yksinkertainen kysymys. minkä vm:n v70 on paras?
mikä on paras V70
34
3844
Vastaukset
- äksee
Etpä kinkkisempää sitte keksiny.
-Tein saneerauksen 14 vuotiaaseen, 80% käyvästä arvosta hupeni,
ja luulen tehneeni hyvänkin päätöksen.
-Joku muu saattaa repiä välihousut moisesta, mutta tämä yksilö tuntuu menevän
ilman turhia vapinoita, joita täälläkin on tuskailtu, joten kulutusosat vaihdettiin...
-Vielä näen märkiä unia 940 stä, joten tuntuu menevän takapakkia tuo autojen
haluttavuus, ainakin uudet on helevetin tyylittömiä munkkipusseja. - Kelpaa73
Moi!
Itselläni vm. -06/07 vuoden vaihteen V70 2.4L bensakoneella oleva Volvo. Olen ajanut 120.000km enkä ole korjauttanut yhtään ainutta vikaa vielä. Perus- ja vuosihuolloissa merkkiliikkeessa vuosittain käytetty ja hyvin on mennyt.
Suosittelen. - 70V
Mulla on ollu nämä kaikki ja kyllä tämä uusin malli on paras
- Se on
Mullon vaan yks ja se on paras.
- karjavaras.
eipäs,kun mulla on se paras :)
- vanhat ovat vanhoja
Uusin on aina paras. Siinä on kaikkea parannettu vanhaan malliin nähden, ainoastaan ensimmäinen versio voi olla huonompi enne kuin ne lastentaudit poistetaan.
- 18+20
Uusin ei ole aina paras. Aina kun korimalli vaihtuu uuteen, ensimmäiset vuosikerrat ovat heikompaa tekoa. Korimallin viimeinen vuosikerta on kestävin.
- harhaluuloja taas
Niinhän tuossa juuri sanottiin, että ensimmäiset lastetaudit kun on poistettu!!
Viimeisin malli on jäänyt jo jälkeen tekniikassa ja monessa muussakin asiassa, eikä kestävyyskään ole mitenkään varmaa.
Autossa on muutakin tärkeää kuin kestävyys!
- ughh
Mulla oli vm 98 V70 ja se oli kyllä jämäkkä auto
- Tiedän
Tiedän
- jatulinna
2003 ja erittäin tyytväinen, ollut neljä vuotta ja 150000km on tullut ajeltua, etupään osia vaihdettu, mutta halvaksi on tullut, ei voi moittia. missä vaiheessa tuo mittari hajoaa vai onko se kaikilla hajonnut ennenpitkää.
- isänmaan toivot rula
mitenkähän se erottuu 2002 tai 2004 mallista?
- Rica/Heico/BSR
2003:ssa ei ole enää mittariston juotosvikoja.
- nelimarkkanen
Mulla on ollu 2002 malli D5, ihan kelpo peli, tosin etupyörän ripustus ja mittareiden kylämäjuotokset vähän harmitti. Sitten laitoin 2008 mallisen 2,4 d, ajanut noin 220000, ja ei ole ollut vikoja, eikä paljon osiakaan kulunut, jarrupalat ja muutama lamppu.
Joten selkeästi V70 , kakkosmalli 2008 eteenpäin, saapi nähdä kuinka uudempi malli pelittää, taidan vaihtaa kun se markkinoille tulee.- kaksoset v70
Meillä on sekä 2000 vuoden V70 Classic että 2006 vuoden V70. Molemmissa 2.4 litran myllyt 170 hepalla. Enpä juuri tyytyväisempi voisi olla, molemmat toimivat kuin unelma. Toki 2000v on tullut hiukan jo korjautettavaa/vikoja mutta onhan sillä ikää ja kilometrejäkin jo (205000km) mutta 2006 jossa on nyt sellaset 138000km on toiminut pelkillä normitoimenpiteillä/-huolloilla loistavasti. Molemmissa on automaatti ja nekin toimivat hyvin paitsi vanhempi nykii aikalailla(kylmänä). Tarkoituksena olisi kyllä vanhempi vaihtaa tähän uusikoppaseen malliin ja olen siitäkin kuullut työkavereilta ja naapurilta pelkkää hyvää.
- napanteri
Kyllä tämä uusin malli on selkeästi paras. Tilat, ajettavuus ja mukavuus aivan uudella tasolla. Ainoa missä saattaa olla vanhoja heikompi, on ruosteenesto. Näin väitti ruostesuojauksen ammattilainen.
- Lähteekohaukirannst
-07 2.5T AWD.
Kyseisessä autossa on yleensä kaikki herkut mitä volvossa on, koska kyseessä ns. viimeinen mallisarjan auto. Omistan itse kyseyisen. Varusteet. Sadetunnistin, sähköisesti parkkiasentoon kääntyvät sivupeilit, peruutustutka, sähköpenkit edessä. paras stereo (HU-850), takana DVD-näytöt tehdas asennettuna, metalliväri, neliveto, Bi-xenon valot, vak.nop.sääd. täysnahkasisutus. automaatti. neliveto, teho 210hv,( jonka saa 600€ 250-260hv)
Noita jos löytyy niin yleensä ovat alle 150k/km ajetttuna ja hinta alle 20k€.
kulutus kaup/maantie 50/50 n 9,5 sadalla. - on kokemusta
Otti minkävuotisen Volvon tahansa, niin saa tukevan ja vankan kärryn. On se senverran kovasta tavarasta tehty, että 200tkm ajettu Volvo on uudemman auton tuntuinen kuin 60tkm ajettu pikkuauto.
Bensaa menee, mutta lämpöä tulee. - voikkari2
Itsellä ollut 10v vm.98 v70 ja tyytyväisempi en oikeestaan olisi voinut olla. Pirun hyvä ajettava, kalpenee moni nyky kosla sen rinnalla.
- vastaus on punainen
Ja millä mittapuulla paras, ajoltansa, varuteiltaan, laadultansa, näöltänsä vai mitä????
- Lähteekohaukirannst
Kokonaisuus !, iso auto , samassa suhteessa paremmat ajoominaisuudet, turvallisuus, teho, varustelu(yleensä joudut ostamaan jonkun uuden pikkujapsin jos halua vak.nop. automaattin, täysautomaatisen ilmastoinnin, nahkasisutus. samalla rahalla. Kuitenkin joudut uudessa japsissa/pikkuautossa käyttämään sitä kalliissa merkkihuiollossa(tämä nyt ei enään ole pakko takuun kannalta) mutta jos et tee niin autoliike katsoo hiukan kieroon kun menet myymään sitä.
Siinä vaiheesa kun on iso volvo sisäänajettu (ei tallin seinän läpi vaan 150-200thkm) niin pikkujapsi alkaa olemaan paalattavaksi valmis kitisijä natisija johon uppoaa remonttiin rahaa..
ja hinta pudonnut alle kolmannekseen. Samassa suhteessa se Volvokin putooa mutta sen jälkee sitä romahdusta ei enään tapahtukakan vaan hinta putoaa 2-3k€ vuodessa. Itsellä menossa kolmas V70 ja kaikilla ajettu km n 100thkm 4 vuodessa. Mitään muuta rempaa en yhteenkään ole enempää tehny kuin jarrupalat ja joihin koiran luut. nuo kunmene normaalistikkin 100thkm. - oman tien kulkija
Lähteekohaukirannst kirjoitti:
Kokonaisuus !, iso auto , samassa suhteessa paremmat ajoominaisuudet, turvallisuus, teho, varustelu(yleensä joudut ostamaan jonkun uuden pikkujapsin jos halua vak.nop. automaattin, täysautomaatisen ilmastoinnin, nahkasisutus. samalla rahalla. Kuitenkin joudut uudessa japsissa/pikkuautossa käyttämään sitä kalliissa merkkihuiollossa(tämä nyt ei enään ole pakko takuun kannalta) mutta jos et tee niin autoliike katsoo hiukan kieroon kun menet myymään sitä.
Siinä vaiheesa kun on iso volvo sisäänajettu (ei tallin seinän läpi vaan 150-200thkm) niin pikkujapsi alkaa olemaan paalattavaksi valmis kitisijä natisija johon uppoaa remonttiin rahaa..
ja hinta pudonnut alle kolmannekseen. Samassa suhteessa se Volvokin putooa mutta sen jälkee sitä romahdusta ei enään tapahtukakan vaan hinta putoaa 2-3k€ vuodessa. Itsellä menossa kolmas V70 ja kaikilla ajettu km n 100thkm 4 vuodessa. Mitään muuta rempaa en yhteenkään ole enempää tehny kuin jarrupalat ja joihin koiran luut. nuo kunmene normaalistikkin 100thkm.Oikea termi on juuri kokonaisuus. Kokeilin itsekin välissä energiansäästöinnossa v. 2004 uutta muka pieniruokaista Toyotaa 850 ja V70 jälkeen ja olihan se alussa hetken kevyt ja kiva, mutta 60tkm tuntui sille jo pitkältä matkalta. Silloin alkoivat jarruvaivat (käsijarru ruostui kiinni kaks kertaa vuodessa) ja se nitinä ja natina ja alustan klonksuminen kuopissa. Se uutuus loppui siinä vaiheessa kun Volvo on vielä uutuudenjäykkä. Kahden Volvon kokemuksella.
Kaksi vuotta ja muistaakseni 74tkm riitti japsilla. Sitten takaisin ruotsinautoon. Tosin Saabiin tehokkaan koneen ja hyvien penkkien takia. Takapenkitkin lämpiävät. Saabin ja Volvon voi ostaa käytettynäkin kun japsi pitää saada alle ihan upouutena. Seuraava on siis Volvo tai Saab. Haukuttu tai ei, ihan sama sillä itsetuntoni ei tarvitse kopiointia muiden tekemisistä ja minulle ne antavat kohtuurahalla paljon. Ja sehän on tarkoitus, saada rahalle omasta mielestä vastinetta.
- Taxari
2011 2.0D3 Autom. ehdottomasti paras. Jo yli 400tkm taksikäytössä, eikä normaalien huoltojen lisäksi mitään vikoja. D3 pieniruokainen ja hyväkulkuinen.
- TurboLady
Itellä 2002 T5 ja mittarissa 190 000km. Toiminut ostosta lähtien (8v sitten) kuin unelma. Kuluvia osia tietty joutuu uusimaan, mutta muutoin niiiiiin tyytyväinen omaan ritariini :) Huollettu säännöllisesti ja katsastuksesta aina läpi (ei pohjasta ;) )
selvä juttu seon lyhyesti sanottuna .volvo v-70 d 5 vm-07 185hp ,automatig 6 vaihteinen . luja kun mikä.ja kaunis pitkän matkan kulkija,
sivulla puhutaan pikku kilometreistä,ei se volvo lopu ,200-300tuh,ajakaanyt ensin n,800tuh kilometriä.eikäse jatkuva huolto auta mitään ,rahat menee hukkaan ,ei autolla ole järkiä, eikä tuntoa.
- Hyi tuhma poika
Ei kai vilho58 tee syntiä eli valehtele?
- amazoni2
olisin ostamassa pojalle v70 volvoa vm99 2litran koneella onko mikalainen?
- 2+20
Sanoisinpa että 2006 mallin 2,4D A Summum oli parempi kuin nykyinen 2012 D3 A Momentum. Jaa että miksi? No, jotenkin tämä nykyinen on ajoltaan pikkuautomaisempi ja nypyttävä, olisiko Fordilla ollut jo liikaa sananvaltaa suunnittelussa. Tuo 2006 tarjosi leppoisampaa kyytiä suorituskyvyn ollessa suht sama, vääntöä taisi olla vähän vähemmän. Kulutus on nykyisessä kyllä hieman pienempi. Tuo vanhempi korimalli on mielestäni paremman näköinen; uudessa on muotoilijan työaika ilmeisesti loppunut kun on tullut peräpään vuoro. Samoin sisätilojen ja kojelaudan ilme miellytti vanhassa enemmän, ilman tuota Sensus-pahkaa keskellä kojelautaa.
Vanhassa oli nahkapenkkikin vielä nahkaa eikä jotain "faux leatheria" (synteettinen nahan ja polyuretaanin sekoitus). Kyllä, kokonahka"sport"-penkissämme nahkaa on vain istuin- ja selkäosan keskiosa reunojen ollessa jotain leatherettea. Sivut ja taustat on vinyyliä kuten ennenkin. Eipä tuohon juuri kalliita nahanhoitoaineita tarvitsisi uhrata.
Eipä tuo MY 2014 juurikaan petraa, olikos siellä joku Klonkswagenin suunnittelija päästetty hahmottelemaan keulaa... - Volvokuski1
Elämäni viides Volvo menossa, järjestyksessä:
- Volvo 242L vm -75
- Volvo 240 vm -84
- Volvo 850 2.4 vm. -94
- Volvo V70 2.5T vm -03
- Volvo V70 D5 AWD vm -11
V70 - sarjan autoissani ei ole ollut koskaan mitään suurempaa vikaa, -03 autolla ajoin 180 tkm ilman murheita ja nykyisellä kohta 50 tkm mittarissa. Kyllä neliveto on poikaa eli nykyinen on paras Volvoni. Useinn tulee ihmeteltyä kuinka ilman nelivetoa on ennen tullut toimeen...- toyota6
Mistä lähtien Volvoa on saanut nelivetoisena? Mä tiedän vain ne apuvetoiset, jotka toimii milloin sattuu.
- Völvö Markkanen
Mulla ensin 2002 v70 d5, sitten 2008 v70 uudella korilla 2,4d, ja uusi on selkeästi parempi. Ajettu noin 240 000 km, ei isompia ongelmia, kulutusosia kuten jarrupalat ja muutama lamppu vaihdettu. Muuten toimii kuin junan vessa!
Ja verrattuna edelliseen malliin niin etupään koiranluita ei ole tarvinnut vaihtaa.
Mukava, tukeva, suorituskykyinen auto, ei pahaa sanaa sanottavana. - Tuore Volvoilija
Juuri hankittu vm. 2000 2.4 200hv turbolla. Viimeksi samat pössikset oli ratin takana ajettuani ekaa kertaa Saab 9000:a. Noissa on ollut se oikea fiilis. Siitä fiiliksestä ja sen paremmuudesta voi tietysti kiistellä maailman tappiin saakka.
- chinese5
Uusin korimalli joka tuli markkinoille vuonna 2008. Siinä on jo Fordin pohjalevy joten ajettavuus on selkeästi parempi edellisiin korimalleihin verrattuna. Ja moottoriksi mielellään Fordin 2 litranen ketjukone, niin ei tarvii jakopään hihnoja vaihdella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409