Etsiskelen yhdistelmävaunuja joko käytettynä tai uutena. Onko olemassa nettikauppaa, jonka valikoimiin kuuluisi yhdistelmävaunut?
Yhdistelmävaunut & nettikauppa
10
3019
Vastaukset
- riitu
Me tilattiin netin kautta suoraan saksasta Gessleinin yhdistelmävaunut. Osoite oli www. pingpong-online.com. Säästöä suomen hintoihin tuli noin pari sataa euroa. Vaunut tuotiin kotiin asti täysin yhtenä ( ehjänä ) kappaleena. Olen tosi tyytyväinen. Suomalaisista osoitteista en valitettavasti tiedä.
- pari
http://www.pikkupingviini.fi/index.php?id=1
ja sitten tietysti www.huuto.net jos käytettyjä etsit. Monenlaista vehjettä näyttää löytyvän. Tuossa Saksasta tilaamisessa on se huono puoli että huolto/takuu - jutut ei oikein käytännössä toimi, tai toimivat äärimmäisen hankalasti...kannattaa miettiä kahdesti. - Maria
pari kirjoitti:
http://www.pikkupingviini.fi/index.php?id=1
ja sitten tietysti www.huuto.net jos käytettyjä etsit. Monenlaista vehjettä näyttää löytyvän. Tuossa Saksasta tilaamisessa on se huono puoli että huolto/takuu - jutut ei oikein käytännössä toimi, tai toimivat äärimmäisen hankalasti...kannattaa miettiä kahdesti.Ihana, että joku keksi perustaa kotimaisen nettikaupan! Pikkupingviinin sivut ovat todella hyvät ja paljon eri vaihtoehtoja vaunuja etsiville. Ja palvelu on hyvää! Kysyin sähköpostitse vaikka mitä kysymyksiä ja aina tuli hyvä vastaus nopeasti! Ostinkin vaunut kahden vuoden takuulla ja toimitus pelasi hienosti. Suosittelen todella lämpimästi!
- Sinna
Itse tilasimme Vauvatar.fi verkkokaupasta yhdistelmävaunut,sitterin ja turvakaukalon. Ainoa ongelma oli valinnan vaikeus, paljon ihania ja edullisia tuotteita
- ....
Palvelusta ja muusta en tiedä, mutta ihmetyttää, miksi heille tulevat samat tuotteet kuin Pikkupingviinille, muutaman viikon jäljessä tosin? Kun Pikkupingviini mainostaa jotain on se seuraavaksi tulossa Vauvattarelle. Tämä on mielestäni kummallista ja kysymyksiä herättävää... Onko kyseessä sama omistaja vai epätoivoinen kilpailija (jolla mielikuvituksen ja valikoiman puutetta)?
- Minna_ja_vaavi
.... kirjoitti:
Palvelusta ja muusta en tiedä, mutta ihmetyttää, miksi heille tulevat samat tuotteet kuin Pikkupingviinille, muutaman viikon jäljessä tosin? Kun Pikkupingviini mainostaa jotain on se seuraavaksi tulossa Vauvattarelle. Tämä on mielestäni kummallista ja kysymyksiä herättävää... Onko kyseessä sama omistaja vai epätoivoinen kilpailija (jolla mielikuvituksen ja valikoiman puutetta)?
just just, voisiko olla toisinpäin. Että pikkupingviini matkii.
Vauvatar on mukava kauppa ja sieltä olen kyllä omat vaunuostokseni tehnyt ja tyytyväinen olen ollut ja Maukan ja Hannan (Vauvatar firman omistajien) vauvat.net keskustelupalstan vakkarina olen ollut pitkään.
vauvattarella on Haberkornin ja Oran vaunuja, kuten pikkupingviinillä. Muut tuotteet ja vaunut on erivalmistajilta.
Onhan noilla tavallisillakin lastentarvike kaupoilla samoja tuotteita kun toisella kaupalla. suomi on vapaa maa..
Minusta ainakin on hienoa että on useampi paikka niin syntyy kilpailua ja sehän laskee hintoja ja parantaa palvelua :) - Janna
.... kirjoitti:
taitaa olla pikkupingviini itse täällä sorkkimassa !!!
- Titta
Kävin tilaamassa tuolta vauvatar kaupasta syöttötuolin lapsukaiselle
ihan kiva kauppa (tuli heti emailina maksutiedot) ja maksoinkin heti netistä, ilmoittivat että syöttötuolin pitäisi saapua minulle maanantaina :)
Kiitos vinkistä ! - Jennan äippä
Janna kirjoitti:
taitaa olla pikkupingviini itse täällä sorkkimassa !!!
Mutta samaa ihmettelin minäkin, että kun näitä merkkejä on vaikka kuinka, niin miksi ihmeessä pitää olla samat merkit??? Vaikka ei nyt ihan kaikki ole samoja merkkejä, mutta kun valinnan varaa on vaikka kuinka! Mitäköhän Emmaljungat maksaisi nettikaupassa?
- -minä-
Jennan äippä kirjoitti:
Mutta samaa ihmettelin minäkin, että kun näitä merkkejä on vaikka kuinka, niin miksi ihmeessä pitää olla samat merkit??? Vaikka ei nyt ihan kaikki ole samoja merkkejä, mutta kun valinnan varaa on vaikka kuinka! Mitäköhän Emmaljungat maksaisi nettikaupassa?
Itse en ole ainakaan onnistunut löytämään sellaista nettikauppaa, jonka valikoimiin emmaljungat kuuluisivat.
Jos joku sellaisen löytää tai tietää, niin ilmoittakaa ihmeessä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1512496Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot97999- 64871
- 60753
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18677Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637