terkkarin tarkastukset...

mari

vihaan niitä!

grrrrrr

viimeks kun piti ottaa paita ja rintsikat pois, yx miesope käveli sisään huoneeseen(eipä ollu terkka muistanu lukita ovee)

kiva oli joo.

17

5142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku

miten se voi muka vaatia sua ottamaan kaikki yläosat pois päältä? vai oliko toi ees totta?

• joop

Aivan. Mun on pahimmillaan pitäny riisua niin, että oli vaan rintsikat ja pikkuhousut. Ja olipa tosi kivaa, kun mieslääkäri oli paikalla tekemässä sitä tarkastusta...

• lekuri

se on sen lääkärin työtä ,pitäähän tarkastukset tehdä..ei siinä mitään! vähän vaikeeta on vaateden päältä tsekata onko lähtenyt paikat kasvamaan! koittakaa ymmärtää lääkäreitä ...

• Oona

Jouduttiin riisuun ihan alastomaksi. Ja sitten puristeltiin tissejä ja työnnettiin sormi pilluunkin. Inhottavaa YÄK!

• Teroko

Sori, mut tota en enäänb usko. Että terkkari sormettaa muka oppilaita. Just joo.

• Kalle 42 v
        Teroko kirjoitti:

Sori, mut tota en enäänb usko. Että terkkari sormettaa muka oppilaita. Just joo.

Jos olisi terkkari, niin sormeilisin kaikkien tyttöjen paikat. Pitäähän sitä tutkia onko kaikki kunnossa. Ja pojilta mittaisin kalujen pituuden.

• Maija 44 v.
        Kalle 42 v kirjoitti:

Jos olisi terkkari, niin sormeilisin kaikkien tyttöjen paikat. Pitäähän sitä tutkia onko kaikki kunnossa. Ja pojilta mittaisin kalujen pituuden.

...että noin juuri on monilla tapana toimia. Itse laitan varhaismurrosikäisten (12-14 v.) poikien pippelien pituudet vielä ilmoitustaululle.

Tytöt voivat sieltä sitten lukea, minkälainen nakki sillä pojalla on, joka kehuu lukuisilla seksikokemuksillaan. Kumman vähiin on meidän koulussa ne seksirepostelut jäneet.

• boydie

Ei just pidä paikkaansa. Keksi parempaa..

• hahahahaa

heheheheheheheheheee!!! aika hyvä!

• lumisorsa
        Maija 44 v. kirjoitti:

...että noin juuri on monilla tapana toimia. Itse laitan varhaismurrosikäisten (12-14 v.) poikien pippelien pituudet vielä ilmoitustaululle.

Tytöt voivat sieltä sitten lukea, minkälainen nakki sillä pojalla on, joka kehuu lukuisilla seksikokemuksillaan. Kumman vähiin on meidän koulussa ne seksirepostelut jäneet.

ei nuin saa tehä ehes helvetiss*. ei meillä koulussa kyllä munaa mitata!

• polttajapimut
        Maija 44 v. kirjoitti:

toi oli jo vitun hyvä läppä!!!
        Läpyläpyläpy!!!

• niina

Tutkiiko terkkari teiltä yleensä "vehkeen"? Onko inhottavaa?

• ---

Juu.... Mulle kävi "vähän" nolosti pari vuotta sitten.... kärsin ennenaikaisista siemensyöksysistä.. =( Kun terkkari rupes tutkiin vehjettä, niin se varottamatta vetäs esarin taakse oikein vauhdikkaasti, ja kerkesin ajattelemaan et "hitto" ja sitten lens mällit terkkarin kädelle, ja se vaan tokas, et "oho"....

• 15v.

ei kertaakaa koko peruskoulun aikana... että sillain.

• Arto

Ei minulta ainakaan ole tutkittu.
        Silloin pojat riisui (nais) terkkarin luona kaikki paitsi alushousut.sitten kysyttiin että onko kivekset laskeutunut pusseihin,mutta ei niitä tarkastettu

• Ennen vanhaa

Tietääkseni ennen vanhaa alastomuus ei ollut meille Suomalaisille mikään tabu. Mutta seksi oli.

Tämä siis tarkoittaa 1900-luvun alkuaikoja (ei meidän vanhempia eikä välttämättä isovanhempiakaan vaan sitä aikaisempia sukupolvia)

• Minni

...On joskus pitäny ottaa alushoususilleen. Mut onneks oli nais lääkäri. Olin ehkä 5. luokal. Mut kerras yks lääkäri tutki mun persettä joskus 5. luokal ku siel oli votain ihottumaa (ei saa nauraa)
        Ala-asteella oli kauheen hauskaa, kun pojat valitti et niilt oli jotenki katottu kullei...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      50
      2202
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      197
      2029
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1382
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      982
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      929
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      47
      868
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      845
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      746
    Aihe