Mietin tässä, että onko kellään muulla kokemuksia alaselkävammasta johtuvaa virtsan pidätyskyvyn heikkoutta ja jakaa niistä ajatuksia? Jouduin teini-ikäisenä auton alle suojatiellä, jonka jälkeen alkoi kausittaiset alaselkäkivut, heikko pissan pidättely kyky sekä yökasteleminen. Sitä ennestään minulla on todettu alaselässä lievä skolioosi. Kyseiset kiusalliset oireet ilmenee noin 4krt vuodessa, kestäen 1-3kk kerrallaan. Päivisin ehdin vessaan pissalle ajoissa, mutta öisin tulee kokonaan housuun (vaippaan). Lääkäri ei viimeisellä käyntikerralla osannut sanoa oikein mitään, selän korsettihoito olisi pitänyt aloittaa kasvuiässä (nyt 23v) eikä skolioosia leikata jos se ei haittaa sydäntä tai hengityselimiä. Ei myöskään osannut sanoa johtuuko skolioosista vai siitä onnettomuudesta. Onko kellään mitään hyvin samantyyppistä? Ja miten hoidatte sitä / käytättekö vaippoja öisin?
Alaselkävammasta inkontinenssi
skolioosi
1
240
Vastaukset
- Abriman
Hei olis mukava jutella.
Mulla työtapaturma taustalla
Olen kyl jo viiskymppinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.354179Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1141556Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481516Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1961317Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ851046Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1311032Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain441008Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254988- 62974
- 22948