Mistäs löytyis hyvä korjaamo täältä Kuopiosta vanhahkolle autolle? Olen vastikään muuttanut tänne ja en oikein tiedä vielä paikkoja. Merkkikorjaamot kun ovat niin kalliita ja muutenkin vanhahkoa kärryä ei sinne viitsisi viedä. Varmaan Kuopiossakin on korjaamoita, jotka eivät ole hinnoiltaan merkkikorjaamoiden tasoa, mutta osaavat kuitenkin asiansa.
Hyviä korjaamoja autolle?
40
4215
Vastaukset
- Tourani
Voin lämpimästi suositella Puijon autohuoltoa. Hyvä pelvelu, osaavat asiansa ja kilpailukykyiset hinnat.
- Nyrkkipaja
Nyrkkipajojen huonointa päätä edustaa Delta-auto. Se kannattaakin kiertää kaukaa. Muutoin tasaista laatua ovat nämä yrittäjät. Kohtuullinen tekijä on kuulemani mukaan Sorsasalossa. Asiallinen eikä edes kallis.
- Pärnäsen korjaamolle
Ok kiitos vinkeistä, pitänee soitella ainakin noihin kahteen paikkaan.
- Kekkosen tuttu
Nyrkkikyllikki taitaa nyt olla paras ystäväsi!
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=c3kTx33yxe8 - Shaneli
Kuopion paras korjaamo on TuoMotors keskustassa Kalpan kahvilan rakennuksen sivussa. Tumi korjaa huolella ja liiankin halvalla.
- KesäKäyttöön..
Osta uusi ,ei tarvii korjauttaa kuin takuun piikkiin ,esim qasgay vai mikä se oli päivän lehdessä ..kesäkäyttöön.
- Liisa
Oon yrittänyt kotona sokerilla häpykavojen poistoa mutta se on hyvin tuskallista itse niitä repiä ja mun mieskään ei oikeen osannut tekniikkaa..kainalo-ja säärikarvat saan sokeroinnilla pois hyvin. Kysynkin, että jos meen kosmetologille kyseiseen "brassi" toimenpiteeseen niin miten siellä oikein toimitaan? Ihan vaan jalat levälleen kosmetologin eteen niinkuin gynelläkin?? Kokemuksia kaipaan ja saa myös vinkata hyvää kauneushoitolaa.
- panu petteri
Kehtaatkin, Taru Anneli alentua tuollaiseen.
- Tauno Justiina
jaa-a, enpä tiiä kuka on erikoistunna tuommosten alaripustusten remontointiin :P
Kyllähän sitä parturissakin ja hammaslääkärissä asettaudutaan säädettävälle tuolille kuin jollekin korjaamonosturille :D
Samoin on sattunut esim. tapaturmia niin eikun vaan kyssissä asennusalustalle operoitavaksi.
- Anni K
Kävin talvella Priima Palvelu huollossa oli iso ja siisti firma. Ihan ok.
- voortionvoortieiauto
Tarmo ja H&L mutta jonoa on
- joona 23
Onko Priima Palvelu muuttanut aukioloaan, kävin ja oli ovet lukossa päivällä. Akun tarkistus ja sain avun.
- Volvo 144
Kyllä toimii on käynyt varaosissa Tervetuloa!
- Malboromies 12
Priimaan on tullut uudet asentajat,hyvä juttu.
- mersu 09
Paras Kuopiossa on Niirasen Autpkorjaamo, on siisti ja osaavat hommansa.
Suosittelen ! - Pesu onnistui
Likolahdessa Priima Palvelulla varmaan uudet omistajat, osaamista on enemmän kuin ennen.
- Oy,OY ja omat.
Vaidoimme autoihimme renkaat hyvin onnisti. Priima palvelua.
- heheheh1
"Joku tai jotkut nostivat yöllä uudehkon Volvo-henkilöauton pukeille Kuopion Itkonniemellä ja varastivat autosta renkaat vanteineen."
http://www.savonsanomat.fi/uutiset/kotimaa/varas-vei-tuhansien-eurojen-vanteet/1318197
Volvo on p...a auto ettei kelvannut, mutta renkaat kelpasivat. - Mersu ja muut
Ei ainakaan Priimassa ole vaihdettu Volvon renkaita.mutta muita kyllä.
- Eskonen
Priimasta hyviä kokemuksia täälläkin. Suosittelen.
- Tatra Nanogiga
Mitkäs on hyviä autoja korjaamoille :D Hajoavat usein mutta ovat helppoja korjata ja on vain työnvastaanoton näyttelijän taidoista kiinni miten saadaan veloitettua kova hinta onnettomalta asiakkaalta :P
- olasa 1
Kävin Priimassa oli ovet lukossa vieläkö toimii ?
- 52fsd
H&L, eli Volttikadun AD autohuolto on luotettavin ja paras Kuopiossa. Varsinkin vanhemman auton omistajille.
Eivät väkisin lähde uusimaan osia, korjaavat sen mitä pitää ja työtä ei veloiteta alkavalta tunnilta vaan todellisten työtuntien mukaan. - Audimiäs
Puijon Autohuolto leväsellä. Osaavaa porukkaa, eikä tyhjästä laskuteta. Töitä niillä taitaa olla nykyisin sen verran, että voipi olla ajoittain jonoja.
- toivopitää
Voi surkeeta kun se poikien korjaamo on loppunut se Priima likolahdessa olisi ollut hyvä jos olis rahat riittänyt jatkaa. Tsemppiä pojat
- Kertokkee
Minneköhän minun kannattaisin vielä vanha käyttöautoni huollettavaksi?
Kohtuullinen hinta, asiallinen ja luotettava laatu ei haittaisi.- Mekonomen
on yllättänyt positiivisesti. Tuntevat ainakin Volvon metkut. Minulla oli etupäässä kolinaa ja Avain-Vaunulla olisivat vaihtaneet iskarit jo kolmannen kerran kahteen vuoteen. Seuraavaksi vaihtoehto oli ns. koiranluut jotka nekin oli jo vaihdettu. Mekonomilla tiesivät heti että kolina tulee iskareiden yläpään kiinnikkeistä. Nyt ei kolise. En enää vie Avain-Vaunuun kun aina kusettavat ja rahaa palaa heti kun ovesta astuu sisään.
- .....
Mekonomen leväsellä on ollut asiallinen paikka ja osat 3 vuoden takuulla, suosittelen!
- Kfkdmm
Paras on mielestäni puijon valohoito oy. On toiminut jo vuosia samojen periaatteiden mukaisesti, eli auton saa nopeasti työn alle ja jälki on kohtuullista. Hinta ei tosin ole edullisemmasta päästä.
- 10+10
Volttikadun AD on huono, en suosittele.
Tumpuloivat etujousen yläpään laakerin vaihdon, asentaja purki suotta koko jousi/iskarisysteeemin, kun ei osannut hommaa.
Tuttavalla katkenneen takajousen/iskarien vaihto meni myös tumpuloinniksi:
Työn aikataulu petti totaalisesti, eikä tarvittavia vaihto-osia ollut hyllyssä.
Auto pukilla yön yli ja ja vielä uusintakäynti, että tulee kuntoon.- hmmm.
Miksi purki suotta purki ? Eikös se laakeri ole jousen ja ylätuen välissä puristuksessa ?
- kädetön
Hmmm..miten vaihdat laakerin purkamatta jousi/iskarisysteeemin? ;)
- Hmmmm
kädetön kirjoitti:
Hmmm..miten vaihdat laakerin purkamatta jousi/iskarisysteeemin? ;)
Sitähän minä kysyin ?
- sdjsklfkldfkldjsl
McPherson joustintuen purkamisessa ei ole varaa olla osaamaton, varsinkin etujousissa on ladattuna varmuudella tappava voima jos se pääsee hallitsemattomasti karkuun.
- lifemocker
autohuolto toikassa olen omaa käyttänyt neulamäessä
- TyytyväinenHLään
Itsekin voin suositella Volttikadun H&L:aa. Ajovalon polttimo sanoi syyspimeyksillä sopimuksen irti. Soittelin mitä vaihto maksaa, kun olin ensiksi todennut homman kohtuu hankalaksi omille kätösille. Hinnaksi sanottiin 20e poltin 11e. Lopulta kassalla hinta yhteensä 15e ja olivat vaihtaneet palaneet parkkivalotkin uusiin. Eli ei ainakaan sovitusta hinnasta ylöspäin kiskottu..
- Anonyymi
Tämä oli hyvä huoltopaikka, mutta nyt tilalla on joku kuntosali ja taitaa helppokatsastuskin rakentaa hallia siihen tontille.
Muuttiko tämä huoltopiste jonnekin muualle vai lopettiko toimintansa? Toivottavasti jatkaa toimintaansa vielä jossain, hyviä huoltopaikkoja ei ole yhtään liikaa tarjolla.
Entä AD varaosat, muuttiko sekin jonnekin muualle?
- Tervemenoam
Jos viet mekonomenille kuopioon niin sovi kaikki kirjallisesti - siellä vaihtavat terveetkin osat
- pettynKus
Joo... Mekonomille aikoinaan vein auton öljynvaihtoon. Kerroin mitä pitää tehdä. Pois hakiessa sanoivat, että tekivät ns. määräaikaishuollon, koska kilometrit olivat täynnä. En tykännyt. Minä pyysin öljynvaihtoa ja he tekivät valohoitoa. Oli viimeinen kerta.
- Anonyymi
Kuopion parhaat autokorjaamot asiakkaiden mielestä https://www.parasautohuolto.fi/pohjois-savo/
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202343Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2381746Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3071277- 65959
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53925- 39844
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53825J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e35747Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273683Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh35671