Hierojalla

huh hu mustis

Hei!
Missä kulkee raja . Kävin hierojalla tulin kotiin kaupan kautta meni 15min
pitempään. Kotona odotti pippeli tarkastus.
Vaimo tutki onko käytetty.
Olen yli 50mies enkä käy vieraissa. Missä on se sietämisen raja.
Niinkuin monessa liitossa ei seksiä meilläkään ylenmäärin kuiva pää löytyi ja lupasin vaimolle täyden lastin mut ei huolina.
Sanoo et 15 minuuttiin kerkee vaikka mitä;;)))
Täs iässä ei kehtaa ruveta eroamaan ,antakaas naiset miehet fiksuja neuvoja
asiallisi

8

786

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omnomnom

Mites aikuinen nainen nyt tuolleen sekoilee... Osta hänelle lahjakortti hierontaan. Kun vaimo tulee kotiin, tee vuorostasi sisätutkimus? Miten sen muuten näkee, ihan oikeesti, onko se "käytetty" ?

• armas aurinko

Vai ei yli 50-vuotiaana kehtaa??? ruveta eroamaan. Ketäs pitää hävetä? Voit elää vielä lähes 50 v., joten mahtaa olla nautinnollista ilman seksielämää. Kaikkea sitä kuuleekin. Käytä nyt hyvä mies vähän päätäsi, kun sulla sellainen on. Mitä vaimosi käytökseen tulee, niin aivan sairastahan tuollainen tarkastaminen ja kyttääminen on. Mikset sanonut, että näpit irti. Älä alistu kaikkeen! Muutenkin kyllä teiän ikäisillä yleensä ON seksielämää. Ite oon nainen, sua vanhempi, enkä kyllä suostuisi olemaan suhteessa ilman seksiä. Siis jos kumppanin terveys sen sallii. Te ootte vissiin ennenaikaisesti vanhentuneet.

• Tieto vähentää tuska

Oikein teki!

• pane paremmaks

Seuraavan kerran, kun on odotettavissa pippelin tarkistus, niin kun vaimo ehdottaa sitä, niin sanot topakalla, mutta hyvin lempeällä äänellä veitikka silmäkulmassa, että "jos suostun tarkastukseen eikä löydy merkkejä vieraissa käynnistä, niin sä suostut sillon kanssa siihen, että mä saan vähän vedellä sua heti!"
      Saattaa olla erittäin terveellistä teille molemmille!
      Vaimo tajuaa jo pelkästä puheesta, että oot ollu uskollinen ja jos ei usko, niin sit valitsee seksin!
      Ja jospa se emäntäkin jo (läheisyyden) puutteessa oirehtii ...
      Sano sille useammin, että sä et oikeesti oo sen sorttinen mies, että vieraisiin menisit, vaan oma riittää ja se, mitä siltä saa!
      Sun vaimos TARVII tuossa tilanteessa just kuulla Sulta tuon ja hyvin teet, jos ite sanot sen, ettei ehdi edes kysellä. Hänellä on joku oikee tunnevamma ja Sulla ON mahdollisuus auttaa sen paranemisessa! Älä hyljeksi, vaan vedä hellästi syliisi ja KERRO, että rakastat (jos oikeesti rakastat!), ja että haluat VAIN omaa vaimoos, et muita!
      Minulla oli tuollaisia samantapaisia mustasukkaisuusoireita, mutta olen päässyt niistä juuri IHANAN, KÄRSIVÄLLISEN MIEHENI AVULLA! Hän on jaksanu sanoo mulle, että hänelle riittää oma ja että uskottomuus ei ole oikein.
      Se ainakin on tällaisissa ongelmissa tullu selväks, että uskollisuutta kannattaa vaalia, vaikka kuinka ois tiukkoja aikoja parisuhteessa!

• oma käpy

Eikö vaimo voisi hieroa sinua, jos on ennakkoluuloja muita hierojia kohtaan? Jos käyt naishierojalla, vaihda mieshierojalle! Minunkin mielestäni tieto vaikuttaa luottamusta, joten hyvä, että tarkistus toi sielunrauhan vaimollesi! Aika intiimi ja hankala tilannehan se kyllä ...

• huh huh

Ketjun aloittaja jatkaa,,
      Kyllä on seksi elämä meillä vireää. On sauvaa ym.. ja varmasti lämpöä sanoin ja tunteiin ja vaimo saa varmasti. Itse olen sängyssä työntekijä.
      Olen sanonut et rakastan ja on vaimokin käynä hierojalla..Mut ne päivät kun on mustis ovat raskaita. Sanoin papin eessä tahdon ja otan sairauten .5o paha ikä naisella. Ja kun ollaan ukkina jamummina niin ootan jos ei tästä pahene...
      Se hieroja nainen ei mua huolisi saa parempia nuori 30v mua nuorempi,,
      Voisin vaihtaa mut pienellä paikkakunnallla ei voi valita..kun käsien puutumisen ja säryn saa aina pois..On meillä hyviäkin päiviä jaa saan silloin kosolti rakkautta,,,,,kai se on sitä myötä ja vasta mäkeä..kun vaan kaikki kestäsi ja lasteni äiti sais terveenä olla,,rakastan

• hanne20

sulla kaunis sydän

• häpyending

Thaihierojallako kävit?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      133
      7313
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4430
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      55
      3473
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      507
      3192
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      297
      2134
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1783
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1731
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1583
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1495
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1436
    Aihe