Eli voisinko ottaa Chinchillan? Häkin tekisimme itse.( osamme kyllä ja tiedämme minkälainen häkin pitä olla) Häkkiin tulisi ainakin koppi,tikkaita,tasoja,"pussi" yms..
Mitä kaikkea Chinchilla tarvitsee? Kopin pohjalle laittaisin "möttiröpöä",ja Koppin tulisi tietysti,juomapullo,ruokakippo,heinäteline:) TIedän mitä Chinchillalle saa ja ei saa syötää,hoitamisesta tiedän,ja kylpemisestä. Olen itse 13 vuotias,ja ei tarvitse sanoa että "et sinä jaksa hoitaa sitä",tiedän kyllä että ne voivat elää vaikka 20 vuotta.
Yksi ongelma on meillä on kissa (vanha), Chincun häkki tulisi minun huoneeseen (ehkä), ja kissa ei pääsisi sen luo. kun Chincu olisi vapaana kissa olisi ulkona tai toisessa huoneessa oven takana:) Kertokaa mielipiteenne?:)
Chinchilla?:)
Chinchilla´s
1
85
Vastaukset
- chici
Meidän kissamme osaa olla hamstereiden kanssa.(Meillä oli kaksi kissaa ja hamsteri nykyään yksi kissa) niin ja tuskin kissasi uskaltaa saalistaa chinchillaasi. Ystävälläni on kani ja kissoja ne ovat nykyään parhaat kaverit! Mutta voit totuttaa chinchillan ja kissan . Ja kissa voisi olla huoneessasi vain silloin kun itsekin olet huoneessa että näet ettei kissasi tee mitään chinchillalle. ONNEA HANKINTAAN!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458760Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde482558- 422359
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282357- 971807
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941803Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221680Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä331171Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61116