Turkulaisella coverbändillä Moist Wanted on vielä vapaita päiviä tulevalle keväälle ja kesälle joten jos haluat livemusiikkia humpasta rokkiin niin ota yhteyttä ja räätäöidään yhdessä setit kuntoon. Kotisivuiltamme löytyy muutama ääninäytekkin:
moistwantedband.webs.com
sähköposti: [email protected]
Turkulaisella bändillä vielä vapaata.
1
83
Vastaukset
- osaajapalvelu.fi
EI PELKKÄ TAUSTABÄNDI! TUNNELMAA JA ARVOISTANNE TULKINTAA!
Keväällä ja kesällä vapaita keikkapäiviä karismaattisella ja tunnelmallisella ALEX CASTilla!
Italian-suomalainen Alex säväytti suomalaisia herkällä balladillaan esimerkiksi TALENT SUOMEN semi-finaaleissa 2011. Alla linkki videoon TV-lähetyksestä.
http://www.livtv.fi/ohjelmat/yllätyskokki/etusivu/video/talent-suomi-esitys-alex-castin-herkkä-balladi
Ikimuistoiseen päiväänne ikimuistoinen esiintyjä. Balladit vaikka kirkossa ja jatkoilla Popimpaa tai Rokimpaa omaa ja covereita/toivebiisejä!
Kysy lisää niin jutellaan yksityiskohdista!
sähköposti: [email protected]
puhelin: 045- 7733 2455
Osaajapalvelu.fi/ ohjelma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824787- 1862103
- 1321782
- 1751415
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161291- 351106
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj171103- 78993
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh302989- 52976