Moi. Olen alkanut harkitsemaan Oskaria akvaariooni. Altaan koko on LEV.130cm, KORK.53cm, SYV.46cm eli noin 317 LITRAA. Tällä hetkellä muita kaloja on 2 seeprakirjoahventa, 2 sinileukaa, 1 albiinokirjoahven, 1 kyhmytonkija, 4 partamonni, 3 leväbarpia, 3 haarniskamonnia, 1 Tulisuu. Tiedän että joudun laittaa muuta kalastoa pois. Mietityttää vaan eniten tuo akvan koko onko riittävä? Kirjoista, netistä, kalakauppiaalta saa niin ristiriitaista tietoa. Jospa täälä vastaisivat sellaiset joilla on tai on ollut Oskareita ja kertoisivat kys. kalasta tietoa. Kiitos.
Oskarit eli Riikinkukkoahvenet
riikinkukkoahven
1
640
Vastaukset
- oskaristi
Ei riitä alkuunkaan. Minulla on pariskunta 720 litraisessa ja sekin näyttää ahtaalta vaikka ei ole edes muita kaloja. Sanoisin, että yhdellekin oskarille 500 litraa on ihan minimi. Oskarit kasvaa ihan mieletöntä vauhtia, joten kannattaa hankkia se isompi allas heti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232