Harkinnassa ostaa seuraavaksi kyseinen auto robottivaihteistolla. Pikkudiesel näyttisi hinnan puolesta hyvältä. Kylmätyypit otin ja olin vakuuttunut. Ensi viikolla toivottavasti pääsen koeajamaan. Kertokaapa kokemuksia etenkin tuosta vaihteistosta ja moottorista, voi olla muukin kuin 508. Mitä kannattaa ottaa huomioon?
508 2-tronic
10
4867
Vastaukset
- 3008
Autoni on 3008 1.6.hdi 2tronic. Tähän kokoluokkaan moottoriteho riittää. Robottivaihde on toiminut hyvin ja on käytössä ainakin minulle riittävän mukava.
508 on sen verran isompi auto, että kokeilisin käytännössä, miten teho riittää. - +++
Marraskussa -12 hankittu 508 1,6 bensa moottorilla ja robottivaihteistolla. Vaihteiston toiminta hieman "kulmikkaampaa" kuin perinteinen automaatti mutta äkkiä siihen tottuu. Keskikulutus alle 6 litraa ja moottorin tehot riittää normalin ajoon ihan hyvin.
Yli -30 pakkasissa lämpöä riittää matkustamoon tosi hyvin. Miinuksena rengastus, joka on mielestäni liian leveä (215) uraisille, polanteisille teille. - Viiveellä toimii...
Ajotuntuma on sama kuin istuisi kotona keinutuolissa, vähän toimii ikäänkuin pienellä viiveellä. Muuten ihan hyvä ja onhan tuo vielä kestänytkin.
- uusi pösö
Kiitos asiallisista vastauksista. Tuo kylmyys onkin yksi juttu tuossa. Pikkudiiseliin ei tule webastoa, onko siinä jotkin vastukset että lämpöä riittää pakkasilla? Vai pärjääkö? Itselle on tuo kytkimen painaminen myrkkyä ja automaatilla/ dsg:llä on viime aikoina tullut ajettua. Jännä nähdä miten robotti toimii.
- Kokemusta pösöistä
Ajo-ominaisuudet on jutun juoni. Maantiellä ajamisen mahdollisuutta kannattaa testata pösöllä aina kunnolla. Se ei ole oikein niiden juttu. Ovet saattaa myös jumittaa kiinni, jos niiden digitaalisaranoita ei rasvaile aika-ajoin.
Varmaan siinä suht. uutena autona on enemmänkin ongelmia kuin muissa. Mutta ei se mitään uutta nykyautoissa ole.
Hinta ja vaihtoraha kuitenkin ratkaisevat. Esim. vähän maanteillä ajavalle, enimmäkseen kaupunkialueella ajavalle voi pösöä suosittaa. Jos on tyytyväinen siihen paljonko siitä maksaa.- Juttuja piisaaa...
Ei sulla oikeasti ole Pösöistä kokemusta. Maantiellä ajo ei ole oikein niiden juttu. Heh heh...
- SKEIikd
Pösö on aina paras maantiellä. En ostaisi ikinä mitään vag konserin kova alustaista volkkaria tai audia naurettavia leluja ja sitä paitsi audikin on volkkarin roska osista kasattu mitä on ylijäänyt :D
- esko7
508 on vepasto vakiona
- repe11
Hei!
Minulla olisi uudenveroinen Peugeot 3008 tarjolla sillä vaihdan sen nelivettoon
ja auto on tori.fi myynissä siis rek:RPN-165
-auto on hyvä ja saksan katsastustilanston mukaan toiseksi vähävikaisin,
3vuotias,
meilaa os:[email protected]
terv,reino - repe53
Hei!
Sinä Pösöö havitteleva tule katsoo ja kokeilee tätä mun Peugeot 3008
joka siis myynissä Tori fi :RPN-165 ja tutustu tori ilmoituksessa kerrottuun
vikatilasto artikkeliin meilaa osoite
meil:[email protected]
terv,reiska
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1522170
- 171896
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241718- 951367
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77968