Kuukauden reissu edessä Fuengirolaan joten paras olisi varmaan hommata puhelimeen espanjalainen liittymä; mistä kannattaa hankkia? Samaten nettipalvelut pitäisi saada puhelimeen?
Minkä hintaisia liittymät suurin piirtein ovat? Samaa hintaluokkaa kuin Suomessa?
Puhelin- ja nettiliittymä Fuengirolasta?
2
721
Vastaukset
- 9+2
Mene Mimobileen Centro Finlandiassa, ne myy sulle sen mitä tarvitset edullisesti.
- Eka kertaa
Masmovil liitymä jotaMimobile kauppaa maksaa 30 aloitus sekä n. 4 centtiä puhelun aloitus joka saa kestää 5 min. Sen jälkeen 4 centtiä minuutilta. Data määrä 1 Gb 8 €, 2 Gb 16 € ja 5 Gb n 30 €uroa (vero lisätään n 20%) On niillä SIM kortteja joista ei tarvi maksaa starttirahaa, mutta en tiedä saako nettiä niihin! Espanjassa on nämä nettitikut huonosti saatavilla noin lyhyeksi aikaa, vaativat usein 18 kk sopimusta. Paras jos löydät asumuksen missä netti on jo valmiina, ostat sitten vaan tuon SIM kortin josta ei tarvi avausmaksua maksaa vaikka puhelut maksavatkin hieman enemmän.
Itse olen niin pettynyt näihin Espanjan nettitarjontoihin, kallista ja hidasta. Kyselin sitä useasta paikasta ja monelta operaattorilta. Nyt maksan n 36 € 5 Gb netistä, plus puhelut päälle. Suoraveloitus vie 45 egee kuukausittain. Tosin tämän voi laittaa "levolle" 9:si kuukaudeksi ja ottaa uudelleen käyttöön. Passi liittymää allekirjoittaessa välttämätön mukana. ( jos ei ole Espanjan ID vai mikä se täällä onkaan tuo sos.turva tunnus)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703540Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483493Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532769
- 322026
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301952- 481676
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401675Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961625- 391390