kysyisin onko tällä palstalla muita kukkien kasvatukseen hurahtaneita?Itse olen kiinnostunut kaikista vanhanaikaisista kasveista niin huonekasveista kuin myös ulkokukista.Pidämme myös porukalla keväällä kukkien taimien ja siemenien vaihtopäivää.Kiva harrastus,aina tulee myös niin onnistumisia kuin epäsellaisia,mutta niinhän se on muussakin elämässä.Olis kiva perustaa Bloki aiheesta,mutta olen vielä huono käyttämään tieskaria,joten tartteisin opetusta sen laatimiseen.Mutta jos joku olisi kiinnostunut keskustelemaan asioista kanssani,niin voitas vaikka sähköpostinkautta ottaa yhteyttä.
torpantyttö
2
596
Vastaukset
- Pioni
Toinen "höperö" ilmoittautuu.
Mitä vanhoja kukkia erityisesti harrastat/kaipaat?
Itse harmittelen Unelmasta ( asparagus) luopumista, se täytti yhden nurkan ja kukki valkoisin lumihiutalein...talo alkoi täyttyä liikaa, siksi isoista palmuista luovuin jo kauan sitten.
Omat "vanhukseni" ovat enää soilikki, enkelinsiipi ja joulukaktus, jonka kukille tosin allergisoiduin, mutten siitä luovu, niin upeasti kukkii.
Pelargoneja harrastan enemmänkin.- kukkahöperö
Hei,kasvatan itse siemenistä yleensä kaikki huonekasvit ja myös ulkokukat,mutta epäonnistumisiakin sattuu.Onneksi meillä on täällä lähipaikkakunnalla puutarhaliike josta saa ostaa taimina erilaisia kukan alkuja.Yleensä laitan tähän aikaan vuodesta Torpantytön mukulat kasvamaan.Miulla on myös Soilikkia ja Gloksiinia.Hyvää Kesän odotusta kaikille kukkahöperöille,jos niin saa leikkisästi sanoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2867953Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1754199Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1822490Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy302367Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17922092- 471600
- 491565
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s131502Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421284- 1661235