kysyisin onko tällä palstalla muita kukkien kasvatukseen hurahtaneita?Itse olen kiinnostunut kaikista vanhanaikaisista kasveista niin huonekasveista kuin myös ulkokukista.Pidämme myös porukalla keväällä kukkien taimien ja siemenien vaihtopäivää.Kiva harrastus,aina tulee myös niin onnistumisia kuin epäsellaisia,mutta niinhän se on muussakin elämässä.Olis kiva perustaa Bloki aiheesta,mutta olen vielä huono käyttämään tieskaria,joten tartteisin opetusta sen laatimiseen.Mutta jos joku olisi kiinnostunut keskustelemaan asioista kanssani,niin voitas vaikka sähköpostinkautta ottaa yhteyttä.
torpantyttö
2
472
Vastaukset
- Pioni
Toinen "höperö" ilmoittautuu.
Mitä vanhoja kukkia erityisesti harrastat/kaipaat?
Itse harmittelen Unelmasta ( asparagus) luopumista, se täytti yhden nurkan ja kukki valkoisin lumihiutalein...talo alkoi täyttyä liikaa, siksi isoista palmuista luovuin jo kauan sitten.
Omat "vanhukseni" ovat enää soilikki, enkelinsiipi ja joulukaktus, jonka kukille tosin allergisoiduin, mutten siitä luovu, niin upeasti kukkii.
Pelargoneja harrastan enemmänkin.- kukkahöperö
Hei,kasvatan itse siemenistä yleensä kaikki huonekasvit ja myös ulkokukat,mutta epäonnistumisiakin sattuu.Onneksi meillä on täällä lähipaikkakunnalla puutarhaliike josta saa ostaa taimina erilaisia kukan alkuja.Yleensä laitan tähän aikaan vuodesta Torpantytön mukulat kasvamaan.Miulla on myös Soilikkia ja Gloksiinia.Hyvää Kesän odotusta kaikille kukkahöperöille,jos niin saa leikkisästi sanoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368