Ostaisko...

volvon

olen kuulut että s40 olis tyyppi vikoja täynnä ja siksi kyselisinkin että uskaltaako Volvon V40 tai V70 -99 - 04 laittaa ku ois muutakin tekemistä ku istua huollossa.

eli jos tyyppi vikoja sais kyseisistä autoista niin olisin kiitollinen

ps. ei provoilijoille

4

1367

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samaa harkitseva

Älä usko kuulopuheisiin. Tuo 40-sarja on vika- ja katsastustilastojen mukaan ylivoimaisesti Volvon vähävikasimpia mallisarjoja.

Katso esim. TUV:n ja ADAC:n vika- ja katsastustilastot, sekä Ruotsin viimeisimmät katsastustilastot.

• M.K.K.

tiedän, että 40-sarja on varsin luotettava peli. Tyyppivikoja? Ei ole itselle tullut vastaan muuta kuin kampiakselin stefan vuoto. Ajonestolaitteen sekoiluista on joku aina kirjoitellut, mutta tiedä siitä sitten...

Mulla itsellä on vuosimallin -96 s40, ja toimii kiitettävästi. 70-sarjasta ei ole kokemuksia.

Suosittelen lämpimästi http://www.volvolandia.com sivuja. Sieltä saa asiallista ja oikeellisempaa tietoa kuin täältä 'viihdelinjoilta'.

• Entinen Volvo-autoilija

Osta V70 automaattivaihteistolla. Bensa- tai dieselmoottorilla. Se on paras valinta.

Ei tarvitse sotkeutua 40-sarjaan, vaikka ne joillakin toimivatkin ihan hyvin. Eikä tarvitse harmitella 850/V70:n käsivaihteiston synkronointia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      339
      6336
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3786
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      81
      943
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      870
    5. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      810
    6. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      806
    7. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      793
    8. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      67
      779
    9. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      130
      763
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      691
    Aihe