinöillä. Se oli oikeestaan jo vanha kikka välttää kassan ulosvirtaus. Noin toimi myös WGI:n Kennedyn ukko aikoinaan vuosituhannen alussa, joten se ei ole edes Handen omaa keksimää. Idea oli se, että hanki ostaja lisensseille ja kotiuta silleesti rahasi. Se siitä lisenssipörssistä.
Mitään muuta syytä tuohon valtavaan kotitusrumbaan en keksi, kuin sen, että Handelta lähti tammi- helmikuussa 2008 sisäpiirille tietoa, että "ottakaa kaikki pois, koska nyt on rahaa suuren ryöstöretken seurauksena (noin 35 miljoonaa €uroa).
Ja mitaan ette voi...
Sisäpiiritietoa Capitan romahtamisesta?
4
245
Vastaukset
- Mb rahoitustarkistus
Hannu siirti isoja summia tililleen maaliskuun alussa ja MB halusi tietää miksi, yksi 3 millin siirto jäi odottamaan vahvistusta, hannu pettyi kun siirtoa ei toteudettu ja panivat tilit kiinni. No ehti hän sentään muutaman millin siirtää kavereille jemmaan...
- 8+13
juu ja äireen elätettävä, nyt tosin yhteiskunnan elätettävänä.
- Jätkällä-on-jemma
Juu, nyt on elätettävänä, mutta...mutta, vuonna 2015 sillä silmänräpäyksellä siirtyy hillitöntä tiliään kuluttamaan. Dubai ? Fuengirola? Panama/Costa Rica? Etelä-Afrikka (Namibiassa oli se metka venäläinen wc-koodiukko)? Ei missään nimessä jenkkeihin, jossa voisi saada vielä kunnon syytteet.
Ja sitten vielä vaihtoehtona saksalaisupseereiden sodan jälkeen suosimaan alueeseen etelä-amerikassa kolmenn maan rajan läheisyydessä.- Rd. One
Pulinat pois.
Kun tuomionsa kärsinyt, niin rahoilla saa tehdä mitä tahansa.
Kun olis oikeus antanut olla vapaana, olis hetkessä takonut rahat takaisin korkojenkanssa.
Viranomaisrikolliset ovat tienä valinneet, nyt kärsii sijoittajat.
Hannu muuttaa rahoineen ystävällisempään ja yrittäjähenkisempään maahan takuulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466