Mua kiinnostais alottaa itsepuollustus, mut missä Turussa olis jotain paikkoja? Voisko joku kertoo jonku paikan nettiosotteen missä vois käydä tutustumassa. :) kiitos jo etukäteen vastanneille.
Itsepuollustusta? TKU!
5
1423
Vastaukset
- sonic
Turussa Kirkkotiellä sijaitsee Turun Sankukai seura, jota vetää maineikas Rolf Koivumäki. Muistaakseni Rolfilla on 5 danin mustavyö. Seuralla on oma sali ja pieni punttis joka jäsenien vapaassa käytössä. Hinnoista en tiedä koska en ole itse enää harrastanut kyseistä lajia muutamaan vuoteen.
Sankukai on karaten ja ju jutsun sekoitus. Eli käytännössä ju jutsua jossa karaten potkut, lyönnit ja katat. Tarkemmin lajista kannattaa kysellä Rolfilta.
Ensin käydään alkeiskurssi, jota seuraa jatkokurssi. Jatkokurssin päätteksi saa keltaisen vyön ja sen jälkeen vyökokeita on noin vuoden välein, mutta tähän vaikuttaa tietenkin oma aktiivisuus ja kehittyminen lajissa. Suotavaa olisi käydä ainakin kaksi kertaa viikossa, mutta kolme on mun mielestä passeli määrä jos ottaa homman tosissaan. Kaikki tämän päälle on tietysti plussaa.
Ohessa yhteystiedot
Sankukai ry.
Sankukai dojo, Kirkkotie 8-10, 20540 Turku
Rolf Koivumäki, 050-590 7660
[email protected]- junkki
shaolin on turus,joten sinne vaan . shaolin sijaitsee aninkaisten mäessä.
- tarpeen
toisaalta Turussa ei ole tarvetta itsepuolustukseen, kun siellä ei esiinny väkivaltaa. mutta tietysti taidot on hyvä olla kunnossa kun joutuu lähtemään toiselle paikkakunnalle - sellaiselle jossa saattaa olla väkivaltaista porukkaa. no, turkulaiset eivät paljon käy muilla paikkakunnilla.
- monta
netistä löytyy kaikki tarpeellinen on kungfun kaikki eläin tyylit krav magaa ym...
- jopa kungfun eläin tyylit
netistä löytyy kaikki tarpeellinen eikun googlaamaan systemaa ei suomesta löydy kaikki muu löytyy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631483Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261348Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701298Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2161170- 1271096
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271027- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että281942IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel306934