Tuleeko haaveilemastani lomasta mitään tämän miehen kanssa ja millainen kesä tulossa vaalealle naiselle??
näkijät kuka saa kiinni
4
67
Vastaukset
Hei
jos tahdot pitkän vastauksen, ota yhteyttä kotisivuni kautta. mitä tarkemmin kysyt, sitä tarkemmin osaan vastata. mutta voin kertoa muistakin asioista, kuin vain päivän polttavista teemoista.
ajoista en osaa puhua kuin "lähiaikoina" tai "myöhemmin".
t. Keskiyö... tarkoitin siis profiiliani, ei minulla sen kummempaa kotisivua ole....
- sama -- green eyes
Keskiyö,jos voisit muuten vastata tähän,mitä nousee?
- Aghori
Tulee, mutta loman loppuvaiheilla on vähän kinaa, ei mitään suurta kuitenkaan, johtuu muiden vilkuilusta miehen taholta.
Jotenkin juhannus tulee läpi.
Kesässä ei mitään mullistavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483583Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703560Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463342- 532779
- 322046
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301972Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k431790- 481686
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961645- 391400