Moi. Olen alkanut harkitsemaan Oskaria akvaariooni. Altaan koko on LEV.130cm, KORK.53cm, SYV.46cm eli noin 317 LITRAA. Tällä hetkellä muita kaloja on 2 seeprakirjoahventa, 2 sinileukaa, 1 albiinokirjoahven, 1 kyhmytonkija, 4 partamonni, 3 leväbarpia, 3 haarniskamonnia, 1 Tulisuu. Tiedän että joudun laittaa muuta kalastoa pois. Mietityttää vaan eniten tuo akvan koko onko riittävä? Kirjoista, netistä, kalakauppiaalta saa niin ristiriitaista tietoa. Jospa täälä vastaisivat sellaiset joilla on tai on ollut Oskareita ja kertoisivat kys. kalasta tietoa. Kiitos.
Oskarit eli Riikinkukkoahvenet
riikinkukkoahven
1
675
Vastaukset
- oskaristi
Ei riitä alkuunkaan. Minulla on pariskunta 720 litraisessa ja sekin näyttää ahtaalta vaikka ei ole edes muita kaloja. Sanoisin, että yhdellekin oskarille 500 litraa on ihan minimi. Oskarit kasvaa ihan mieletöntä vauhtia, joten kannattaa hankkia se isompi allas heti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4018751Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1703119- 171554
- 741066
- 761048
- 271015
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta63968- 55943
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss74912- 65890