14v ei karvat kasva

poika 98

eli oon 14v kaheksasluokkalaine eikä oo oikein murrosikä alkanu. äänenmurros on kyl menossa ja kassitki on kasvanu, mutta munakarvaa ei oo ku iha vähä vaaleeta jonka erottaa vaa läheltä. kainalokarvaakaa ei oo yhtään eikä muutakaa. oon kyl huomannu pukuhuoneissa et muilla (mua nuoremmillaki, oon huomannu seiskoillaki) on jo paljo kainaloissa ja säärissä karvaa ni nolottaa aina ku vaihan kamppeita eikä mul oo. onko normaalia? oonko epämiehekäs jos karvat ei kasva?

40

4698

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikävä tosikko

      Odota nyt vielä pari vuotta. Kaikki mahdolliset murrosiän merkit ovat hyvin yksilöllisiä.

    • karvat on

      Mitäs välii tolla on. Joku voi vaan aatella että sä tykkäät ajella karvat pois. Eli sen takii oot karvaton.

    • ehlpptuf

      Oon seisal ja kyl voin sanoo et hävettäis olla karvatonXD. Äänenmurros on menny ohi ja munakarvaa ja kainalokarvaa on. Uimahallis on perseest ku joutuu ottaa sen avainrenkaan pois nii säärikarvat jää välii saatana. Kyl sullaki alkaa kasvaa karvat ajallaan, uskon että ei oo kivaa mut kaiken kanssa pitää elää.

    • sonni98

      Aika harvassa on 14-vuotiaat joilla ei ole edes munakarvoja mutta etköhän säkin joskus miehisty... Ei se auta kuin kestää se vittuilu. Mullahan ne tuli 12-vuotiaana, kainalokarvat 13. Toivottavasti sulla edes pullottaa muna boksereista, sitähän ne pukuhuoneissa kattoo (ei homouden takia vaa et tietää ketä kiusata).

    • novoilolnyssentäs

      No onpa suuret murheet teilläki

      • Äläs nyt

        Miehekkyys ja siihen liittyvät kysymykset on aika tärkeitä tuon ikäisille.

        Älä huoli, kyllä ne sieltä tulee. Joillakin vain tulee murrosiän muutokset myöhemmin kuin toisilla.


    • Jepjep

      Voi teijän junnujen kans... Tunnempa eräänkin jantterin joka on jo 17, eikä edes äänenmurrosta vielä tullut

      Itellä alko munakarvat puskea jo 11 vuotiaana O.o Lienenkö sitten kummajainen tai jotain.

    • tiedän tunteen

      on se perkele jos sitä pitäää porukkan tännekin tulla ilkkumaan ja onse normaalia joillakin se vaan tulee myöhemmin ja voit toki ottaa yhteyttä lääkäriin sieltä saa hoitoa kyll jos oikeesti olet aivan posliini ittellänihän vasta 12-13 vuoiaana karvat tuli mutta veli pojalla ongelmaa on ollut!

    • ilman

      Itselläni alkoi karvat kasvaa jotain 15v,mut en yhtään tykänny,ku inhoon karvoja.

    • Joonas 16

      its sheivasin karvat pois kun kutiaa jatkuvasti

      • pjzphxp

        Hui kamala


      • Anonyymi

        Muna karvat kutittaa vitusti jos sheivaa mut ei muuten


    • tyttööö :D

      :O oon tyttö häpykarvat näkyy vaan läheltä eikä kainalokarvat oo alkanu kasvaa no ei ainakaa tarvi alkaa sheivaa :D HYiihyiii karvaset miehet on ällöttävii! Jos siin on sillai kiva (pieni) muna karvotus ni se on hyvää :D lol xD Mut älä välitä tytöt tykkää

      • jäbä17

        Tekstis perusteel oot iha liia nuori näkee ees kullista kuvaa lol äksdee


    • frgfhdh

      oikeesti? oon nyt 16 ja mul oli munakarvat jo kutosel. kainalokarvat sun muut tuli vissii seiskal. onhan toi aika noloo mut kai ne sullekki joskus tulee...

      • Kids turpaan juva

        Taidat olla joku vitu kid.


    • sheivattu1

      nyt makeilette karvoilla;) muutama vuosi kirootte niitä ja ajatte pois...

      • Geojis

        Ei oo mun 15-vuotiaalla isoveljelläkään mitään murrosikää(fyysistä ainakaan) näy...


      • 17 + 7

        Tuossa iässähän se menee niin että mitä enemmän sul on karvaa ja mitä isompi muna sul on sitä miehekkäämpi oot. ;)


    • heimolainen

      No prob nro, Kyl ne aikanaa tulee ite sain 13v oman mattoni alakertaa mut nyt oon 17 v eikä oo vielkää kainalossa oikee mtn ja monel sama juttu , vittu on Se kumma ku parta alkaa kasvaa enne kainaloit mut en stressaa smoke a dope that helps

    • Läkare

      Yleensä ne, kenellä on jo 11-13 vuotiaana paljon kainalokarvoja, kuolevat nuorempina. Hauskaa illan jatkoa.

    • Karvatyyppi

      Oon kuullu jostain et äänenmurros ja karvoitus ois samanaikainen.

    • posliini14

      Sama mulla, oon 14v, ja penis ei oo kasvanu juuri ollenkaan. Karvoja ei vielä missään, ei pilin juuressa, ei kainaloissa, ei jaloissa. Oon 162cm. Kait ne karvat kasvaa.

      • Ghhgvtdg

        Sama täälä...


      • Tuntuupimppi

        Oikeesti kiitti tästä ihan sikanasama parabsi omatubtoo oon saman ikänen ja oon 150 ja mul on vähä karvoja


      • Vastaanopee26

        Moi oon 14v ja mullakaan ei oo muna karvoja eikä kainalo karvoja mut kädessä ja säärissä on näkyvät karvat välillä tulee voisekrack mut


      • Vastaanopee26
        Vastaanopee26 kirjoitti:

        Moi oon 14v ja mullakaan ei oo muna karvoja eikä kainalo karvoja mut kädessä ja säärissä on näkyvät karvat välillä tulee voisekrack mut

        Eikä oikeen uskalla pyytää kaveri porukkaa yökylään


    • 03girl

      Oon 12-vuotias tyttö ja mulla on pimppikarvat jo ihan kokonaan kasvanut (oon sheivannukkin vähä) ja kainalokarvoi ei vielä.

    • Kuusitoista16

      Juu ei hätää. Ite 16v täytin ja muna melko pieni. Niin pieni vielä, että ei pullota boksereissa. Tosissaan karvoja ei jaloissa, mutta kainaloissa ja alapäässä muuten ihan karvoja. Äänenmurros puolitiessä. Kyllä se sieltä iskee jokaiselle. Kannattaa katsoa Daniel Okas äänenmurros-video youtubesta.

    • ei toivoa sä oot tuhkamuna

    • Entiiö

      Odota vaa

    • nolojuttu15

      Joo kyllä ne karvat sullakin kasvaa jossain vaiheessa. Mä täytin viikko sitten 15 ja yhtään karvaa ei vielä ole pippelin juuressa, ja pili on vielä pieni. Noloo kun kaverit näkee ja nauraa, sitten ne vetää aina multa bokserit alas ja kattoo et onko karvoja kasvanut.

      • Hassuteksti

        :::::::::DDDDDDD


    • johannes04

      Mun luokkalaisilla pojilla suurimmalla osalla on karvoja ja 4-5 kaverii jolla ei oo vielä ja yhdellä ei oo pili vielä kasvanut yhtään ja sillä seisoo aina suihkussa, joten se sai nimeksi ministondis, aina seisoo myös muutamalla muullaki ja on mulla ollut kans stondis.
      Yleisin karvamäärä on sellaiset 2-3cm munan vieressä, kuten mulla.
      Niin tietysti osa pojista vielä räplää munaansa, et olisi semistondis ja näyttäisi isommalta joskus se epäonnistuu ja muna onkin täydessä stondiksessa, usein saavat kannusta et runkkaa loppuun ja sekin on nähty. Välillä on ollut leikkimielellä "homostelua".

      • Anonyymi

        Ei vittu😂😂


    • Anonyymi

      oo rauhassa rakas poika kyllä ne kasvaa oot ihana poikuli

    • Anonyymi

      Alottaja on jo joku parikymppine herätkää

      • Anonyymi

        Niin on nää jotka on vastannu niin ei tajua että sillä todennäköisesti on jo kasvanut


    • Anonyymi

      Oon kohta 13v poika ja mulla peniksessä vähän häpy karvoja ja kainaloissa myös ja mulla on löysänä joku 5-6cm ja kun stondaa niin 11cm onko se liian vähän

      • Anonyymi

        Ei oo. Sulla on aikaa kasvattaa sitä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1634
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1478
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1472
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1325
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      87
      1304
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe