minulla on kielessä sellaista keltaista töhnää, joka aiheuttaa pahan hajuisen henkeni. miten saisin pois tuon töhnän? suuvedellä? poistaako suuvesi tuon töhnän? Ei hammasharjalla harjaus auta ainakaan. muilla kokemuksia? Mistä suuvettä saisi, mitä maksaa? Oisko jollain ollu samanlaista. saako sen töhnän kokonaan pois? Kiitos
pahanhajuisen hengityksen poisto
7
651
Vastaukset
- tyttö
säännöllinen hampaidenpesu... (suositellaan 2 kertaa päivässä)
suuvesi
xylitol-purkka/muut "raikastavat"
kokeiles noita alkuun ainakin....- jhajah
Harjaan hampaat 2 kertaa päivässä, mutta tahtoisin tuon töhnän veke. Ei purkkakaan sitä irrota, nuo vain raikastavat hengityksen hetkeksi. Jos jollain on kokemusta suuvedestä, niin nuo tahtoisin tietää, että mitä maksaa mistä saa jne.
- mä..
terkalla näyttämässä ettei ole mitään sammasta tms.
Suuvedet eivät poista kuin hetkellisesti ja pitempää käyttöä ei suositella, hajun aiheuttajahan pitää saada pois... - Takkunen
Kaavi pikkulusikalla kieltä. En hajusta tiedä, mut töhnä lähtee :)
- Takkunen
Kaavi pikkulusikalla kieltä. Hajusta en tiedä mut töhnä lähtee :)
- En sano nimeäni
Mulla on ihan sama tapaus, ku sulla. Kuten joku sanoi niin kaiva lusikalla ni kylä lähtee. Itse kylläkin käytän veistä (en sellaista jossa on sahalaidat).
- timomies
Vedä röökii tai hengitä nenän kautta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181