Miten te naiset jotka olette rumia, miten olette kestäneet elämässä? En tarkoita tavallisen näköistä tai tavallisen rumaakaan vaan huomiota herättävän ja poikkeuksellisen rumaa? Teitä ei varmaan paljoaa ole, mutta itse olen ainakin sellainen ja voin sanoa, että sen vuoksi elämäni on täysin pilalla.
Kaikki pelkästään ulkonäköni vuoksi ja tietenkin se ruma ulkonäkö on vaikuttanut käyttäytymiseen ja mieleen niin, että senki vuoksi ei ole kyennyt enää normaaliin elämään.
Olen yrittänyt kaikki mahdolliset konstit elämäni aikana, että saisin elämäni sujumaan, mutta ei siihen mikään auta kun se kauhea rumuus on este kaikkeen ja se sulkee ovet kaikessa mitä elämässä tulee vastaan ja yrittäminen ei todellakaan auta silloin ja voin sanoa, että olen kyllä yrittänyt ja paljon, mutta naisen rumuus on suurin elämää tuhoava asia ja sille ei edes itse voi mitään eikä siihen voi edes vaikuttaa paitsi ehkä jollain kalliilla plastiikkakirurgisilla leikkauksilla.
Ruman elämä pilallla
91
3877
Vastaukset
- syy muualla
Onko sinulle lapsena vanhemmat, esim. isä sanonut että olet ruma. Jospa vanhemmat eivät ole pitäneet tapana koskaan kehua sinua kauniiksi, ja fiksuksi. Yleesä rumuustuntemus nousee sisimmästä, että ei hyväksy itseään ja sillä ei ole mitään tekemistä miltä ulkokuori näyttää.
- ............
Ettei sinulla vain olisi BDD?
- Anonyymi
Ei, vaan BDSM
- Casanova11
Suurin osa suomalaisista naisista (95%) on rumia, eikä niitä panis ellei meikit ole naamassa. Tuskimpa sinä olet niitä rumempi.
- älä puhu......
miehet ovat niin rumia, että joutuu sen vuoksi pitämään silmiä kiinni.....
- 45535434343
älä puhu...... kirjoitti:
Ahaa! Nyt tiedän mistä tulee sanonta "nainen ratissa"!
- Korkokuva
älä puhu...... kirjoitti:
Syyhän tähän naiset-miehet rumia Suomessa on pelkästään sisäsiittoisuudessa; olemme liian läheistä sukua keskenämme. Vaistot ohjaavat hakemaan kumppania etäämpää. Ulkomaalaiset kyllä pitävät suomalaisista miehistä ja naisista.
- ruma nainen
Korkokuva kirjoitti:
Syyhän tähän naiset-miehet rumia Suomessa on pelkästään sisäsiittoisuudessa; olemme liian läheistä sukua keskenämme. Vaistot ohjaavat hakemaan kumppania etäämpää. Ulkomaalaiset kyllä pitävät suomalaisista miehistä ja naisista.
Nimimerkille Korkokuva
Vanhempani olivat kyllä toistensa näköisiä siinä mielessä, että he molemmat olivat voimakaspiirteisiä (maskuliinisia) ja tummia, tosin eivät olleet mitään sukua toisilleen. Äitini on aina ihaillut itsensä näköisiä ja värisiä miehiä. Äitini vaan on sen verran tyhmä, ettei edes tajua olleensa aina ruma. Isäni sen sijan oli komea ja eksoottinen. Vanhempani siis eivät olleet ihan suomalaisen näköisiä eivätkä vaaleitakaan.
Jos isäni olisi tehnyt mut sen nuoren Goldie Hawnin näköisen kauniin naisen kanssa jonka takia se äitini jättikin olisi musta voinut tulla normaalin, tavallisen jopa kauniin näköinen. Koska tuon naisen femiinisyys ja vaaleus olisivat varmasti tasoittanut mun ulkonäköäni. Mutta onni ei ollut tällä kertaa otollinen mulle ulkonäössä eikä vanhemmissa. Pienestä siis kiinni minkä näköinen lapsestakin tulee. - itsekäs mulkku
ruma nainen kirjoitti:
Nimimerkille Korkokuva
Vanhempani olivat kyllä toistensa näköisiä siinä mielessä, että he molemmat olivat voimakaspiirteisiä (maskuliinisia) ja tummia, tosin eivät olleet mitään sukua toisilleen. Äitini on aina ihaillut itsensä näköisiä ja värisiä miehiä. Äitini vaan on sen verran tyhmä, ettei edes tajua olleensa aina ruma. Isäni sen sijan oli komea ja eksoottinen. Vanhempani siis eivät olleet ihan suomalaisen näköisiä eivätkä vaaleitakaan.
Jos isäni olisi tehnyt mut sen nuoren Goldie Hawnin näköisen kauniin naisen kanssa jonka takia se äitini jättikin olisi musta voinut tulla normaalin, tavallisen jopa kauniin näköinen. Koska tuon naisen femiinisyys ja vaaleus olisivat varmasti tasoittanut mun ulkonäköäni. Mutta onni ei ollut tällä kertaa otollinen mulle ulkonäössä eikä vanhemmissa. Pienestä siis kiinni minkä näköinen lapsestakin tulee."Äitini vaan on sen verran tyhmä, ettei edes tajua olleensa aina ruma."
Kaikki viestisi luettuni tulin siihen lopputulokseen, että suurin "ongelmasi" taitaakin olla kusipäisyytesi eikä ulkonäkö. - lopeta en, je-je
itsekäs mulkku kirjoitti:
"Äitini vaan on sen verran tyhmä, ettei edes tajua olleensa aina ruma."
Kaikki viestisi luettuni tulin siihen lopputulokseen, että suurin "ongelmasi" taitaakin olla kusipäisyytesi eikä ulkonäkö.Niinpä. Ensin aloittaja on niin ruma, ettei vastaavaa löydy koko Suomesta, mutta myöhemmin käykin ilmi, että sekä oma äiti että siskopuoli ovatkin vielä paljon rumempia kuin ap. Eikä "ruma nainen" näytä kumpaakaan kohtaan tuntevan minkäänlaista empatiaa.
Ja molemmat em. "rumilukset" on ap:n mukaan tietysti miehet jättäneet "rumilusten" rumuuden eikä minkään muun syyn vuoksi.
Huh huh, mitä omaan napaan tuijotusta. - Ljhkhgh
Ihan tottahan se on, niin kuin Casanova kirjoitti, että 95% suomalaisista naisita on rumia, mutta niin ovat suomalaiset miehetkin. Ja suomalaisten naisten isät ovat suomalaisia, joten ulkonäkö on sen mukainen.
- Faktatietoa
Paskapuhetta että 95% suomalaisista naisista on rumia. Suomessa miehet ovat huomattavasti kasvoistaan rumempia kuin naiset ja lihavia miehiä on enemmän kuin lihavia naisia. Naiset panostavat Suomessa ulkonäköön todella paljon enemmän kuin miehet.
- Casanova11
Pakkohan naisten on panostaa ulkonäköön kun tietää mitä alta löytyy.
- kaunis ihminen
Millä tavalla tunnet olevasi ruma? Luulen että sulla on vaan huono itsetunto ja ajattelet siksi ettet kelpaisi. Olet varmasti todella kaunis ainakin sisältä ja sen pitäisi näkyä uloskin :) ! Muista hymyillä, se on paras asuste.
- ruma nainen
Kyllä se palaute rumuudestani on tullut ihan läpi elämäni ja kaikenlaisilta ihmisiltä on saanu kuulla haukkuja, naurua ja pilkkaamista, varsinkin ihan tuntemattomilta tuijotuksista puhumattakaan aina kouluajoista tähän päivään asti.
Rumuuteni johtuu maskuliinisesta ja miesmäisestä ulkomuodostani niin kasvoissa kuin vartalossani eli olen luustonrakenteeltani todella paksu/roteva ja isoluinen ja kasvonpiirteeni varsinkin leukani ovat äärimmäiset maskuliiniset.
Näiden ominaisuuksieni takia olen siis ollut syrjitty, kiusattu ja pilkattu koko ikäni. Enhän mä itse voi ulkonäölleni mitään, mutta mä sen kaiken paskan olen silti saanut kärsiä. Ihmiset olettavat myös ulkonäköni takia mun olevan idiootti joten eivät siksi uskalla edes lähestyä. Ehkä ihmiset epäilee, että se rumuus jotenkin tarttuu niihin.
Mun ulkonäössä ei siis ole mitään "naisellista" ja olen todellakin yrittänyt laittaa itseäni niin naiselliseksi pukeutumisella, meikeillä jne, mutta ihan turhaan se ei ole auttanut yhtään mitään (näytän vain transulta) ja olen kyllä hymyillyt ja olen muutenkin ystävällinen ja mukava kaikille ihmisille joten ei se luonteesta johdu. Sisäinen "kauneus" ei oikeasti merkaa kellekään mitään ja kaikkein vähiten miehille.
Tällaista tää mun elämä ja sille ei voi yhtään mitään. Tuskin toista vastaavista ongelmista kärsivää naista löytyy täältä?- aina sama virsi
"Sisäinen "kauneus" ei oikeasti merkaa kellekään mitään ja kaikkein vähiten miehille."
Ihan sama se on toisinkin päin. Ei naiset ole tässä asiassa sen kummempia kuin miehetkään.
Mutta ymmärrän kyllä tuskasi, kun olen itsekin saanut todella ikävää kommenttia ulkonäöstäni. - Hyvyys kaunistaa
Onko tuo totta, että ihmiset kommentoivat noin suoraan negatiivisesti toisen ulkonäköä? Oksettavaa. Sellaiset ihmiset ovat kyllä sisäisesti sata kertaa rumempia kuin kukaan ulkoisesti. Se että joku kokee tarvetta haukkua toisen ulkonäköä, kertoo VAIN ja ainoastaan siitä ko ihmisestä ja hänen vajavaisuudestaan. Onhan maailmassa vaikka kuinka paljon sairaalloisen lihavia, hapolla kasvonsa polttaneita, syntymästään saakka epämuodostuneita jne. Jokainen normaali ja tunteva ihminen tajuaa, että se on vain pintaa, eikä vaikuta mitenkään siihen mitä ihminen on sisältä (paitsi voi lisätä ihmisen ymmärrystä erilaisuutta kohtaan ja näin tehdä hänestä paremman ihmisen).
- Huh huh
Hyvyys kaunistaa kirjoitti:
Onko tuo totta, että ihmiset kommentoivat noin suoraan negatiivisesti toisen ulkonäköä? Oksettavaa. Sellaiset ihmiset ovat kyllä sisäisesti sata kertaa rumempia kuin kukaan ulkoisesti. Se että joku kokee tarvetta haukkua toisen ulkonäköä, kertoo VAIN ja ainoastaan siitä ko ihmisestä ja hänen vajavaisuudestaan. Onhan maailmassa vaikka kuinka paljon sairaalloisen lihavia, hapolla kasvonsa polttaneita, syntymästään saakka epämuodostuneita jne. Jokainen normaali ja tunteva ihminen tajuaa, että se on vain pintaa, eikä vaikuta mitenkään siihen mitä ihminen on sisältä (paitsi voi lisätä ihmisen ymmärrystä erilaisuutta kohtaan ja näin tehdä hänestä paremman ihmisen).
Missä nimimerkki ruma nainen on tuollaisia ihmisiä kohdannut? Ihan kauheita kusipäitä! Itsellä ei tulisi mieleenkään mennä kommentoimaan tuntemattomille eikä tutuille ulkonäöstä, ei vaikka olisi minkä näköinen.
- fghjkk
Kyllä löytyy. Itselläni ollut samanlaista koko elämä.
- Anonyymi
aina sama virsi kirjoitti:
"Sisäinen "kauneus" ei oikeasti merkaa kellekään mitään ja kaikkein vähiten miehille."
Ihan sama se on toisinkin päin. Ei naiset ole tässä asiassa sen kummempia kuin miehetkään.
Mutta ymmärrän kyllä tuskasi, kun olen itsekin saanut todella ikävää kommenttia ulkonäöstäni.Ne jotka kommentoivat toisen ulkonäköä ovat ihan sitä pohjasakkaa . En ole koskaan nähnyt omalla asuinalueellani että jotain ivattaisiin ulkonäön. vuoksi enkä ole koskaan nähnyt ihmistä josta sanoisin että hän on ruma.
Ihmiset jotka ilkkuivat kaikesta ovat itse ongelmia täynnä , aikai ovat piinaamista toisia. Kaikilla meillä on omanlaisenaan ulkonäkö. Ja sille ei tarvitse panna suurta painoa, sillä ihmisen persoonallisuus on se joka on se tärkein .
Ilkkujat saa jättää omaan arvoonsa usein epäonnistuneita ihmisiä jotka nostavat muka itseään haukkumalla toisia .. heistä ei kukaan pidä . - Anonyymi
Huh huh kirjoitti:
Missä nimimerkki ruma nainen on tuollaisia ihmisiä kohdannut? Ihan kauheita kusipäitä! Itsellä ei tulisi mieleenkään mennä kommentoimaan tuntemattomille eikä tutuille ulkonäöstä, ei vaikka olisi minkä näköinen.
Ihan niin, jotkut ilkeilevät aina oli ihminen minkä näköinen tahansa mielestäni sellaiset saa jättää omaan arvoonsa , ovat alikehittyneitä , joille ei koskaan elämä tule näyttämään hyviä puolia.
- Sairas itsekin
Olet se sama nainen joka valitteli jatkuvasti rumuuttaan Ihannenainen-palstalla. Oletko käynyt koskaan tutkituttamassa että onko sinulla kenties BDD tai jokin muu mielenterveydenhäiriö joka tuon itseinhon on aiheuttanut? On monia muitakin naisia joilla on ns. maskuliiniset piirteet kasvoissa ja ovat siitäkin huolimatta hyvännäköisiä. Mistä olet varma että ihmisten nauru ja katseet ovat kohdistuneet juuri sinuun?
- ruma nainen
Olenhan mä kirjoitellu vähän siellä sun täällä, mutta yhtään samanlaista tapausta kuin mä ei ole löytynyt joten olenkin ainoa, ainakin suomessa, eli tällainen todella miehen näköinen RUMA nainen. Ei mulla ole BDD:tä eikä päässäkään vikaa paitsi tietenkin tää masennus joka on ymmärrettävää, kuka tahansa nainen masentuis jos olis syntynyt mun näköiseksi.
Tiedän, että on joitakin hieman maskuliinisemman näköisiä naisia, mutta mä olet super maskuliinisen näköinen joten ei tää ole edes enää normaalia naisella ja EIKÄ TODELLAKAAN tee musta hyvän näköistä vaan äärimmäisen ruman ja luotaantyöntävän näköisen. Vanhempianihan mä saan tästä tietenkin syyttää koska vanhempieni ulkonäöt eivät sopineet yhteen ei ainakaan siinä mielessä kun tekivät tyttölapsen joka sai liikaa maskuliinisia ominaisuuksia ja muutenkin kaikki vanhempiensa huonoimmat ominaisuudet.
Kyllä ne ihmisten katseet huomaa jotka on kohdistunut muhun eikä ne ole pelkkää normaalia katsetta vaan ihan suoranaisen kiusallista tuijotusta, vaikka ympärillä ja vieressä olisi muitakin ihmisiä niin se olen mä joka erotun todella poikkeavana ja kerään KAIKKI katseet.
Mutta minkäs teet kun mitään ei voi asialle tehdä paitsi tietenkin välttää ulkona käymistä ja siten pysyä poissa silmistä ja mielestä. Oikeastaan olisi kaikkein parasta kun mua ei edes olis. - aina sama virsi
ruma nainen kirjoitti:
Olenhan mä kirjoitellu vähän siellä sun täällä, mutta yhtään samanlaista tapausta kuin mä ei ole löytynyt joten olenkin ainoa, ainakin suomessa, eli tällainen todella miehen näköinen RUMA nainen. Ei mulla ole BDD:tä eikä päässäkään vikaa paitsi tietenkin tää masennus joka on ymmärrettävää, kuka tahansa nainen masentuis jos olis syntynyt mun näköiseksi.
Tiedän, että on joitakin hieman maskuliinisemman näköisiä naisia, mutta mä olet super maskuliinisen näköinen joten ei tää ole edes enää normaalia naisella ja EIKÄ TODELLAKAAN tee musta hyvän näköistä vaan äärimmäisen ruman ja luotaantyöntävän näköisen. Vanhempianihan mä saan tästä tietenkin syyttää koska vanhempieni ulkonäöt eivät sopineet yhteen ei ainakaan siinä mielessä kun tekivät tyttölapsen joka sai liikaa maskuliinisia ominaisuuksia ja muutenkin kaikki vanhempiensa huonoimmat ominaisuudet.
Kyllä ne ihmisten katseet huomaa jotka on kohdistunut muhun eikä ne ole pelkkää normaalia katsetta vaan ihan suoranaisen kiusallista tuijotusta, vaikka ympärillä ja vieressä olisi muitakin ihmisiä niin se olen mä joka erotun todella poikkeavana ja kerään KAIKKI katseet.
Mutta minkäs teet kun mitään ei voi asialle tehdä paitsi tietenkin välttää ulkona käymistä ja siten pysyä poissa silmistä ja mielestä. Oikeastaan olisi kaikkein parasta kun mua ei edes olis."yhtään samanlaista tapausta kuin mä ei ole löytynyt joten olenkin ainoa, ainakin suomessa, eli tällainen todella miehen näköinen RUMA nainen"
Tuo tuskin on totta.
"Mutta minkäs teet kun mitään ei voi asialle tehdä paitsi tietenkin välttää ulkona käymistä ja siten pysyä poissa silmistä ja mielestä. Oikeastaan olisi kaikkein parasta kun mua ei edes olis."
Tunnen ihan samoin. Minulla psykiatri diagnosoi BDD:n. - s-ty-lee
ruma nainen kirjoitti:
Mutta minkäs teet kun mitään ei voi asialle tehdä paitsi tietenkin välttää ulkona käymistä ja siten pysyä poissa silmistä ja mielestä. Oikeastaan olisi kaikkein parasta kun mua ei edes olis.Rupea pukeutuu kuten mies Kyllä minkäkin joka näen paljon ihmisiä työssäni näen miehekkäitä naisia ja hentoja siroja miehiä. Joskus kun näen kadulla ihmisen, en välttämättä heti pysy sanomaan onko nainen vai mies. Ei sellaisella nyky-yhteiskunnassa ole merkitystä. Jos näytät mieheltä ja pukeudutkin hieman miehekkäästi et varmasti kerää katseita.
Suomalaien yleinen identiteetti sisältää pukeutumisen tuulipukuun, verkkareihin ja collegehousuihin, sukupuolesta riippumatta. Erottaudu positiivisesti, tyylillä, josta ei tiedä oletko mies vai nainen! - ItseNaisellinenMies
s-ty-lee kirjoitti:
Rupea pukeutuu kuten mies Kyllä minkäkin joka näen paljon ihmisiä työssäni näen miehekkäitä naisia ja hentoja siroja miehiä. Joskus kun näen kadulla ihmisen, en välttämättä heti pysy sanomaan onko nainen vai mies. Ei sellaisella nyky-yhteiskunnassa ole merkitystä. Jos näytät mieheltä ja pukeudutkin hieman miehekkäästi et varmasti kerää katseita.
Suomalaien yleinen identiteetti sisältää pukeutumisen tuulipukuun, verkkareihin ja collegehousuihin, sukupuolesta riippumatta. Erottaudu positiivisesti, tyylillä, josta ei tiedä oletko mies vai nainen!Komppaan. Androgynia on muotia tai tulee hyvin todennäköisesti olemaan.
Lisään vielä:
Kannattaa esimerkiksi kokeilla miltä tuntuisi olla drag king tms. Siinä voi löytää keinon nauttia/hyödyntää annettua ulkonäköä ja saa uudenlaista näkemystä. Rumuus on vain poikkeama vallitsevasta kauneusihanteesta, ratkaisu voi löytyä kun laajentaa katsomusta. Ei tarvitse olla yliampuvan maskuliininen. Kunhan kokeilee eri tyylejä ja toteaa olisiko tässä se sopiva paikka itselle.
Kun valitsee itselleen sopivat piirit voi saada ihmissuhteita, jotka eivät lopulta ole niin ulkoisiin normeihin orientoituneita. Sitä kautta voi löytää sen elämänsä ihmisen, kuka tietää jos ei kokeile :) - HaruHam
ruma nainen kirjoitti:
Mutta minkäs teet kun mitään ei voi asialle tehdä paitsi tietenkin välttää ulkona käymistä ja siten pysyä poissa silmistä ja mielestä. Oikeastaan olisi kaikkein parasta kun mua ei edes olis.Olen myös maskuliinisen näköinen. Mulla on jykevät leuat ja voimakkaat kulmaluut, mutta ei mua kyllä hirveen useesti oo rumaks haukuttu. Mä kerään kanssa aina ihmisten huomion, mut en todellakaan ajattele, et se johtuis siitä et olen ruma vaan se varmasti johtuu siitä, et olen pitkä ja roteva ja aika erikoisen näköinen. Ajattelen enemmänkin niin, et ainakaan mun ei tarvii tehdä yhtikäs mitään saadakseni huomiota. Tosin nuorempana inhosin kaikkea huomiota kun olin niin ujo, mut nykyään osaan jo nauttia siitä. On mullekin naureskeltu ja irvistelty, mut jätän sellaset ihmiset ihan omaan arvoonsa.
- Jos se siitä on kii
Ota lainaa ja laita elämäsi kuntoon. Leikkauta itsesi normaalin näköiseksi ja käy vielä varmuuden vuoksi stylistillä ja käske tehdä freesimpi lookki vaatteiden jne avulla.
Ei tuollaista kannata jäädä murehtimaan. Kaikki on katoavaista ja täällä ollaan vain vähän aikaa, joten miksi et panostaisi itseesi? - Kenessä on ongelma?
"Leikkauta itsesi normaalin näköiseksi"
No joo, ei se leuan ja luuston leikkely ihan noin vain käy. Vähän toista kuin jos on vaikka iso nenä tai hörökorvat. Oletko ehkä katsellut liikaa telkasta plastiikkakirurgisia ohjelmia?
Minä olen myös kyllästynyt kommentteihin omasta ulkonäöstäni sekä myös muiden ulkonäöstä, syntyperästä, puhetavasta, vammaisuudesta ym. ym.. Ratkaisuna ehdotan, että suomalaisesta kulttuurista karsitaan törkeät puheet rankaisemalla jo pikkulapsesta lähtien ankarasti toisten huonosta kohtelusta. Esim. koulukiusaajat laitetaan ensin puhutteluun, sitten pakkotyöhön ja lopuksi vaikka lastenkotiin. Aikuiset huutelijat tuomitaan sakkoihin ja yhdykuntapalveluun.- Kunnon rangaistukset
Pahimmilta huutelijoilta voitaisiin poistaa kieli ja nettikiusaajilta sormia yksi kerrallaan. Sillä ne oppisivat.
- 12+17
Olen etsinyt mielenkiinnon kohteita muista asioista. Minua kiinnostaa henkisyys ja syvälliset asiat, mutta ei mikään rajatieto hihhulointi. Olenkin löytänyt tästä elämäni suolan.
- Anonyymi
Näin on , Jeesus pelastaa
- uglyfigure
jep. itsekin kehottaisin etsimään elämästä muita ilon aiheita. tiedän että seon vaikeaa, etenkin naiselle, mutta kuitenkin kun ajattelee niin ulkonäkö on vain pieni sivuseikka elämässä, joka kuitenkin voi/ja estää sinua elämästä tätä ainoaa ja ainutkertaista elämääsi täysillä. ja vain koska et koe itseäsi kauniiksi. se on kurjaa, ja tiedän että vaikka joku toinen sanoo ettei siihen kannata keskittyä, on muihin asioihin keskittyminen vaikeaa kun kuitenkin kokoajan pitää elää itsensä kanssa, tiedostaen sen virheen itsessään. minulla on sama ongelma. en kuitenkaan ole poikkeukselleisen ruma ja tiedän että näyttäisin ihan ok, jos saisin 10-15 kiloa pois utta se on hankalaa syömishäiriön vuoksi.
- hei haloo
Mikään ei ole hirveämpää kuin ihminen joka haukkuu itseään jatkuvasti!!!! Ei tartte kehuakaan mutta jatkuva marina saa sinut todellakin sietämättömäksi ja ihmiset välttelemään sinua!!!
Lapset on aika hirveitä toisilleen. Jos on hörökorvat, iso nenä, lihava tai ulkonäössä on jotain erikoista, siitä helposti kiusataan. Mutta ne onkin lapsia!!!! Tietty vanhempien ja koulun tulisi sellainen kieltää ja kasvattaa lapsia. Näin ei kuitenkaan ole vaan monista kasvaa rappiolla eläviä aikuisia!!!!
Aikuisen järjellä kuitenkin asia on niin, että kaikki ihmiset on persoonallisia ja saa itsestään "katseen kestäviä." Sisin ON tärkeintä ja ratkaisee. Sydäntä särkee kun naisilla on niiiiiin huonot itsetunnot että pitää mennä LEIKKAAMAAN itseään!!!!!! SAIRASTA ja se kertoo yhteiskunnan rappioitumisesta!!!!!!!
Ihannenainen lienee perinteinen siroluinen ja ovaalikasvoinen....... On se sievää joo. Mutta come on, ei kaikki halua eikä saa samaa ihmistä vaimokseen/miehekseen. KAikki rakentaa elämänsä sen perheensä ympärille. KAnnattaa jättää roskamedia kokonaan pois elämästä ja ikävät ihmiset, jotta ei masennu! Kaikilla on varmaan jotain sellaista ulkonäössään, josta ei pidä. Jos joku jää siihen kiinni rypemään, se kertoo ettei henkinen kasvu jatka kulkuaan............. Koitha nyt jo tervehtyä mieleltäsi!!!- Anonyymi
Synnyin viisilapsisen perheen ensimmäiseksi lapseksi. Sitten syntyi toinen. Toinen lapsi oli äitinsä näköinen ja sain jatkuvasti kuunnella, kuinka siskollani oli niin kauniit ja suuret silmät kuin ädilläni, Jatkuvaa puhetta siskoni kauneudesta. Tätä samaa olen kestänyt työpaikoilla ja kaikkialla muuallakin, koska olen rumana syntynyt. Tämä rumuus on aiheuttanut niin pahan kärsimyselämän, että voin todeta; eläimetkin ovat saaneet enemmän hyväksyvää kohtelua kuin
minä. Kodissa oli "lattiarätti", työmyyrä, joka heitettiin kadulle. Tästä alkoi asunnottomuus...
- Tee itsesi kauniiksi
Se mitä ei voi muuttaa, on hyväksyttävä. Ei ole olemassa rumia naisia, on olemassa vain laiskoja naisia, sanoi joku muotilegenda. Kauneus on tahtokysymys. Jos kasvonpiirteitäsi et voi korjata, niin voit korjata ihan itse monia asioita. Korpan saa tiukalla itsekurilla, päivittäisellä liikunnalla kuka tahansa nainen kuntoon ja erittäin hyvännäköiseksi, riippumatta vartalotyypistä. Silmät ja ihon saa heleäksi syömällä terveellisesti ja raavitsevasti.Kasvoille voi tehdä paljon opettelemalla meikkiniksit, ammattilaisten avulla, vaikka meikkauskurssilla. Päivittäin pesu, hygienia ja vaatteistaan huolenpito pitäen ne puhtaina, silittäen, kenties tyylikurssilla oppien omaan vartaloon parheiten sopivan pukeutumisenkuuluu itse itsensä kauniiksi tekevän naisen päivärutiineihin. Kampaajan neuvoja noudatetaan, tukka leikataan 5-8vkon välein, jotta se ei roiku ja ole huonon näköinen. Jos rahat ei riitä tähän, köyhä nainen käy ammattikoulussa leikkauksessa ja sopii kampaajan kanssa sellaisesta väristä ja mallista, joka pysyy mahdollisimman pitkään hyvännäköisenä ilman ammattilaista.
Ap:lta kysyn seuraavia. Oletko tehnyt nämä asiat?
Liikutko reippaasti vähintään 6h viikossa, niin että mukana on sekä aerobista että vartaloa muokkaavaa lihaskuntoa? Syötkö terveellisesti, tiedätkö ja huolehditko, että ihosi ja ruumiisi ja kaikki tarvitsemansa ravintoaineet? Pitäydytkö erossa ruumistasi ja ulkonäköäsi vahingoittavista rasvaisista ruoista, sokerista ja herkuista? Ovatko vaatteesi aina puhtaat ja silitettyt ja kenkäsi aina plankatut ja puhtaat? Pesetkö meikin, jos käytät, pois joka ilta että ihosi ei vahingoitu? Huolehditko kynsistäsi, ethän pure niitä?
Kun olet 2-3v vuotta noudattanut tiukkaa itsekuria ja näitä kaikkialla saatavilla olevia ohjeita, peilistä sinua katsoo kaunis nainen.- ruma nainen
Kiitos vaan neuvoista, mutta ne voivat auttaa normaalin tai jopa tavallisen rumalle naisille, mutta ei muhun. Ja voin sanoa, että aikani huolehdin itsestäni kaikilla noilla vinkeillä ja enemmänkin, en ole koskaan tupakoinut enkä juonut, mutta ei se muuttanut rumuuttani mihinkään, siellä ne maskuliiniset jättikasvot siitä huolimatta olivat ja olin silti se luotaantyöntävän, epänaisellisen ruman ja vastenmielisen näköinen vartaloa myöten, vaikka hoikka ja terveellistä elämää viettänyt olinkin ja edelleenkin olen normaalipainoinen ja syön melko terveellisesti vieläkin.
Aikani (koko nuoruuteni) siis sitäkin itsestä huolehtimista yritin ja nyt kun jo hiukan ikää ja masennusta niin en enää jaksa panostaa niin paljon ulkonäkööni koska se itsestä huolehtiminen on melko turhaa mun tapauksessa, ei se auttanut ainakaan tekemään yhtään sen kauniimmaksi ja ihmisten käytös mua kohtaan oli silloin ja nyt ihan samanlaista.
Kasvoni ovat äärimmäiset raskasrakenteiset, pitkät, leveät ja maskuliiniset joten niihin ei auta oikein mikään silloin. Monia hiustyylejä/värejä on kokeiltu, mutta mikään ei ole muuttanut lainkaan ulkonäköni parempaan.
Kyseessä on nyt niin ruma nainen, että ei sitä moni täällä varmasti edes osaa kuvitella koska näin rumia ei näe missään, mä olen täysin poikkeus. En mä itse valittaisi, mutta se ihmisten käytös, tuijotukset ja useiden kommentit ovat niin arkipäivää kohdallani, että se vaikuttaa muhun, siks mä valitan näin paljon, vaikka ei varmasti pitäisi, mutta mä olen varmaan jotenkin liian herkkä, vaikka olen melko varma, että ei muutkaan naiset varmasti kestäisi yhtään sen paremmin jos olisivat mun näköisiä ja kokisivat samaa kuin mä.
Plastiikkakirurgille ei ole varaa ja se olisi sitä paitsi liian suuri ja vaativa leikkaus koska koko kasvojen luustoa täytyisi muokata ja lopputuloskaan ei välttämättä olisi yhtään parempi. Nimenomaan se mun kasvojen malli eli luusto on ongelma ei niinkään nenä tai korvat joita olisikin tosi helppo muokata vaan se mun luusto kokonaisuudessaan ja luustoa on kaikkein vaikein leikata ja muovata.
Syynähän on varmasti myös äitini jolla sama ns. jättinaamaisuus ja todella maskuliiniset piirteet ja oikeastaan vielä isommat kasvot ja melkeinpä rumempi kuin mä, mutta kun isänänikin oli todella maskuliininen niin se vielä lisänä tässä mun ulkonäössäni niin eipä siinä oikein voi enää mitään kuin kärsiä ääretöntä tuskaa, inhoa ja vihaa niin itseäni kuin vanhempianikin kuin Jumalaakin kohtaan. - ::::
ruma nainen kirjoitti:
Kiitos vaan neuvoista, mutta ne voivat auttaa normaalin tai jopa tavallisen rumalle naisille, mutta ei muhun. Ja voin sanoa, että aikani huolehdin itsestäni kaikilla noilla vinkeillä ja enemmänkin, en ole koskaan tupakoinut enkä juonut, mutta ei se muuttanut rumuuttani mihinkään, siellä ne maskuliiniset jättikasvot siitä huolimatta olivat ja olin silti se luotaantyöntävän, epänaisellisen ruman ja vastenmielisen näköinen vartaloa myöten, vaikka hoikka ja terveellistä elämää viettänyt olinkin ja edelleenkin olen normaalipainoinen ja syön melko terveellisesti vieläkin.
Aikani (koko nuoruuteni) siis sitäkin itsestä huolehtimista yritin ja nyt kun jo hiukan ikää ja masennusta niin en enää jaksa panostaa niin paljon ulkonäkööni koska se itsestä huolehtiminen on melko turhaa mun tapauksessa, ei se auttanut ainakaan tekemään yhtään sen kauniimmaksi ja ihmisten käytös mua kohtaan oli silloin ja nyt ihan samanlaista.
Kasvoni ovat äärimmäiset raskasrakenteiset, pitkät, leveät ja maskuliiniset joten niihin ei auta oikein mikään silloin. Monia hiustyylejä/värejä on kokeiltu, mutta mikään ei ole muuttanut lainkaan ulkonäköni parempaan.
Kyseessä on nyt niin ruma nainen, että ei sitä moni täällä varmasti edes osaa kuvitella koska näin rumia ei näe missään, mä olen täysin poikkeus. En mä itse valittaisi, mutta se ihmisten käytös, tuijotukset ja useiden kommentit ovat niin arkipäivää kohdallani, että se vaikuttaa muhun, siks mä valitan näin paljon, vaikka ei varmasti pitäisi, mutta mä olen varmaan jotenkin liian herkkä, vaikka olen melko varma, että ei muutkaan naiset varmasti kestäisi yhtään sen paremmin jos olisivat mun näköisiä ja kokisivat samaa kuin mä.
Plastiikkakirurgille ei ole varaa ja se olisi sitä paitsi liian suuri ja vaativa leikkaus koska koko kasvojen luustoa täytyisi muokata ja lopputuloskaan ei välttämättä olisi yhtään parempi. Nimenomaan se mun kasvojen malli eli luusto on ongelma ei niinkään nenä tai korvat joita olisikin tosi helppo muokata vaan se mun luusto kokonaisuudessaan ja luustoa on kaikkein vaikein leikata ja muovata.
Syynähän on varmasti myös äitini jolla sama ns. jättinaamaisuus ja todella maskuliiniset piirteet ja oikeastaan vielä isommat kasvot ja melkeinpä rumempi kuin mä, mutta kun isänänikin oli todella maskuliininen niin se vielä lisänä tässä mun ulkonäössäni niin eipä siinä oikein voi enää mitään kuin kärsiä ääretöntä tuskaa, inhoa ja vihaa niin itseäni kuin vanhempianikin kuin Jumalaakin kohtaan.Luulen jos näkisimme sinut useimmat sanoisivat ettet ole ruma.
Olen itsekin suuriluinen ja epäsuhtainen jollain tavoin, hassua että samanakin päivänä on sanottu sekä rumaksi että kauniiksi, en tosiaan tiedä kumpi arvostelu on pätevä.
Kaunis hymy voi olla vaikka ihminen ei olisi mikään kansikuvatyyppi.
- ItseNaisellinenMies
Ratkaisuehdotus AP:lle. Tee sama mitä Anu Saagim on lupautunut tekemään. Muuta ruma nainen komeaksi mieheksi. Testosteronia kehiin. Jos tilanne on todellakin sellainen että miehiset piirteet ovat lähempänä, miltä kuullostaisi omaksua niitä lisää?
- ruma nainen
Muuten voisin muuntautua mieheksi, mutta en olisi kyllä lainkaan komea miehenä vaan näyttäisin edelleen rumalta ja kaikenlisäksi vielä oudommalta. Vaikka mulla niitä maskuliinisia piirteitä onkin niin ei siten niin kuin komeilla miehillä. Olisin kaiken lisäksi tosi lyhyt mieheksi, tosin roteva ja vantteran isoluisen mallinen, vaikka olenkin hoikka.
Mutta muuten kyllä menisin paremmin miehestä eli olisin enemmän miehen näköinen kuin naisen, vaikkakaan en yhtään komea vaan olisin sitten ruma ja oudon näköinen mies eli sekään ei ole ratkaisu ongelmaani.
- gthhghh
Mutta lohdutuksen sanana voisi sanoa, että jos äitisi vielä rumempana löysi miehen, niin etköhän sinäkin löydä. Todella ruma mies ei taas tod.näk. ikinä löytäisi puolisoa.
- ruma nainen
Siinä onkin ihmettelemistä miten ruma äitini sai niinkin komean maskuliinisen miehen kuin isäni, tosin isäni kelvollisuudesta voidaan olla eri mieltä ja isäni myös jätti ja petti äitiäni melko pian naimisiin menon jälkeen.
Minulle kyllä kelpaisi rumakin mies kunhan tämä on muuten täyspäinen, normaali, hyvä ja kunnollinen. Minulle merkitsee enemmän miehessä kaikki muu, ei ulkonäkö. Mutta miehet jopa ne rumemmat ja epätoivoisimmatkin yleensä inhoavat minua ulkonäköni takia, vaikka luonteesta pitäisivätkin niin ulkonäköni aina karkottaa ja nopeasti karkottaakin.
- reeewawerawer
En tiiä, ei mun mielestä kannata välittää muiden mielipiteistä. Keskityt vaan siihen että itsellä on hyvä olla.
Mitä sitten jos maailma pitää sua rumana? Voit silti elää onnellista elämää ja tehdä asioita jotka pidät kiinnostavana. Mitä oikeastaan kaipaat? Miten voit kaivata semmoista mitä sinulla ei koskaan ole ollut? Tuskinpa haluat olla samanlainen kuin muut. Ehkä et vain uskalla olla oma itsesi.- Anonyymi
Olen kaikkialla mihin olen mennyt, kärsinyt rumuudestani juuri siksi, että muut ihmiset aivan selvästi ja hyvin monipuolisesti osoittavat sen minulle sanoilla, että teoillaan. Olen ollut olosuhteiden pakosta 3 kertaa parisuhteessa, mutta minut on jätetty, kun on saatu oma elämä paremmaksi juuri rumuuteni tähden,. Lapset ovat jäänet yksin minun vastuulle, joten työssäkäynti ja heidän elatuksensa olen joutunut yksin kantamaan. Minulla ei ole ollut koskaan mahdollisuutta kaivata jotain, mitä ei ole ollut! Lasten hoito, elättäminen ja työssäkäynti eivät jätä siihen aikaa, kun nukkuminen jää vähiin.
- ulkoinenolemus
Hei aloittaja, HYVÄKSY ITSESI. Se on paras neuvo mitä voin antaa. Itse kierosilmäisenä koko elämän kiusaamista ja naurua kuunnelleena voin kertoa että se helpottaa. Asenne ratkaisee. Muista myös että pilkka osuu omaan nilkkaan:)
Minulla on monta hyvää ystävää ja poikaystäväkin vaikka olenkin todella ruma. Joskus on jopa ihanaa tuijottaa ihmisiä kieroilla silmillä ja nähdä heidän reaktionsa: miten he näkevät jotain rumaa johon eivät osaa sopeutua, ja josta kauhistuvat.
Asenne on tärkein, jos en itse olisi hyväksynyt itseäni ja ottanut asennetta että mitä väliä muiden mielipiteillä on, olisin jo luultavasti tappanut itseni. - näppynaama
mentiin tyttökaverin kanssa junalla helsinkiin tyttö kaveri laittoi naaman junavaunun ikkunaan ja minä perseen niin kaikki luuli että ollaan kaksosia
- totototototo
Olen pahoillani puolestasi. Vaikka kuka sanoisi mitä, se ei vaikuta siihen että koet olevasi ruma, olit sitä oikeasti tai et. Toivottavasti löydät elämääsi jotain muuta mukavaa ja osaat nauttia edes pienistä asioista. Onko sinulla ystäviä?
- ruma nainen
Ei mulla mitään sisältöä ole elämässä koska rumuus tai oikeastaan se voimakas maskuliinisuus ulkonäössäni on aiheuttanut sen, että en ole saanut mitään elämässä koska ensinnäkin koulutus puuttuu se meni pieleen jo yläasteella kiusaamisen ym. takia ja tiesin, että sitä samaa kiusaamista, pilkkaa ja syrjimistä olisi taas uudessa koulussa tiedossa joten ei tullut kuulonkaan enää jatkaa koulua yläasteen jälkeen joten koulutus jäi saamatta ja sen myötä tietenkin se työkin. Jotain työharjoitteluja työkkäri mulle järjesti aika ajoin ja velvoitetöitä sekä erilaisia kursseja joihin oli siis pakko aikanaan mennä ja niissäkin sitä samaa käytöstä ihan aikuistenkin taholta mua kohtaan.
Ystäviä en saanut koska käperryin yhä enemmän ja enemmän itseeni ja pois kaikesta "elävästä" elämästä ja tietenkin tää kauhea masennus ja jäin pois kaikesta sosiaalisesta aktiviteetista eli ts. jäin neljän seinän sisälle. Ei sitä silloin jaksa ajatella ystäviä eikä seurustelua kun on kauhea masennus, itsehäpeä ja inho. No sitten tuli nää mielenterveysjutut, lääkkeet ja eläke eli näillä on menty tähän asti. Jotain kavereita samoista MT piireistä kyllä joskus tapaa.
Ei mulla ole mitään siis elämässä, ei mitään elämänhalua, ei kiinnostusta mihinkään, ei voimia eikä odotuksia eikä edes toiveita koska ne ei ole koskaan toteutuneet mun kohdalla, aina menee oikeastaan ihan päinvastoin mitä toivoo.
Niin ja se, että sanoin äitiäni rumaksi oli vaan ihan selvää faktaa mitä sitä turhia kaunistelemaan koska ei se tosiasia siitä muuksi muutu vaan mun rumuus tosiaan johtuu paljolti narsistisesta äidistäni ja ne ainoat vähänkään kauniimmat jopa femiiniset piirteet joita saattaa suurennuslasilla musta löytyä on isän puolelta peritty.
Äidilläni on myös toinen tytär tosin ihan eri isän kanssa tehty, mutta se toinen tyttö on ihan äitini näköinen vielä enemän kuin mä ja se on todella ruma myös ja vielä voimakaspiirteisempi ja isoleukaisempi. Tosin silläkin oli aikoinaan aviomies ja siitä avioliitosta myös lapsia, mutta niilläkin tuli ero, olisiko johtunut juuri siskoni rumista piirteistä.
Ei niitä pieniä asioita joista vois nauttia ole oikeastaan paljoaa. No eläimistä mä pidän tosi paljon ja se onkin ehkä ainoa asia tässä elämässä joka piristää kun olen eläinten kanssa tai katselen niitä, vaikka vaan ihan ikkunasta sekä luonnossa kävely.
- vitsi1
Super-Hessu ja Notre Damen kellonsoittaja olivat käymässä Lumikin luona. Kun kahvit oli juotu, emäntä esitteli vieraille seinällä roikkuvaa raskasta peiliä.
- Tämä on taikapeili. Se vastaa kaikkiin kysymyksiin, katsokaa vaikka.
Lumikki astui peilin eteen ja kysyi:
- Ken on maassa kaunehin? "Sinä, Lumikki, olet maassa kaunehin", peili vastasi.
- Heh! Onpa hieno peili! Super-Hessu intoili ja astui vuorostaan peilin eteen.
- Ken on maassa vahvin? Super-Hessu kysyi ja peili vastasi: "Sinä, Super-Hessu, olet maassa vahvin."
Viimeisenä peilin eteen astui Notre Damen kellonsoittaja kysyen:
- Ken on maassa rumin?, ja peili vastasi: "Sinä olet, kellonsoittaja, maassa rumin."
- On se melkoinen peili, kyttyräselkä myönsi, mutta jatkoi hetken emmittyään:
- Onkohan tieto nyt varmasti luotettavaa?
- Voimmehan käydä varmistamassa asian valtion teknillisestä tutkimuslaitoksella, Lumikki ehdotti, ja kolmikko suuntasi matkansa sinne. Lumikki meni ensimmäisenä testeihin ja sai hetken päästä todistuksen:
- Kyllä, tämän paperin mukaan minä olen maassa kaunehin! hän huudahti iloisena.
Seuraavana oli Super-Hessun vuoro. Hän tuli hetken päästä ulos ja sanoi:
- Jahuu! Paperissa lukee, että minä olen maassa vahvin!
Notre Damen kellonsoittaja meni viimeisenä testattavaksi. Hänen kokeensa kestikin muita kauemmin, mutta lopulta hän tuli ulos paperi kourassaan. Pettynyt ilme kasvoillaan kellonsoittaja puuskahti:
- Kuka helvetti on Johanna Tukiainen ?! - Depressed
Mun on tosi vaikea uskoa, että olet niin ruma, kuin annat ymmärtää. En muista, että itse olisin kertaakaan elämässäni nähnyt jotenkin huomiota herättävän rumaa naista. Kaikki eivät voi olla missejä tai yhtä kauniita keskenään, mutta en pidä ketään näkemistäni naisista kammoksuttavan rumana! Taidat hieman liioitella asiaa. Oletko varma, että ihmiset katsovat sinua juuri sillä silmällä, että olisit heidän silmissään ruma? Tosiasiassa et voi tietää, mitä he sinusta ajattelevat! Jo pelkillä vaatteilla, oikealla hiustyylillä ja meikillä voi saada paljon aikaan. Ehkä olet törmännyt vain vääränlaisiin ihmisiin, sellaisiin, mitkä haluavatkin nähdä ympärillään vain virheitä hyvien puolien sijaan. En ole tavannut yhtäkään sellaista ihmistä, kenessä ei olisi mitään kaunista piirrettä tai ominaisuutta ja sinä tuskin olet siinä poikkeus. Maskuliinisuuden ei tarvitse tarkoittaa rumuutta.
- fkghtke
Kyllähän rumuus on ikävä ja tuomittava piirre naisessa. Esimerkiksi Madonna on kaunis ja siksi hän on erittäin menestynyt vaikkei hän osaa laulaa eikä tanssia eikä etenkään näytellä.
Sinulla on käynyt syntyessä huono tuuri.- Eri mieltä
Madonna on muuten ihan helvetin ruma mun mielestäni.
- ruma nainen
Olet oikeassa ja realisti, kyllä se naisen rumuus on todellakin tuomittava piirre ja vaikuttaa kaikkialla ihmisiin ihan kaiken ikäisiin ja näköisiin ikään ja rotuun katsomatta. Kyllä sellaista tuijotetaan ja syrjitään oli se luonne millainen sillä rumalla tahansa ja varmasti ovet sulkeutuu kaikkialla mihin yrittää päästä normaalissa elämässä, vaikka mun ulkonäkö ei ole omaa syytäni lainkaan vaan vanhempieni.
Niin ja monet julkkikset jotka eivät osaa todellakaan laulaa tai mitään muutakaan ovat mielestäni päässeet pinnalle pelkän ulkonäön vuoksi. Mutta ei mulle niinkään julkkikset tai todella kauniit ole se ongelmien syy mitenkään enkä sellaiseksi edes haikaile ja niitä todella kauniita näkee muutenkin ihan joka päivä joka paikassa. En ees niin haikaile mitään kauneutta niinkään vaan NORMAALI tavallisen naisen ulkonäkö olisi ollut mulle se jota olisin halunnut, mutta sekin oli näköjään liikaa vaadittu.
Mutta jokin syy mulla oli tulla näin maskuliiniseksi. Olen ainakin sen huomannut, että mitä maskuliinisempi sen rumempi ja mitä femiinisempi sen kauniimpi eli se on se tekijä joka määrittää naisen ulkonäköä paljon. Ja mitä enemmän niitä maskuliinisia piirteitä sen rumempi nainen varmasti on ja saa tuijotuksia ja inhoa tosi paljon. Femininen mieskin on hyväksytympi kuin maskuliininen nainen.
Maskuliininen nainen aiheuttaa todella suurta inhoa, vihaa ja tuijotusta ja ihmiset jotenkin kuvittelee, että se nainen on jotain tehnyt itselleen kun se on noin maskuliininen kuten esim. jollain hormonihoidoilla, leikkauksella tai on joku raju lesbo ja pelottava muutenkin, sillä monen mielestä kukaan nainenhan ei luonnostaan voi tulla niin maskuliiniseksi, että sen täytyy olla jotenkin sairas tai jotain muuta outoa ja poikkeavaa.
Hämmästystä se aiheuttaa kaikissa ihan kehitysvammaisia, vanhuksia ja ulkomaalaisia myöten jotka nekin tuijottavat yleensä todella hämmentyneen näköisinä mua. Mä en voi olla välittämättä niistä tuijotuksista ja ihmisten käytösestä, oon sen verran herkkä kumminki kaiken tän maskuliinisuuden alla joten jotain muutoksia on pakko tulla mun elämään, jotta pääsisin tästä kaikesta. Jos ei muuta niin ainahan on se lopullinen radikaali ratkaisu viime kädessä. - On niitä kauniitakin
ruma nainen kirjoitti:
Olet oikeassa ja realisti, kyllä se naisen rumuus on todellakin tuomittava piirre ja vaikuttaa kaikkialla ihmisiin ihan kaiken ikäisiin ja näköisiin ikään ja rotuun katsomatta. Kyllä sellaista tuijotetaan ja syrjitään oli se luonne millainen sillä rumalla tahansa ja varmasti ovet sulkeutuu kaikkialla mihin yrittää päästä normaalissa elämässä, vaikka mun ulkonäkö ei ole omaa syytäni lainkaan vaan vanhempieni.
Niin ja monet julkkikset jotka eivät osaa todellakaan laulaa tai mitään muutakaan ovat mielestäni päässeet pinnalle pelkän ulkonäön vuoksi. Mutta ei mulle niinkään julkkikset tai todella kauniit ole se ongelmien syy mitenkään enkä sellaiseksi edes haikaile ja niitä todella kauniita näkee muutenkin ihan joka päivä joka paikassa. En ees niin haikaile mitään kauneutta niinkään vaan NORMAALI tavallisen naisen ulkonäkö olisi ollut mulle se jota olisin halunnut, mutta sekin oli näköjään liikaa vaadittu.
Mutta jokin syy mulla oli tulla näin maskuliiniseksi. Olen ainakin sen huomannut, että mitä maskuliinisempi sen rumempi ja mitä femiinisempi sen kauniimpi eli se on se tekijä joka määrittää naisen ulkonäköä paljon. Ja mitä enemmän niitä maskuliinisia piirteitä sen rumempi nainen varmasti on ja saa tuijotuksia ja inhoa tosi paljon. Femininen mieskin on hyväksytympi kuin maskuliininen nainen.
Maskuliininen nainen aiheuttaa todella suurta inhoa, vihaa ja tuijotusta ja ihmiset jotenkin kuvittelee, että se nainen on jotain tehnyt itselleen kun se on noin maskuliininen kuten esim. jollain hormonihoidoilla, leikkauksella tai on joku raju lesbo ja pelottava muutenkin, sillä monen mielestä kukaan nainenhan ei luonnostaan voi tulla niin maskuliiniseksi, että sen täytyy olla jotenkin sairas tai jotain muuta outoa ja poikkeavaa.
Hämmästystä se aiheuttaa kaikissa ihan kehitysvammaisia, vanhuksia ja ulkomaalaisia myöten jotka nekin tuijottavat yleensä todella hämmentyneen näköisinä mua. Mä en voi olla välittämättä niistä tuijotuksista ja ihmisten käytösestä, oon sen verran herkkä kumminki kaiken tän maskuliinisuuden alla joten jotain muutoksia on pakko tulla mun elämään, jotta pääsisin tästä kaikesta. Jos ei muuta niin ainahan on se lopullinen radikaali ratkaisu viime kädessä.Maskuliinisuus ei yksistään tee kenestäkään rumaa. Maskuliinen nainen ulkonältään on esimerkiksi Angelina Jolie ja on yksi maailman kauneimpia naisia. Mikä kasvoissasi sitten on maskuliinista ison leuan lisäksi?
- ruma nainen
On niitä kauniitakin kirjoitti:
Maskuliinisuus ei yksistään tee kenestäkään rumaa. Maskuliinen nainen ulkonältään on esimerkiksi Angelina Jolie ja on yksi maailman kauneimpia naisia. Mikä kasvoissasi sitten on maskuliinista ison leuan lisäksi?
Ison leuan lisäksi on se naaman pituus ja leveys todella huomiota herättävää eli olen todellinen jättikasvo. Suu on liian pieni tämän kokoiseen naamaan eli todella pieni, pelkkä muutaman millin ohut viiva vain eikä huulia lainkaan. Se onkin tosi outoa, että näin pieni suu on sitten näin valtavissa kasvoissa ja leuoissa joten tuossa suunnittelussa ei ole ollut mitään logiikkaa eli geenit on mennyt miten sattuu vailla järkevää suunnittelua, eli jokin selvä virhehän siinä suunnittelussa tuli tai oikeastaan paha HÄIRIÖ.
Pienet rumat tummat silmät. Voimakkaat poskipäät joten hoikkana korostuu entisestään korkeiden poskipäiden ja leveiden leukaperien välinen alue on todella pitkä ja siinä syvä syvennys. Leuan kärki voimakkaasti eteenpäin työntyvä ja siinä leuankärjen päässä vielä sellainen iso pallomainen kerääntymä. Melko outoa, että näin VALTAVAN kokoisissa kasvoissa on sitten niin pienet silmät ja suu eli ei kyllä mitään järkeä, aivan väärän mallisissa kasvoissa väärät osat.
Vartalo onkin sitten maskuliinimudessaan omaa luokkaansa joka on täysin verrannollinen miehen vartaloon, tosin rinnat on roikkuvat ja isot mutta jos ne leikkaisi pois niin vartaloni menisi täysin rotevan miehen vartalosta.
Mihinkään Angelina Jolieen tai vastaavaan kauniiseen on ihan turha verrata, kyse ei todellakaan pelkistä leukaperistä vaan mulla on ihan kaikki osat täysin PIELESSÄ. Niin rumaa miestä ei edes löydy johon mua vois verrata koska olen ainakin suomalais miehiä huomattavasti maskuliinisemman näköinen. Joku ehdottikin mieheksi pukeutumista tai peittämistä itseään pitkillä peittävillä asusteilla, se on hyvä ehdotus tosin huomiota herättävää olisi kulkea niissä tamineissa varsinkin kesällä, mutta ainakin eivät näkisi sitä rumuutta.
Myös mieheksi naamioituminen on yksi tosi hyvä vaihtoehto ei tarvi kuin lisätä tekoparta (ei välttämättä sitäkään) ja rinnat leikkauttaa pois niin varmasti menisin täysin miehestä. Tosin en kule enää missään koskaan joten ei mua oikeastaan kukaan edes näe, mutta joskus harvoin on pakko käydä asioilla ja silloin kannattaisi naamioitua.
Se, että sanoin äitiäni ja siskoani myös rumiksi en tarkoita, että he olisivat mua sen rumempia, mutta heillä on leuoissa enemmän maskuliinisuutta koska omaavat isommat ja voimakkaammat leuat, samoin pari muuta kohdetta kasvoissa jotka ovat enemmän maskuliiniseksi miellettäviä ominaisuuksia eli selvästi olen perinyt äitini puolelta näitä maskuliinisia ominaisuuksia ainakin kasvojen osalta, vartalo taas on enemmän isäni puolelta. - illu100
ruma nainen kirjoitti:
Ison leuan lisäksi on se naaman pituus ja leveys todella huomiota herättävää eli olen todellinen jättikasvo. Suu on liian pieni tämän kokoiseen naamaan eli todella pieni, pelkkä muutaman millin ohut viiva vain eikä huulia lainkaan. Se onkin tosi outoa, että näin pieni suu on sitten näin valtavissa kasvoissa ja leuoissa joten tuossa suunnittelussa ei ole ollut mitään logiikkaa eli geenit on mennyt miten sattuu vailla järkevää suunnittelua, eli jokin selvä virhehän siinä suunnittelussa tuli tai oikeastaan paha HÄIRIÖ.
Pienet rumat tummat silmät. Voimakkaat poskipäät joten hoikkana korostuu entisestään korkeiden poskipäiden ja leveiden leukaperien välinen alue on todella pitkä ja siinä syvä syvennys. Leuan kärki voimakkaasti eteenpäin työntyvä ja siinä leuankärjen päässä vielä sellainen iso pallomainen kerääntymä. Melko outoa, että näin VALTAVAN kokoisissa kasvoissa on sitten niin pienet silmät ja suu eli ei kyllä mitään järkeä, aivan väärän mallisissa kasvoissa väärät osat.
Vartalo onkin sitten maskuliinimudessaan omaa luokkaansa joka on täysin verrannollinen miehen vartaloon, tosin rinnat on roikkuvat ja isot mutta jos ne leikkaisi pois niin vartaloni menisi täysin rotevan miehen vartalosta.
Mihinkään Angelina Jolieen tai vastaavaan kauniiseen on ihan turha verrata, kyse ei todellakaan pelkistä leukaperistä vaan mulla on ihan kaikki osat täysin PIELESSÄ. Niin rumaa miestä ei edes löydy johon mua vois verrata koska olen ainakin suomalais miehiä huomattavasti maskuliinisemman näköinen. Joku ehdottikin mieheksi pukeutumista tai peittämistä itseään pitkillä peittävillä asusteilla, se on hyvä ehdotus tosin huomiota herättävää olisi kulkea niissä tamineissa varsinkin kesällä, mutta ainakin eivät näkisi sitä rumuutta.
Myös mieheksi naamioituminen on yksi tosi hyvä vaihtoehto ei tarvi kuin lisätä tekoparta (ei välttämättä sitäkään) ja rinnat leikkauttaa pois niin varmasti menisin täysin miehestä. Tosin en kule enää missään koskaan joten ei mua oikeastaan kukaan edes näe, mutta joskus harvoin on pakko käydä asioilla ja silloin kannattaisi naamioitua.
Se, että sanoin äitiäni ja siskoani myös rumiksi en tarkoita, että he olisivat mua sen rumempia, mutta heillä on leuoissa enemmän maskuliinisuutta koska omaavat isommat ja voimakkaammat leuat, samoin pari muuta kohdetta kasvoissa jotka ovat enemmän maskuliiniseksi miellettäviä ominaisuuksia eli selvästi olen perinyt äitini puolelta näitä maskuliinisia ominaisuuksia ainakin kasvojen osalta, vartalo taas on enemmän isäni puolelta.Hei, missäpäin oleskelet? Olen kohtalaisen hyvä vaatetusneuvoja (miespuolinen), kylläkin itse opiskellut. Kaikenlaista on tullut nähtyä enkä usko että hätkäyttäisit minua sen kummemmin. Laita postia os. [email protected]
- Anonyymi
Minä en näe Madonnasta mitään erikoista kauneutta ihan tavallisen näköinen etekkin kun ei ole meikattuna .kauneus on katsojan päätelmä toisesta ihmisestä ja sillä ei ole mitään arvoa elämässä . Itse on oltava se joka sanoo itselleen että ” minä kelpaan” eikä takertua ulkonäköönsä niin kovasti, koska jokaisella meillä on omanlainen ulkonäkö kuka sen määrittelee mikä on rumaa tai kaunista . Itse on yrittävä saada rumuus ajatukset mielestä pois eikä tuhlata elämää sureminen. Joka on turhaa. .
Mielestäni sinun pitäisi mennä keskustelemaan psykologin kanssa ajatuksistasi että näet asian hieman eri näkökulmasta .ensinnäkin tuo äitisi ns rumuus on sinulle päähän pinttymä jotenkin, olet jotenkin luisunut väärälle radalle asian kanssa , syyt voivat olla syvemmällä mitä arvaatkaan . Itse en ole koskaan edes ajatellut ulkonäköäni joten en osaa sanoa miten ruma olen , sillä kelpaan itselleni sellaisena kun olen. ,
- frgte
No onhan se kuitenkin seksikäs etenkin 1990 tötteröliivissään ja rahaa tulvii sille edelleen ovista ja ikkunoista. Kohta jo vanhus.
- Anonyymi
Niin sekin on sinun mielikuvasi naisesta ne tötteröt. Minä en nähnyt silloinkaan mitään erikoista kauneutta tai seksikkyyttä hänessä , ainoastaan tavallisen näköinen joka on hyvällä itseluottamuksella pärjännyt ammatissaan koska on taitava esiintyjä ja viisas nainen
- et ole ruma
Kannattaa yrittää käydä töissä niin että saa tienattua vähän rahaa ja sitten mailmalle. Suomessa ulkonäkökäsitys on kieroutunut, muualla mailmassa saatat olla ihmisten mielestä hyvinkin kaunis. Suosittelen esimerkiksi Väli-Amerikkaa. Siellä miehetkin ovat paremman näköisiä toisin kun nämä kaljamahaiset suomalaiset juntit.
- Anonyymi
Ihan niin suomalaisen näkökäsitys on minustakin ihmeellinen erottuu kovasti muiden pohjoismaiden tavasta nähdä kauneus .
- tiutautulkku
On niitä rumia ihmisiä nähty enkä usko,että oot edes pahimmasta päästä.Sun elämä velloo liikaa ulkonäköasian ympärillä.Ei tarvi kuin mennä johonkin ostoskeskukseen tai johonkin hetkeksi istumaan,niin kyllä näkee monenmoista ihmistä.Tässä ketjussa on mainittiin varmaan useammassakin kohtaa sisäinen kauneus ja se kyllä pitää paikkansa.Kuka piittaa kauniin missin seurasta,jos hän on täys dorka.Huumorintajuinen,hauska ihminen on tervetullutta seuraa,oli sitte vaikka minkänäkönen.Pahanhajuinen hengitys on pahempi asia kuin rumuus.
"Ei ole olemassa rumia naisia.On vain liian vähän viinaa."- Anonyymi
Minä en ole koskaan nähnyt sellaista ihmistä josta voisin sanoa että on ruma , ihan vaan tavallisia ihmisiä kullakin oma ulkonäkönsä
- jfjfjfjfj
Oletko hoksannut käyttää aina huivia ja isoja, tummia aurinkolaseja kun liikut ulkosalla?
Vartalon kätkee parhaiten pitkä takki, jonka kaulukset on nostettu pystyyn.
Turha paljastaa maailmalle rumuuttasi enemmän kuin on tarpeen. - näinon!
Maailma olisi parempi paikka jos kaikki ihmiset olisivat miellyttävän näköisiä.
Silloin sitä olisi paljon kivempi katsella. Mutta kaikki rumat ihmiset eivät tätä tunnu tajuavan.- älä muuta virka
"Mutta kaikki rumat ihmiset eivät tätä tunnu tajuavan."
Kuten sinä. - .-.-.-.
Entä jos saat joskus lapsen ja siitä kasvaisikin ruma?
- tosion!
Eihän kukaan pidä rumista tauluistakaan.
Miksi sitten rumista ihmisistä pitäisi välittää? - jdeijdejf
Ruma taulu on arvoton, mutta kaunis taulu voi olla miljoonien arvoinen.
Ihmiset ovat lihasta tehtyjä tauluja, ei sen enempää.- betoniporsastaidetta
Et taida taiteesta(kaan) ymmärtää yhtään mitään. Vaikene siis, arvoton munaläjä!
- oon ruma mies
enkä välitä siitä. Mulla on yli 50 seksikumppania ollut vaikka ruma olen. Baarissa kun yritän iskeä naista tulee jokaiselta vastaus että mee vittuun vitun ruma kääpiö. olen siis rumuuden lisäksi alipituinen, 163cm on lyhyt mieheksi. Rumuuden johdosta jopa tuntemattomat miehetkin ovat sanoneet että oon ruma. Mitä sitten. Mulla on älyä ja oon tehnyt paljon töitä eri aloilla. Töissä ihmiset kohtelevat mua kuin ihmistä.
Yritän kompensoida rumuuttani käymällä suihkussa joka päivä, ajamalla parran siistiksi, käyttämällä siistejä vaatteita, laitan jopa miehekästä tuoksua kun vaikkapa kauppaan lähden. Nyky deodorantit eivät niin hintavia ole. Kun näen trendikkäät farkut tarjouksessa, ostan 4kpl samoja farkkuja. Positiivista tässä on se että oon näyttänyt 10v ihan samalta. Vanhemmat ihmiset kysyvät että olenko jo 20 täyttänyt? Olen jo 27v ja ihan hyvä jos pitävät nuorempana.
Rumuudelle ei voi mitään, naamavärkki on mitä on. Vaatteita voin vaihtaa ja voin punttailla. Naiselle varmaankin isommat tissit vastaavat samaa taikka herkku peppu. Kyllä ruma nainen saa helpommin kumppanin kuin ruma mies. Yritän noin 100 naista vuodessa ja pari lähtee mukaan per vuosi, joinakin vuosina enempikin.- Beautifulgirl
'Rumamies', miten olisi paksupohjaiset kengät? Moni käyttää. Olisit heti mun pituinen : ).
- polvistun edessäsi
"Yritän noin 100 naista vuodessa ja pari lähtee mukaan per vuosi, joinakin vuosina enempikin"
Kättä lippaan, pojat! - make uppi
Meikkaus saattaisi auttaa :)
http://worldofwonder.net/wp-content/uploads/2012/10/Screen-shot-2012-10-23-at-10.01.07-AM.png - Fjkwenefwewef
No... Tota. Jos elämä ei ole helppoa ota se haasteena. Sinä pelaat elämän peliä huomattavasti korkeammalla vaikeusasteella kuin kaunis ihminen.
Jos pärjäät on se todellakin ansaittua.- ruma nainen
Mä en pärjää näin korkealla tasolla tässä pelissä ja mä olen hävinnyt sen jo aikaa sitten. Eikä voi sanoa, ettenkö olisi yrittänyt. Mutta ne kovat yrityksetkään ei todellakaan ole auttanut tällä naamalla. Hävisin ja tipuin.
- KNfjkenwfjkwefwefwef
ruma nainen kirjoitti:
Mä en pärjää näin korkealla tasolla tässä pelissä ja mä olen hävinnyt sen jo aikaa sitten. Eikä voi sanoa, ettenkö olisi yrittänyt. Mutta ne kovat yrityksetkään ei todellakaan ole auttanut tällä naamalla. Hävisin ja tipuin.
Pelaan erästä tietokonepeliä netissä. Päätin että pärjään heikoimmalla mahdollisella peliasetelmalla mitä pelissä on mahdollista itselleen järjestää.
Tällä hetkellä olen käyttänyt pelitekniikkani hiomiseen helposti 2000 tuntia ja näistä 2000 tunnista täydellisiä katastrofeja on ollut arviolta 1950 tuntia, yksinkertaisesti siksi että lähtöasetelmani ovat niin heikot.
Viime aikoina olen alkanut pärjätä paremmin yksinkertaiseti oppimalla kuinka kyseisessä pelissä pärjätään todella pahasti altavastaajana. Vaikka suorissa tilastoissa olen edelleen alimmassa viidenneksessä kaikista pelaajista - niin ns. "skill" tilastoissa joissa huomioidaan kaikkien valintojen merkityksekkyys johdan koko pelin taitotilastoja KAKSINKERTAISILLA pisteillä, yksinkertaisesti siksi että kukaan muu ei pärjää niillä asetuksilla sitä vähääkään mitä minä olen opetellut pärjäämään. Muille pelaajille edustamani peliasetukset ovat "Suuri vitsi" - mutta viimeisen parin kuukauden aikana olen alkanut saada fanipostia ja minua on pyydetty tekemään webcastejä peleistäni, etenkin kun olen alkanut välillä pieksää vastoin kaikkia todennäköisyyksiä myös keskitason "helpotuksilla" pelailevia.
On tietenkin helppoa sanoa että opettele lisää, kyseessä kuitenkin on minulle vain peli joka ei liity suoraan ns. olennaiseen elämään. Toisaalta kuitenkin tarinani on osoitus siitä että "normaalit säännöt" eivät voikkaan toimia jos lähtökohdat ovat huonot, joten hylkäämällä "normaalit säännöt" ja kehittämällä omat - ennekaikkea toistuvan yrittämisen ja erehtymisen kautta - on se mikä kehittää oman potentiaalin - myös huonoista lähtökohdista muodostavan - maksimiin.
Me emme ole täällä "pärjäämässä" vaan oppimassa. Älä lopeta kesken.
- brightsi
Jos uskallat laittaa kuvan tänne niin tuskin olisit mikään paha tapaus.
- kovatotuus
Voi että mua ärsyttää nuo "et ole oikeasti ruma" kommentit. Kyllä tässä maailmassa on rumia ja kauniita. Itse olen ruma ja siitä kärsinyt koko ikäni. Suomen kaltaisessa pinnallisessa maassa se rajoittaa elämää. Kukaan ei vain halua olla tekemisissä ruman kanssa. Aikuisetkin olettavat heti että kun olet ruma niin olet myös tyhmä, vajaa, hullu. Ruma ei voi koskaan olla oma itsensä vaan aina pitää yrittää olla erityisen kiltti, mukava ja ystävällinen. Näin tekemällä saa edes vähän lupaa olla olemassa. Väsymystä tai huonoa päivää ei voi näyttää. Tiedän tasan mistä puhut ruma nainen ja ymmärrän sinua. Rumuus syrjäyttää tässä maassa.
- Sellasta
On kai niitä yleisesti rumiakin ihmisiä, mutta juttu onkin se että niitä on äärimmäisen harvassa. En ole eläessäni nähnyt kasvoiltaan niin rumaa ihmistä että olisin jäänyt tuijottamaan. Kukaan ei täällä ei tiedä miltä aloittaja näyttää, siksi emme voi olla varmoja onko Ap oikeasti ruma vai vaan todella masentunut ja tuntee itsensä rumaksi. Oleminen ja tunteminen kun ovat kaksi ihan eri asiaa.
- ruma nainen
Kyllä mä oikeasti olen ruma, ettei se ole vaan mun kuvitelmaa sillä se tieto mun rumuudesta on tullut ihan konkreettisesti selvänä palautteena ja käytöksenä muilta ihmisiltä koko mun elämän ajan, eli siitä ei ole edes epäilystä. Mä olen ihan yleisesti rumana pidettyjen ominaisuuksien summa eli kaikki kohdat mun kasvoissa ja vartalossa on useimpien ihmisten (ellei jopa kaikkien) silmissä rumaa. Kaikkein silmiinpistävintä mussa on se maskuliinisuus ja epänormaalin suuret, leveät ja paksut luut ja tietenkin se kasvojen pituus ja leveys joka on todella poikkeavaa useimpien mielestä ja sitten mun todella maskuliiniset leuka/leukaperät jotka on täysin vain miehelle ominaista ja ne on todellakin valtavaa kokoluokkaa olevat.
Mulla on myös iho kuin miehellä, samoin ihon karvoitus. Muistan jo 5 vuotiaana kun olin hoidossa yhden pariskunnan luona ja kuinka mies huusi hämmästyneenä vaimolleen . . "voi kauheeta, tuu kattoon Maija, miten lapsella voi olla näin karvaiset käsivarret, ihan kuin apinalla" ja siinä molemmat katteli mun karvaisia käsivarsia ihan kuin olisin joku sirkuksen friikki, eli nuo oli ihan niitä mun ensimmäisiä muistoja kun se mun ulkonäön arvostelu alkoi.
Nimimerkki kovatotuus
Kyllä se noin menee eli ruma joutuu tekemään kaikkensa silloin kun on ihmisten kanssa tekemisissä ja todistella omaa "normaaliuttaan" joka asiassa ja on pakko olla alistuvainen ja yliystävällinen koska ne tahtoo pitää rumaa yleensä jälkeenjääneenä, päästä viallaan olevana ja yksinkertaisena ja monet jopa ihan pelottavana. Ne ajattelee ilmeisesti, että kun syntyy niin ruman näköiseksi, että niiden aivojenkin on täytynyt kehittyä jotenkin vajavaiseksi. Ja kun ruma puhuu, kuunnellaan sitä jo valmiiksi ennakkoluuloisena eli ne oikein odottaa, että se sanoo jotain väärin, tyhmää tai älytöntä joten puheitaan saa tarkkaan varoa. Monesti mulle puhutaankin kuin pikkulapselle tai vammaiselle koska olettavat mun olevan vammainen tai etten oikein älyä asioita. Ruman täytyy aina tehdä enemmän kuin muut sen eteen, että olisi uskottava jossain ja jatkuvasti olla todistelemassa omaa osaamistaan jopa ihan normaaleissa arkipäivän asioissa.
Oikeastaan niistä on huvittavaa seurata miten se ruma oikein pärjää elämässään ja varsinkin jos se ruma yrittää normaalia elämää kuten ne. Monet kun olettaa, että se ruma ei pärjää normaalissa elämässä mitenkään vaan on aina jotenkin vajaa kaikessa ja jopa epäonnistuu täysin, eli olettavat rumalle sen normaalin elämän olevan kovan työn takana. Mun kohdalla se kyllä pitää aika paljon paikkaansa eli oonhan mä epäonnistunut elämässäni täysin, eli ne oli oikeassa musta, mä en onnistunut elämässäni mitenkään sen mun rumuuteni vuoksi.- 2dwsas
Ooks muuten koittanu saada naishormonikorvaushoitoa? Kasvojen luut voi vielä aikuisiänkin jälkeen muuttua hormonien ansiosta. Luulis että suomesta löytyy suht paljon symppaavia lääkäreitä, kunhan vain mainitset karvojen kasvun, äijämäisen naaman ja erittäin tuskalliset sosiaaliset ongelmat. Älä luovuta ennen kuin saat tahtomasi.
- ruma nainen
2dwsas kirjoitti:
Ooks muuten koittanu saada naishormonikorvaushoitoa? Kasvojen luut voi vielä aikuisiänkin jälkeen muuttua hormonien ansiosta. Luulis että suomesta löytyy suht paljon symppaavia lääkäreitä, kunhan vain mainitset karvojen kasvun, äijämäisen naaman ja erittäin tuskalliset sosiaaliset ongelmat. Älä luovuta ennen kuin saat tahtomasi.
Tästä ongelmasta olen puhunut jo kahdelle terveyskeskuslääkärille ja yhdelle psykiatrille, mutta eivät ole ottaneet ongelmaani vakavasti. Voi johtua siitä kun asun sen verran pienellä paikkakunnalla niin he eivät ole vielä kohdanneet kaltaistani naista niin tällainen tilanne ja nainen on aivan uusi heille eivätkä osaa siksi suhtautua ongelmaani normaalisti. Täytyy vaan yrittää uusille lääkäreille ja mieluiten toisella paikkakunnalla, ehkä sitä apua ja korvaushoitoa saan vielä joskus.
- kunhan sanon
Nojaa... Itselläni oli yläasteaikoina matematiikan opettajana nainen, jolla oli kellertävän oranssit päätä myötäilevät harvat hiukset, bulldogin naamaa muistuttava pärstä ja niin paljon läskiä, että ainoa vaate, jota hän koskaan pystyi käyttämään oli iso hame. Hänellä on mies ja lapsia. Masennus ja ahdistus ovat todennäköisesti suurin syy miksi olet yksin. Oma psyyke on saattaa pahimpia vihollisia elämässä.
- aaaasddddasd
Saattaa olla*
- 8+13
Isäni tapasi sanoa kun kerroin, että koulussa minua kiusataan hieman karsastavista silmistäni:"sulla saattaa karsastaa silmissä mutta sulla sentää ei karsasta aivoissa niinku niillä, jotka niistä kiusaa"
Eikä muuten ollut edes paha karsastus, saattoi toinen silmä vilahtaa toiseen kulmaan ja palata heti takaisin mutta kyllä siitä kiusaamisen aiheen sai.
Ne jotka toista rumuudesta haukkuu on rumia sisältä. Se vasta rumaa sitte onki! - rumatvahnemmat
omat vanhempani ovat rumia. ainakin omasta mielestäni. äitini ei ole niin ruma kuin isäni mutta kyllä hänestäkin löytyy vikoja. heidän piirteensä ovat ihan erilaiset eivätkä sovi yhteen ollenkaan. ei olisi uskonut että he saavat minun ja veljeni näköisiä lapsia. minä ja veljeni olemme monen ihmisen mielestä kauniita ja olemme perineet vanhempiemme vähäisimmät parhaat puolet. näytän itse vanhempieni täydelliseltä risteytykseltä mutta kaikki viat on korjattu.
- hömmm
Se varmaan vaikuttaa kun heidän piirteensä ovat täysin erilaiset eli ovat toistensa vastakohtia, siinä on se juju mikä vaikuttaa lasten tulevaan "hyvään" ulkonäköön. Pikemminkin liian samannäköiset vanhemmat saattavat saada rumia lapsia.
- rumarumaruma7
Pakko kestää. Onneksi asia ei ole minulle enää kipeä. Hyväksyin itseni vanhempana. En ajattele enää ulkonäköäni , vaan keskityn muihin asioihin. Oman ulkonäön ajatteleminen ei auta mua. Sitä ajattelee myös niin, että vanhana ei ole enää toivoakaan paremmasta, joten mitäpä tuota suremaan. Oli vapauttavaa hyväksyä itsensä. Onkohan teille kenellekään tapahtunut tällaistä: myös oma nk. aviomies piti rumana, en kelvännut koskaan hänelle. Lähes koko avioliiton elimme asumuserossa. Oma arvioni on, että hän meni rahojen tms. takia naimisiin. Ennen eroa hän otti leuastani kiinni ja sanoi: " noi pitäisi vaihtaa." Siis kasvoni. Puhelimessa huusi että sä oot niin ruma, niin ruma, niin ruma, että peili särkyy. Olen kaiken muun lisäksi joutunut kokemaan myös tuon. Tsemppiä kaikille.
- Anonyymi
Olen 70 vuotta kärsinyt samasta ja lapsena olin pelkkä kotiorja, joka heitettiin ulos, kun toinen vanhemmista päätti, että opiskelen ammatin. menin teollisuustöihin, että saan kasaan opiskelurahat, mutta ne katosiva ja jouduin kadulle. koko ajan kotona muistutettiin rumuudesta "äitini" taholta, joten tiesin sen selvästi. Koko elämä on ollutkin murheellista etenemistä, niin kuin se meillä rumilla vain voi olla..... viisi lasta ja vain yksi ruma oli perheessämme....
- Anonyymi
On se vielä pahempaa olla ruma mies kun on vielä olemattomat sosiaaliset taidotkin. Mitään toivoa naisen saamisesta ei ole. Tekisi mieli jo kuolla. Tai näin on ollut jo ainakin 10 ellei 15 vuotta että on tehnyt mieli kuolla.
Masentunut Mies
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1343879- 851905
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151771Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541412Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi461337Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1301323VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu991280- 701166
- 691033
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1131022