Kuala Lumpur vinkkejä

Around Asia

Kaivataan vinkkejä edullisesta majoituksesta ja muusta aktiviteeteista Kuala Lumpurissa. Lähtö olisi Aasiaan tuossa toukokuulla ja täällä olisi tarkoitus viettää 2-3 yötä.

Turvallisuudesta. Netissä tullut vastaan kaikkea monenkirjavaa tietoa siitä onko KL turvallinen kaupunki. Kaverini ovat ainakin pitäneet sitä turvallisena ja helppona kohteena. Jos verrataan vaikka Singaporeen tai Bangkokiin joissa molemmissa tullut itse käytyä. Onko millainen näihin verrattuna? Onko rikollisuus paha ongelma? Oletteko törmänneet mihinkään ongelmiin KL:ssä?

Taksin käyttö. Olen kuullut, että Malesiassa taksin käyttö olisi haasteellisempaa kun hinta on sovittava etukäteen. Onko virallisia (ei pimeitä) takseja helposti saatavilla kaduilta vai onko suotavaa tilata taksi?

Muutoinkin kaikki vinkit siihen miten parissa päivässä saa paikasta mahdollisimman paljon irti olisivat tarpeen. Hintataso käsittääkseni ei ole halvinta tuolla suunnalla mutta ei kalleintakaan. Langkawilla on tullut käytyä aiemmin ja ainakin tuolla englannilla pärjäsi.

Tarkennetaan siis loppuun vielä, että ollaan omatoimimatkalla. Eli edullisuus kunniaan.

2

615

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • majoja riittää

tuolla alempana on jo "Hotelli Kuala Lumpurissa ", jossa ehdotuksia. Hop-on-Hop-off bussilla ensin ympäri kaupunkia, niin näet ja voit käydä päänähtävyys mestoissa. Paikallisjunalla Batu-Caves luolat katsomaan.

• minde122

Toissapäivänä kotiuduin KL:sta, ihana kaupunki! En kokenut oloani turvattomaksi. Liikkuminen helppoa monoraililla tai taksilla. Bangkokiin verrattuna siisti ja viihtyisä. Isoja kauppakeskuksia, todellinen shoppailiparatiisi! Hintataso suht halpa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7352
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4068
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3605
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3120
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2806
    6. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2307
    7. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2299
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    9. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43