Pyyhkijät toimivat tosi hitaasti katkaisijan asennosta riippumatta, välillä jumittuvat kokonaan paikoilleen eivätkä mene takaisin lähtöasentoon kuin käsin auttamalla. Onko vika releessä vai meneekö pyyhkimien moottori vaihtoon? Onko tietoa/arvauksia? Kiitos!
Passatin lasinpyyhkijät
9
1433
Vastaukset
- heisja
Olisiko moottori kastunut. Vesireiät tukkeentuvat helposti ja pyyhkijän moottori kastuu.
ainakin -97 -->- energy
Pyyhkijöiden mekanismi on kuivunut,mekaniikka tarvitsee vaseliinia.
- golf
todennäköisesti pyyhkijät ovat vain ruosteessa\jumissa.
- pasaati
vivusto jumissa. mulla meni vaihtoautotakuuna koko setti uusix
- puuhpete
pasaati kirjoitti:
vivusto jumissa. mulla meni vaihtoautotakuuna koko setti uusix
vaihda vivusto...ei oo paha nakki
- Timppa
Olen varannut korjaamolta ajan vivuston vaihtoa varten, itselläni kun on tuo peukalo sen verran keskellä kämmentä että saan todennäköisesti vain lisää tuhoa aikaan. Kiitos kaikille vastanneille!
PS. Kyseessä oli Passat vm. -98 (1.8-20V), unohdin mainita sen alkuperäisessä viestissäni- vw golf 1.8 20v -98
mulla on golffissa sama mylly
- Andy
Mulla oli -97 Passatissa sama vika. Eiku auto pajalle, mekanismi irti jo totaalinen puhdistus. Johan rupes pyyhkimään!
- Golf -00
Golf variant -00, sama vika. Vivusto jumittaa. Kerran jo herkistetty, pillillä punaseksi ja säänkestävää liukastetta väliin (esim. kuparitahnaa). Tekohengitys kestää tuurista ja olosuhteista riippuen kuukaudesta vuoteen.
Ja uusia vivustoja ei myydä ilman moottoria, joka tietysti nostaa kyseisen osan hinnan todella suolaiseksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683