MILLAISTA ALUETTA ON HEINÄPÄÄN ROMMAKKOKATU?!

ummikko rommakko

Hei!
Olen katsellut erästä vuokra-asuntoa Heinäpään rommakkokadulta. Alue on minulle lähes tuntematon. Sen takia kyselisin, että minkälainen alue on kyseessä ?
Onko rauhallinen vai rauhaton ?
Sen tiedän, että paska haisee, koska tehdas naapurissa, mutta sen varmaan kestäisinki :D
Mutta minkälaista asua muuten, kokemuksia? :)

10

5274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanni37v

Olen asunut siinä kivenheiton päässä kirkkokadulla. Tuskin siinä rauhatonta on. Se ruokakauppa, Iikka on tosi hyvä, Tosi hyvä palvelu, Aikainen aukiolo ja tiski josta saa ostaa valmista ruokaa. Kivat ulkoilumaastot on( kävin hiihtään ja lenkkeilin) ja lähellä kaupunkia. Siinä on lisäksi kirppiksiä lähellä. Itsellä olisi tarkoitus muuttaa takaisin heinäpäähän, kunhan isommat lapset kasvavat aikuiseksi ja ei tarvitse miettiä koulun vaihtumista ym.

• Ex-Rommakkolainen

Se paperitehdas myös pitää kovaa meteliä mutta kaikkeenhan tottuu.
      Rommakkokadun päässä kellertävät ja valkoiset kerrostalot ovat ns. alemman luokan asuttamia, mutta uudemmat talot vaikuttavat oikein rauhallisilta.
      Kun puista/sähkölangoilta roikkuu nauhoistaan yhteensidottuja kenkiä, on se merkki huumekaupasta. Rommakkokadullahan näitä näkyy.
      Lasten kanssa en siis tänne muuttaisi mutta aikuisille voi suositella omalla vastuulla. Ei tämä mitään pahinta slummia ole :)

• tyttö

Jotkut niitä huvikseen heittellee. Ei siellä vanhoissakaan taloisa rauhatonta ole

• Hiippeli

Asuttiin rommakkokatu kuudessa ja oli rauhatonta ja niin kylmä asunto, vanhat alkuperäiset yli 60 vuotta vanhat ikkunat jotka vetivät. Aivan kamala paikka.

• Pallit kuurassa
        Hiippeli kirjoitti:

Asuttiin rommakkokatu kuudessa ja oli rauhatonta ja niin kylmä asunto, vanhat alkuperäiset yli 60 vuotta vanhat ikkunat jotka vetivät. Aivan kamala paikka.

"Raitis koti on onnellinen koti" ..... kieltämättä täällä ei tarvi hikoilla talviaikaan, huonelämpötilat pyörii 17C ja 19C välimaastossa, vaikka koko talven oli käytössä 2kpl 2000W sähköpatteria lisälämpönä. Keväällä tuli uusia asukkaita, ilmeisesti tärkeämmän oloisia, kun heidän myötä huonelämpökin nousi 21C:een....

• Lisävinkki
        Pallit kuurassa kirjoitti:

"Raitis koti on onnellinen koti" ..... kieltämättä täällä ei tarvi hikoilla talviaikaan, huonelämpötilat pyörii 17C ja 19C välimaastossa, vaikka koko talven oli käytössä 2kpl 2000W sähköpatteria lisälämpönä. Keväällä tuli uusia asukkaita, ilmeisesti tärkeämmän oloisia, kun heidän myötä huonelämpökin nousi 21C:een....

Niin ja muuton yhteydessä kannattaa hankkia lisälämmittimien lisäksi kunnollinen ämpäriarsenaali joka kuukausi olevia vesikatkoja varten, sekä juomavedelle, että wc:n ja muun vastaavan tarpeisiin. Vedet poikki yleensä koko päivän ja kun vettä taas tulee, se on 1-2 päivää ruskeaa tököttiä, unohtamatta tietenkään mukana tulevan ruosteen ja hiekan tukkimia poresuuttimia.

• ex-romppa-myös

itte asuin rommakkokadulla toinen talo oikealla, en muista numeroa enää, siinä oli rauhallista. taitaa riippua naapureista. itte ainakin tykkäsin kovasti siinä asua mutta halusin kävelymatkan päähän työpaikasta niin muutin pois. tämäkin asunto oli hieman viileä, piti hommata sähköpatteri pahimpien pakkasten varalle mutta meikä tykkääkin lämpimästä 25 pitää olla heh

• Vaki asukas

Rauhallinen asuinpaikka,tehdas ei häiritse, eikä muukaan.Itse en vaitaisi pois.

• as oy katakombi

Ihan hyvä ja rauhallinen. Ennen muuttoa kannattaa tsekata kellari, ettei siellä ole edellisen asukkaan jättämiä ruumispusseja.

• Muutan takaisin...

Rommakkokadulla jos joskus haiskahtaa niin se on raha,mutta toppila/Hietäsaaressa ihmispaska, useamman kerran vuodessa,riippuen tuulista.Rommakkokadulla ei haise .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      320
      1792
    2. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1277
    3. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1274
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      134
      1147
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      79
      937
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      85
      871
    7. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      833
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      118
      794
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      780
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      726
    Aihe