Millainen 16-17-vuotias teillä asuu?

äitinro999

Millaisia ovat 16-17-vuotiaat lapsenne? Mistä ovat kiinnostuneita, kuinka usein käyvät kavereilla tai ulkona, mitä tekevät, seurustelevatko jne?

6

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cmon...

      kuka laittaa OMAN LAPSENSA KÄYTTÄYTYMISESTÄ YMS TIETOA NETTIIN KAIKKIEN NÄHTÄVÄKSI?? luulis et aikuisilla olis ees jotain järkeä mut taidan olla pahasti väärässä...

    • äiti_70

      Oma 16v. tyttö on kiinnostunut koulusta, harrastuksista, kavereista, seurustelusta jne. Hyvin aktiivinen tyttö on ollut lapsesta saakka.

      Koulun hoitaa hyvin, ka n. 8,5, lukioon menossa syksyllä. harrastaa tanssia 4krt/vk ja ratsastus 1krt./vk. Paljon on kavereita ja seurustellut on puolisen vuotta. Yllättävää kyllä kaikkeen löytyy aikaa.
      Koneella ei ole just koskaan, eikä pelaa mitään tietokonepelejä tms. Puhelimellaan on fb:ssä yms kaikki väliajat. :p

      Ei polta, eikä juo. Kokeillut on molempia, mutta ei "jäänyt päälle". Harrastukset (joita myös vkl:na taitaa pelastaa monelta harmilta.

    • jihuuuu

      Oon 15 vuotias tyttö aloitan kesällä tanssiin meen lukioon ka on 7,0
      en polta, mutta juon silloinkin kerron äitille ja isälle minne meen ja mitä teen ja porukat tietää juomisesta ja juon kohtuudella olen kerran ollut kännissä. on kavereita olen seurustellut -94 kanssa ja useat kaverit on -94 mutta on saman ikäsiäkin :) ja kai olen kuulemma mukava

    • -94_anni

      Kandeeko seiskan ka:lla mennä lukioon? Ihan kun saa töitä tehä, vaik oma ka oli lukioon mennessä 8,9. Njoo, oma valinta. Mut joo, 15v:nä ei ole järkee juua, aivos kehittyy vielä monta vuotta.

    • Perheen tyttö

      En ole äiti vaan yritän latelen minkälainen olen. 16-vuotias tyttö, en seurustele, en juo, en tupakoi, valitsen varsin tarkasti ystävät, kiinnostunut koulusta (A-suunnitelma lääkis, B opettajakoulutus), nöyrä, motivoidaan toinen toisiamme, luova, harrastuksina yhteinen pilates ja piirtäminen/maalaaminen. Todella hyvät välit pikkuveljen kanssa, äidin kanssa keskustelleetkaan eivät ymmärrä miksi olemme niin hyvissä väleissä. Hieman syrjitty mutta tietää selvästi että olen ylpeä 'erilaisuudestani'. Moraalit kohdallaan enkä uhmaikää ole saanut, ei kylläkään äitinikään aikoinaan.

    • mothernature

      Viiltelijä. Syö masennuslääkettä. Kiusattu niin koulussakuin vapaalla :( Kaunis. Parempaan päin onneksi toivottavasti menossa. Katsoo paljon elokuvia ja sarjoja. Kauneus ja meikit kiinnostaa. Polttaa. Juo harvoin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      774
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe