Ei itseasiassa harmainta aavistusta mihin osastoon mun "ongelma" kuuluu mutta jos nyt koittais vaikka tätä ensin... eli mulla alkaa seisomaan aivan järkyttävän helposti! Niin koomiselta kuin se kuulostaakin niin se ei kyllä sitä ole!!! Pelkkä halaus riittää ja joskus jopa pelkkä ajatus vaikka vaan halauksesta... olis vaan kiva tietää onko muilla vastaavia onkelmia ja voisko sitä ehkä hieman lievittää jollain!?
Ja mä pyydän vain "asiallisia" vastauksia...
Kiitos
PS. Niin enkä halua mitenkään rehvastella tällä... ehhehee!
Mikähän neuvoksi?
9
1066
Vastaukset
- Altti
Minkä ikäinen olet? Jos nuori, niin stondis missä vain ja milloin vain on ihan luonnollista. Mulla seiso aina kun vain hipaisinkin naista, vaikka bussissaja, ratikassa ja tanssiessa, aina. Tungoksessa tulikin tavakseni painaa seisovaa jököä naista vasten. Jotkut vetivät itsensä pois, joku katsoi pahasti, mutta oli niitäkin jotka työnsivät persettään paremmalle hollille ja hierivät, tekivät kiusaa. Yhden kerran sain pilluakin ravintolan olutjonosta, kun painoin melaa naista vasten. Se pyysi mukaan, vei vessaan ja antoi panna heti. Anna seisoa vain ja hiero naisia missä vain, aina joku helpottaa.
- Nimimerkki
:D Ei hemmetti! No mä oon 18... onko se sitten nuori vai ei? Olin vaan yhden todella mukavan tytön kanssa reffeillä ja kun halattiin niin se oli ehkä hieman kiusallista kun mulla seiso kun viimeistä päivää...xD mut no, jos toi on kerran niinkin yleistä niin okei...
Lisää kommentteja silti! haluan kuulla onko se enemmänkin yleistä vai onko meitä vaan kaks... - Mies
Nimimerkki kirjoitti:
:D Ei hemmetti! No mä oon 18... onko se sitten nuori vai ei? Olin vaan yhden todella mukavan tytön kanssa reffeillä ja kun halattiin niin se oli ehkä hieman kiusallista kun mulla seiso kun viimeistä päivää...xD mut no, jos toi on kerran niinkin yleistä niin okei...
Lisää kommentteja silti! haluan kuulla onko se enemmänkin yleistä vai onko meitä vaan kaks...kun koko ajan jököttää
- kyllä
Kyllä se nousee vielä vielä vanhallakin(38v), mutta on nyt jo vähän laantumaan päin.
Parikymppisenä ei tosiaan kyllä tarvinnur mennä kovin lähelle naista, kun oli pakko yrittää peitellä seisokkiaan. Hitaita tanssiessa oli välillä pakko tanssia perse pitkänä liiallisen kosketuksen välttämiseksi.Ajatuksen voimalla nousee kyllä vieläkin monesti päivässä.
Jos ei ole impotenssi kivaa, niin ei kyllä tämäkään.- Uskomatonta
Olen 71 v. Kyllä seisoo nykyisinkin, kun nuoria tiukkapeppuisia naisia sattuu eteen, heh. Teillä on vielä pitkä taival edessä seisokin kannalta, mutta eikos se ole hyvä vain. Nykyisin olen melkein ylpeä, ennen kainostelin ja koitin vääntää taskun kautta vehjettäni reittä vasten.
- Nimimerkki
MÄ OON VASTA 18 JA JOS TÄÄ SAMA TUSKA JATKUU VIELÄ 71 VUOTIAANAKIN NIIN!!! no eh heh hee!! joopa joo... mistähän moinen mahtaa johtua? siis tommonen yliherkkä stondis xD
- mies 54
Kohta 55 vuotta täys.Eipä tarvi kuin nähdä naisten polkupyörä,niin jopa alkaa "jököttää"
- mies 54
Kohtapa 55v täynnä.Eipä tarvi kuin nähdä naisten polkupyörä,niin jopa alkaa "jökötää"
- ...
runkkaile pikkase useemmi. vaikka kerra tunnissa. auttaa kummasti... varo vaan ettei tuu känsiä kämmeneen ja ettei niskat kipeydy kun joutuu koko ajan tarkkailemaan ettei kukaan pääse yllättämään... kyllä se siitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1622567- 1602363
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee551993Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1181967Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."01670"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591394Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1921272Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää781051Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2071012Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.334961