Oon tuon verran raskaana ja toista odotan. Mua sattuu hirveesti alavatsaan mut verta en vuoda. Onks kivut vaan kasvukipuja vai onko huolta esim. munatorviraskaudesta. Kellään kokemuksia? Oon menos illal päivystykseen jos ei hellitä.
raskaana 5+4
Vepsin äiskä
1
423
Vastaukset
- Emma
Ootkin varmaan saanut jo apua kipuihin... Mutta kyllä mä luulen että kyse on vaan kohdun kasvukivuista. Kohdun ulkopuolisiin raskauksiin liittyy kova kipu, mutta myös runsas veren vuoto. Joten ei mitään hätää jos ei tule vuotoa. Itsellä oli kanssa noilla viikoilla oikein repivät kivut mutta tässä sitä mennään rv40 1 ja ootellaan että pääsis jo tositoimiin!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2151760- 821133
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm111941- 79905
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87827- 119754
- 111743
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117638- 48607
- 19606