Oletteko huomannut että joskus kun on kirjoittanut tänne jonkun viestin, pitää laskee joku lasku ja sitten lähettää se. Nii äskön ku mä olin vit'u kirjoittanut vaikka kuinka pitkän viestin, laskin että 5 2=7, niin se sano että yhteenlaskun tulos on väärä, yritin uudestaan
ja uudestaan eikä hyväksyny! Vit'tu sit se häviää! Ei jaksa enää leikkii sen kaa, ku ei osaa laskea että 5 2=7! Ootteko huomanneet saman? Voitte uskoo et kyll se potuttaa ku on kirjoittanut pitkän tekstin pitkään pienellä puhelimellaan, joka on hankalaa, ja sitte sitä ei voi lähettää! Mulle on tapahtunut näin monta kertaa. Toivottavasti nyt edes tämä viesti lähtee... ( Vika ei muuten ole omassa laskupäässäni)
Ärsyttää!!!
Oletteko huomannut?
0
115
Luetuimmat keskustelut
- 1171379
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1311012Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella37932Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.96718- 66713
- 32675
- 21626
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist23600Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43543- 11518