Hei!
Olen katsellut erästä vuokra-asuntoa Heinäpään rommakkokadulta. Alue on minulle lähes tuntematon. Sen takia kyselisin, että minkälainen alue on kyseessä ?
Onko rauhallinen vai rauhaton ?
Sen tiedän, että paska haisee, koska tehdas naapurissa, mutta sen varmaan kestäisinki :D
Mutta minkälaista asua muuten, kokemuksia? :)
MILLAISTA ALUETTA ON HEINÄPÄÄN ROMMAKKOKATU?!
10
4824
Vastaukset
- sanni37v
Olen asunut siinä kivenheiton päässä kirkkokadulla. Tuskin siinä rauhatonta on. Se ruokakauppa, Iikka on tosi hyvä, Tosi hyvä palvelu, Aikainen aukiolo ja tiski josta saa ostaa valmista ruokaa. Kivat ulkoilumaastot on( kävin hiihtään ja lenkkeilin) ja lähellä kaupunkia. Siinä on lisäksi kirppiksiä lähellä. Itsellä olisi tarkoitus muuttaa takaisin heinäpäähän, kunhan isommat lapset kasvavat aikuiseksi ja ei tarvitse miettiä koulun vaihtumista ym.
- Ex-Rommakkolainen
Se paperitehdas myös pitää kovaa meteliä mutta kaikkeenhan tottuu.
Rommakkokadun päässä kellertävät ja valkoiset kerrostalot ovat ns. alemman luokan asuttamia, mutta uudemmat talot vaikuttavat oikein rauhallisilta.
Kun puista/sähkölangoilta roikkuu nauhoistaan yhteensidottuja kenkiä, on se merkki huumekaupasta. Rommakkokadullahan näitä näkyy.
Lasten kanssa en siis tänne muuttaisi mutta aikuisille voi suositella omalla vastuulla. Ei tämä mitään pahinta slummia ole :) - tyttö
Jotkut niitä huvikseen heittellee. Ei siellä vanhoissakaan taloisa rauhatonta ole
- Hiippeli
Asuttiin rommakkokatu kuudessa ja oli rauhatonta ja niin kylmä asunto, vanhat alkuperäiset yli 60 vuotta vanhat ikkunat jotka vetivät. Aivan kamala paikka.
- Pallit kuurassa
Hiippeli kirjoitti:
Asuttiin rommakkokatu kuudessa ja oli rauhatonta ja niin kylmä asunto, vanhat alkuperäiset yli 60 vuotta vanhat ikkunat jotka vetivät. Aivan kamala paikka.
"Raitis koti on onnellinen koti" ..... kieltämättä täällä ei tarvi hikoilla talviaikaan, huonelämpötilat pyörii 17C ja 19C välimaastossa, vaikka koko talven oli käytössä 2kpl 2000W sähköpatteria lisälämpönä. Keväällä tuli uusia asukkaita, ilmeisesti tärkeämmän oloisia, kun heidän myötä huonelämpökin nousi 21C:een....
- Lisävinkki
Pallit kuurassa kirjoitti:
"Raitis koti on onnellinen koti" ..... kieltämättä täällä ei tarvi hikoilla talviaikaan, huonelämpötilat pyörii 17C ja 19C välimaastossa, vaikka koko talven oli käytössä 2kpl 2000W sähköpatteria lisälämpönä. Keväällä tuli uusia asukkaita, ilmeisesti tärkeämmän oloisia, kun heidän myötä huonelämpökin nousi 21C:een....
Niin ja muuton yhteydessä kannattaa hankkia lisälämmittimien lisäksi kunnollinen ämpäriarsenaali joka kuukausi olevia vesikatkoja varten, sekä juomavedelle, että wc:n ja muun vastaavan tarpeisiin. Vedet poikki yleensä koko päivän ja kun vettä taas tulee, se on 1-2 päivää ruskeaa tököttiä, unohtamatta tietenkään mukana tulevan ruosteen ja hiekan tukkimia poresuuttimia.
- ex-romppa-myös
itte asuin rommakkokadulla toinen talo oikealla, en muista numeroa enää, siinä oli rauhallista. taitaa riippua naapureista. itte ainakin tykkäsin kovasti siinä asua mutta halusin kävelymatkan päähän työpaikasta niin muutin pois. tämäkin asunto oli hieman viileä, piti hommata sähköpatteri pahimpien pakkasten varalle mutta meikä tykkääkin lämpimästä 25 pitää olla heh
- Vaki asukas
Rauhallinen asuinpaikka,tehdas ei häiritse, eikä muukaan.Itse en vaitaisi pois.
- as oy katakombi
Ihan hyvä ja rauhallinen. Ennen muuttoa kannattaa tsekata kellari, ettei siellä ole edellisen asukkaan jättämiä ruumispusseja.
- Muutan takaisin...
Rommakkokadulla jos joskus haiskahtaa niin se on raha,mutta toppila/Hietäsaaressa ihmispaska, useamman kerran vuodessa,riippuen tuulista.Rommakkokadulla ei haise .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184611Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5022431Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1422001Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181869- 811576
- 1461505
- 111161
- 101964
- 124842
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40839