Millä aineella saisi veritahrat pois auton penkeistä?
Tahrat pois penkistä?
2
410
Vastaukset
- Helppo tai vaikea
Tuore veritahra on erittäin helppo poistaa, mutta kuivahtanut on lähes mahdoton poistaa.
Tuore tahra on helppo poistaa vedellä ja ei tarvi edes mitään puhdistusainetta. Auton penkistä tahra lähtee kun kaataa vettä tahraan ja samalla imuroi märkäimurilla niin että vesi ei pääse imeytymään syvälle istuimen pehmusteisiin. Parhaiten puhdistuksen tekee imuripesurilla. Imuripesua kannattaa jatkaa jonkin aikaa vielä senkin jälkeen kun tahra näyttää poistetulta.
Jos veritahraa ei saa heti puhdistettua, niin se kannattaa peittää kostealla rievulla, mikä estää sen kuivahtamisen. Kylmävesiliko on hyvä toimenpide jos siihen on mahdollisuus. Yleisenä ohjeena liottaminen usein jo poistaa tahran joten loppupuhdistus on aika helppo toimenpide. - CSI Nummi-Pusula
Lähtisin kyl sinuna kiltisti tunnustamaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19311626
- 585499
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462797- 402415
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131881Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441865Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k141839Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291764Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61516Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421498