Moi. Olen alkanut harkitsemaan Oskaria akvaariooni. Altaan koko on LEV.130cm, KORK.53cm, SYV.46cm eli noin 317 LITRAA. Tällä hetkellä muita kaloja on 2 seeprakirjoahventa, 2 sinileukaa, 1 albiinokirjoahven, 1 kyhmytonkija, 4 partamonni, 3 leväbarpia, 3 haarniskamonnia, 1 Tulisuu. Tiedän että joudun laittaa muuta kalastoa pois. Mietityttää vaan eniten tuo akvan koko onko riittävä? Kirjoista, netistä, kalakauppiaalta saa niin ristiriitaista tietoa. Jospa täälä vastaisivat sellaiset joilla on tai on ollut Oskareita ja kertoisivat kys. kalasta tietoa. Kiitos.
Vastaukset 1
- oskaristi
Ei riitä alkuunkaan. Minulla on pariskunta 720 litraisessa ja sekin näyttää ahtaalta vaikka ei ole edes muita kaloja. Sanoisin, että yhdellekin oskarille 500 litraa on ihan minimi. Oskarit kasvaa ihan mieletöntä vauhtia, joten kannattaa hankkia se isompi allas heti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.373856- 100842
- 76630
- 50625
- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei142585- 30576
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25550