Taas Dubaihin..

irmeli4

Reilun viikon kuluttua kolmatta kertaa Dubaihin ja tuntuu että sekään ei tule olemaan viimeinen käynti siellä.Se on vaan jotenkin niin mahtava paikka kaikkine juttuineen...taattu lämpö ja lentokaan ei liian pitkä.Tekemistä ja näkemistä on sopivasti,samatkin paikat ja retket jaksaa kiinnostaa uudestaan....Suosittelen!!

14

457

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosi on

mä oon käyny 16 kk aikana 5 kertaa, pistä paremmaksi ;)

• irmeli4

pitää alkaa kirimään...alkaa varmaan jo olemaan tuttu paikka :)

• Kiitollinen matkaaja
        irmeli4 kirjoitti:

pitää alkaa kirimään...alkaa varmaan jo olemaan tuttu paikka :)

Tuolla Dubaissa asuvat antavat vinkkejä meille matkaajille.

http://www.dubai.fi/keskustelu/

Sain vastauksen jokaiseen esittämääni kysymykseen.

• tosi on

kaikenkaikkiaan siellä 8 kertaa,ja jos rahaa on niin joka vuosi sinne 2-3 kertaa ; )

maailman paras paikka.....ps. bur dupaissa paras yökerho hotelli york international,huippubändi ja mm. dubain pisin baaritiski : )

• kohta1

kiitos vinkistä! muita hyviä?itse myös ensiviikolla dupaiseen!!

• näin oli
        kohta1 kirjoitti:

kiitos vinkistä! muita hyviä?itse myös ensiviikolla dupaiseen!!

halpa tavaratalo: mene Lamzy Plazaan taksilla ja suoraan hisslllä yläkerroksen kauppaan, todella halpoja löytöjä edulliseen hintaan. Olen tehnyt paljon ostoksia siellä ja alakerrassa useita halpisravintoloita, kokeile mm. pakistanilaista raflaa.

Toinen kuulemma sopuhintainen tavaratalo on Deira City Center-edullinen shoppailupaikka ja linja-autoaseman vieressä suuri Carrefour tavaratalo, josta sain edullisesti kovan,ison,matkalaukun ruumaan (7 vuoden rikkoutuaton takuu, merkki oli lojel (japanilainen),2 numeroyhdistelmälukkoa. Myyjä todisteeksi pomppi laukun päällä ja hyvin kesti. : )

• kohta2

Mikä on dupaise? Jokin paise? Tällä palstalla keskustellaan Dubaista ja matkoista Dubaihin.

• kohta1

hAH tulihan se besserwisser sieltä,ei tarvinnu kauan oottaa...Lainasin dupaise sanaa valtakunnan ykkösnaisen eli Tuksun sanavarastosta...!!
      Ei tämä noin vakavaa ole ..!!!

• bam-bam..

taidat olla tuksun kaltainen naisolento...
        oletko varma että dubaise on sovelias paikka kaltaisellesi olennolle, kanaria ja gambia vaikuttavat olevan sopivampia

• Halvat on huvit
      • köysipoju

namnam, pääsisinkö minäkin ruoskittavaksi?

• rahaa sheikin taskuu
        köysipoju kirjoitti:

namnam, pääsisinkö minäkin ruoskittavaksi?

Tottakai, jos muistat noudattaa länsimaisia tapoja tai oikeuttasi käyttää sananvapautta, tällöin pääset aika helpostikkin ruoskittavaksi tuolla.

• Dubai #1

Olen ollut yksin naishenkilönä (30 ja risat) Dubaissa kaksi kertaa ja turvallisempaa paikkaa saa hakea.

• 457757477

Niin varmasti, kun on dollarit takataskussa ja hotelli sänky alla. Siellä kellarissa laundryssa tilanne voikin olla ihan eri asia, mut ei anneta sen pilata fiiliksii...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      40
      3579
    2. rakastan jotakin

en uskalla sanoa sitä täällä ääneen
      Ikävä
      11
      3508
    3. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      152
      3369
    4. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      103
      2645
    5. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      76
      2631
    6. Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka

voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t
      6
      1598
    7. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      44
      1445
    8. Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.

Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli
      Maailman menoa
      400
      1166
    9. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?

Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos
      Tv-sarjat
      54
      1100
    10. Kaikkea hyvää kaikki

Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa
      Ikävä
      6
      910
    Aihe