te jotka ootte koko ajan lahiksella....

ashley

mun on niin vaikea hyväksyä sitä että jotkut kerjäää syömättömyydellään huomioo. koulussa ei juoda ku vettä ja näykitään salaattii ja valitellaan suuren ääneen et voiku läski oon. Sit vedetään karkkii naamaan välkällä ja kotona syödään iha normaalisti. Kaikki vaan sen takiii et ihmiset sanois 'et sä oo läski, sähän oot laiha' jne

joillain on vakavia syömishäiriöitä. ite oon yrittäny oksentaa hammastahnan kaloreita pois. Mun paras kaveri KUOLI anoreksiaan vuos sitte. Tunnen tytön jonka hampaat syöpy oksentelemisesta niin pahasti että ne putos pois.Kuulostaa houkuttelevalta?

toinen suorastaan kuvottava juttu on se että laihat tytöt uikuttaa painostaan oikeesti lihavan tyypin edessä. se on sairasta!miettikää vähän.

5

598

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

"toinen suorastaan kuvottava juttu on se että laihat tytöt uikuttaa painostaan oikeesti lihavan tyypin edessä. se on sairasta!miettikää vähän."

Nimenomaan. Minä oon ylipainoinen ja se on tosi ikävää kun joku tulee selittämään sitä, miten pitäis hänenkin (kaamean riu'un) ruveta kuntoilemaan ja laihduttamaan kun on niin läski ja lässyn lässyn. Sitten jos minä huomautan, että pitäisi suunsa kiinni ja miettisi, kellä tässä oikeasti on ongelmia tuon asian kanssa, niin hän sitten rupeaa vain selittämään, että "ethän sä mikään läski ole". Ärsyttää tuommonen esittäminen!

Ja se huomion kerjääminen on aivan kuvottavaa. Vaikka sitten pysyisikin siinä karkkilakossaan, niin kuitenkin. Eräskin tuntemani tyttö ylpeili sillä, kun oli ollut karkkilakossa jo puoli vuotta. (Niin, mitään muita ei hän ilmeisesti karkeiksi laskenut kuin vain tavalliset irtokarkit tms.) Sitä hän sitten jaksoi toitottaa koko koululle aivan, kuin hän olisi ainoa ihminen maaimassa, joka moiseen kykenisi. Kyllä minäkin siihen pystyisin ihan hyvin. Ei vain yksinkertaisesti huvita.

• Oklahomp

Just tollanen on ärsyttävää Tyttö on 170 pitkä ja valittaa ku painaa 55...

• Tarzan

55kg!! Sehän on kauhee LÄSKI! Mun ihanne mitat ois 165cm ja 42kg. Lenkille LÄSKIT!.. ja ÄKKIÄ!

• HAHA

ETKÖ TIEDÄ ETTÄ HAMMASTAHNAA EI OO TARKOOTUS SYÖDÄ?!?! HAHAHAHAHAHAAH! MAISTUU VARMAA IHANALTA! TULEE HELPOSTI TÄYTEEN SIITÄ EIKÖS?! HAHHAHAHaaHaHAhahaHAhAhAhaHaHAHaHaHa. tyhmä teini.

• ash

itseasiassa en edes nielaissu sitä mutta ajattelin ihan varmuuden vuoksi oksentaa sen...että silleeen.aika sairasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      67
      2415
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1397
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      76
      1210
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      5
      1139
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      79
      855
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      800
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      44
      693
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      83
      682
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      25
      649
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      646
    Aihe