Personal trainer Joensuu

laihduttaja hädässä

Onko Joensuussa personal trainereitä? Jos on, niin sopivatko ne opiskelijabudjettiin?

17

4987

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Löyty jo.

Kyllä sopii budjettiin.

Alat vaan nyt juosta tänne helsinkiin otan ajan kun päätät lähteä.Tavataan helsingin kalliossa kirkon pihalla.

Maksun otan ennakkoon 25e per siivu.

• Löyty jo.

Minä olen kyllä selkeästi varteen otettavin,tehokkain ja halvin jo ajateltuna pelkästään liikuntamäärään nähden joka on laihduttajalla jo tiedossa.

Kyllä saa syyttää itseään jos tämä treeni ja tsemppaus ei nyt tehoa.

Ainut jonka pyytäisin lisäksi ,on toinen 25e kun juokset takaisin joensuuhun.

eli 50e noin 1000km ja tuntimäärä liikkuva.

Tästä voin antaa vielä allenusta 10e.

Mutta toinen vaihto ehto olisi,tulisit halkoja tekemään kirveen kanssa,ja pohjoiskarjalan alueelle,matkaa olisi juosta 100 joensuusta yhteen suuntaan ja sitten alkaisi halon teko.

Treenimetodeita noudattaen terveen ihmisen kunto kasvaa kohisten takuu tälle on 99%.Kukaan noista ei pysty sinulle antamaan näin muhkeaa takuuta jonka näkee yleisolemuksesta että treenattu on.

Aikaa ei ole hukattavaksi enään kevät alkaa olla kohta.Ja kilot pitää saada pois ja sen jälkeen lihas tilalle.

Jos jäät märehtimään ja etsimään heelppoa tietä niin takaan ettet koskaan pääse kuntoon,joensuusta ei löydy muita kun minä joka vien ja ohjaan henkilön joka treenaa tosissaan huipulle,teräsmiheksi tai teräs naiseksi.

Tarjoukseni on voimassa tämän viikon,sen jälkeen hinta nousee,tartu tilaisuuteen ja eläsi parhain diili.

• Löyty jo
        Löyty jo. kirjoitti:

Minä olen kyllä selkeästi varteen otettavin,tehokkain ja halvin jo ajateltuna pelkästään liikuntamäärään nähden joka on laihduttajalla jo tiedossa.

Kyllä saa syyttää itseään jos tämä treeni ja tsemppaus ei nyt tehoa.

Ainut jonka pyytäisin lisäksi ,on toinen 25e kun juokset takaisin joensuuhun.

eli 50e noin 1000km ja tuntimäärä liikkuva.

Tästä voin antaa vielä allenusta 10e.

Mutta toinen vaihto ehto olisi,tulisit halkoja tekemään kirveen kanssa,ja pohjoiskarjalan alueelle,matkaa olisi juosta 100 joensuusta yhteen suuntaan ja sitten alkaisi halon teko.

Treenimetodeita noudattaen terveen ihmisen kunto kasvaa kohisten takuu tälle on 99%.Kukaan noista ei pysty sinulle antamaan näin muhkeaa takuuta jonka näkee yleisolemuksesta että treenattu on.

Aikaa ei ole hukattavaksi enään kevät alkaa olla kohta.Ja kilot pitää saada pois ja sen jälkeen lihas tilalle.

Jos jäät märehtimään ja etsimään heelppoa tietä niin takaan ettet koskaan pääse kuntoon,joensuusta ei löydy muita kun minä joka vien ja ohjaan henkilön joka treenaa tosissaan huipulle,teräsmiheksi tai teräs naiseksi.

Tarjoukseni on voimassa tämän viikon,sen jälkeen hinta nousee,tartu tilaisuuteen ja eläsi parhain diili.

Hän kehotan jokaista ottamaan ennen laihdutuksen alkua lähtötilanteesta kuvan, johon voi vertailla itseään laihdutuskuurin aikana. Lisäksi kannattaa mitata sentit ja merkata kilot ylös.

- Jossain kohtaa tulee sellainen olo, ettei tapahdu mitään ja olen aina vaan se plösö, mikä olen ollut.

Kuva ja mittatiedot auttavat, kun motivaatio rakoilee.

- Kun vertaat itseäsi niihin, niin yllätys voi olla aikamoinen. Aika usein itsensä näkee peilistä samana ihmisenä, joka on ollut eikä näe sitä tulosta. Kyllä ne tulokset ovat ihan selkeästi nähtävissä.

• hiihtelijä

Kysele kuntosaleilta personal trainereita. Joillakin saleilla on myös laihdutusryhmiä. Hinnoista en valitettavasti osaa sanoa. Tsemppiä laihdutukseen :)! Ja p.s. Nythän on mitä mainioimmat hiihtokelit, että eikun ladulle mars ;-).

• PT-Joensuu

Olen vielä opiskeluvaiheessa, joten minulta saisit nyt kevään aikana opiskelijabudjettiin sopivaa omavalmennusta!
      Ota yhteyttä [email protected].

• mesemies

Hai,mie olen personal rainer ota miut

• aki petteri

onhan joensuussa henkilökohtaisia valmantajia. esimerkiksi.ilona ravintolan poke ilkka kinnunen. on tietämystä voimailusta,sekä toimii tuomarointi tehtävissä voimamies kisoissa.on itsekkin osallistunut maailman vahvin mies kisaan aikoinaan. tietääkseni luin lehdestä että toimii myös henkilö kohtaisena valmentajana. jos en väärin muista toimii ja treenaa myös itse energy kuntosalilla?mene hänen juttusilleen ja kysy neuvoa treeniin.

• Löyty jo loppui aika

Et ole ottanut yhteyttä, mutta valitettavasti kaikki ajat on nyt täytetty.

Tuolla mainitaan eräästä henkilöstä,tiedän hänet jo lähemmäas 30 vuoden takaa,jos haluat puhtaasti harjoitella niin etsi sellainen,valitettavasti tämän kevään ajat menivät kuin kuumille kiville,treenaus metodini on kertakaikkiaan lyömätön,vain kaksi käyttää vastaavaa teidossa olevasti koko maailmassa.

Lähtökohta on valtava määrä treeniä ja hikeä,tätä enen vaadin terveystakastuksen ja joitakin arvoja vitaamiinien suhteen.

Toivottavasti löydät treenarin,nimittäin itse teen kaikista treenattavista teräsmiehiä tai naisia.

• Titti moonika

Antti Rossi teki kaverille ruoka ja jonkun juoksuohjelman. On laihduttanut -10kg.

Antin blogi löytyy ainaki osoitteest www.kevyestikuntoon.blogspot.fi
      En ossaa kertoa onko hyvä, mut kaveri sitä kehuu ihan liikaa. Menee hermot jo :)

• ex-pömppis

Itsellä ollut pari personal traineria tässä vuosien aikana niin Tampereella kuin Joensuussa, ja aina olen tyytyväinen ollut. Nimiä en lähde kertomaan koska en tiedä onko se sallittua??? Joensuussa saleista kokemusta on Energyltä, Fittarilta ja Viilingistä. Energyllä oli ok trainer mutta palvelu tuntui hieman kiireiseltä... toki ymmärrettävää kun sali on niin iso ja hirmuinen huiske ainakin päiväsaikaan. Fittarillahan ei sinänsä omia trainereita ollut ainakaan silloin kun siellä kävin (2010) mutta siellä on eräs kehonrakentaja joka teki minulle ohjelman. Viilingistä jäi parhaat fiilikset ja tulokset, hinta on kohdallaan ja siellä sain mitä pyysin ja ehkä enemmänkin, kiirettä ei nimittäin tuntunut olevan ohjaamisen aikana vaan kaikki selitettiin niin että meikäläinenkin osasi :D Muutenkin tuo Viilinki on mielestäni Joensuun paras sali vaikka onkin hieman kauempana minusta (asun nykyään Marjalassa), eli ehkä olen puolueellinen koska olen Viilingin asiakas mutta pitäähän se hyvää paikkaa kehua ;)

• Löllötlihoiksi

On ne nämä nykyajan nuoret, ja nykyajan ihmiset ihmeellisiä vempaimia. Ruokaa ei osata tehdä ilman ruokakurssia. Miestä ja tahi naista ei löydetä ilman senssiklubia. Kunnossa ei pysytä jos ei ole persoanaali transsua mukana hoputtamassa että tee tätä ja näin.

Itteäsä voi ottaa niskasta kiinni ja yrittää kasvattaa ittelleen nahkaa, tahikka ainahan voi mennä äitin työ elämään jos ei eläjäksi muuten ole.

• Mamiiii

Meidän teini käy Inkeri Tiitisellä, vähä erilainen ote treenaukseen!
      Uskomatonta persoona 😁
      Löytyy tietoja osotteesta www.ihmeliike.fi

• paskasali

Kari Karhu Energy on ainakin paskantärkeä tyyppi, sinne en menisi, huono paikka.

• Entäkunnon

...persanal treineri? Mistä salilta niitä löytää? Ja miten lähestyä?

• fiilinkiä

Perso raineri löytyy myös.

• reeniäreeniä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      4814
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      86
      1742
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      288
      1592
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1554
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      256
      1428
    6. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      135
      1177
    7. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1170
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1109
    9. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      66
      1058
    10. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1054
    Aihe