vihdoinkin pakettimatka Balille

perheen kerä matkaan

Am:lla tarjolla ensi talvelle Singapore Bali -yhd. Jes! Mutta Balin hotelli Nusa dusalla... Sanuria olisin toivonut.

9

401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisa18

      Nii-in. Miksi ihmeessä valita pakettimatka? Itse kun hetken käyttää aikaa niin pääsee sellaiseen hotelliin minne haluaa, eri-puolille saarta myös. Itse vertailimme pakettien hintoja siihen että varaamme lennot itse ja majoitukset matkatoimiston kautta balilla niin säästyi huomattavasti enemmän. Eikä tarvinnut jumia yhdessä paikkaa koko aikaa.

      • perheen kerä ...

        No kun raha ei ratkaise niin helpointa näin... Kyllä kateltiin et jos omatoimisesti mutta paketti tuntu vain helpoimmalta kun kaksi uutta kohdetta. Aikanaan eja Thaimaan reissu pakettina ja sit omatoimisesti. Samoin Vietnamin kans. Joten jos Balille uudemman kerran niin sit varmaan omatoimisesti.


      • kotiutuneet
        perheen kerä ... kirjoitti:

        No kun raha ei ratkaise niin helpointa näin... Kyllä kateltiin et jos omatoimisesti mutta paketti tuntu vain helpoimmalta kun kaksi uutta kohdetta. Aikanaan eja Thaimaan reissu pakettina ja sit omatoimisesti. Samoin Vietnamin kans. Joten jos Balille uudemman kerran niin sit varmaan omatoimisesti.

        Tultiin keskiviikoiltana Balilta. Varasimme lennot ja hotellin Tjäreborgin kautta. 2 vkoa maksoi 1346 € eli ei kauhean paha hinta 4**** hotellista. Ja kaikki toimi moitteettomasti omatoimimatkalla. Oltiin Sanurissa ja se oli hyvä valinta. Käytiin pikipäin Nusa Dualla katsomassa päiväretkellä. Ihan hienolta paikalta näytti :)


      • raha ratkaisee...
        kotiutuneet kirjoitti:

        Tultiin keskiviikoiltana Balilta. Varasimme lennot ja hotellin Tjäreborgin kautta. 2 vkoa maksoi 1346 € eli ei kauhean paha hinta 4**** hotellista. Ja kaikki toimi moitteettomasti omatoimimatkalla. Oltiin Sanurissa ja se oli hyvä valinta. Käytiin pikipäin Nusa Dualla katsomassa päiväretkellä. Ihan hienolta paikalta näytti :)

        Oliko se sellainen flex-paketti? Millaiset peruutusehdot niissä on vrt perinteinen pakettimatka? Pitikö koko summa maksaa heti varatessa.


      • kotiutuneet
        raha ratkaisee... kirjoitti:

        Oliko se sellainen flex-paketti? Millaiset peruutusehdot niissä on vrt perinteinen pakettimatka? Pitikö koko summa maksaa heti varatessa.

        Oli flex-paketti, Balille ei muita tehdä Tjäreborgin kautta. Matkan varauksen jälkeen maksettiin suurin osa matkasta ja loppusumma noin 5 vkoa ennen matkaa. Jos joku lennoista (meillä oli 2 välilaskua), on myöhässä ja myöhästyy seuraavalta, niin silloin saa korvauksia, kun lennot on samassa lipussa. Jos ottaa lennot erikseen, niin ei välttämättä saa mitään. Muuten ei kai kauheasti ole väliä mistä lennot ja hotellin ottaa.


      • Lisa18
        kotiutuneet kirjoitti:

        Oli flex-paketti, Balille ei muita tehdä Tjäreborgin kautta. Matkan varauksen jälkeen maksettiin suurin osa matkasta ja loppusumma noin 5 vkoa ennen matkaa. Jos joku lennoista (meillä oli 2 välilaskua), on myöhässä ja myöhästyy seuraavalta, niin silloin saa korvauksia, kun lennot on samassa lipussa. Jos ottaa lennot erikseen, niin ei välttämättä saa mitään. Muuten ei kai kauheasti ole väliä mistä lennot ja hotellin ottaa.

        Juurikin, lennot kun on samalla lipulla niin ei tule huolia. Me ostettiin netistä lennot helsinki - denpasar ja hotellit katsoimme erikseen. Majoitukset maksettiin myöhemmin ja perumisehdot majoituksiin oli todella hyvät esim jos reissu olisi peruuntunut. 7 vrk ennen saapumista olisimme viela saaneet rahamme takaisin jos olisimme peruneet :)


    • teppis3
      • mrs matkaaja

        Harmittava tapahtuma. Mutta ei voida sentään koko firmaa lytätä tuon yhden tapahtuman vuoksi.


      • seppanensi
        mrs matkaaja kirjoitti:

        Harmittava tapahtuma. Mutta ei voida sentään koko firmaa lytätä tuon yhden tapahtuman vuoksi.

        Ikävä tapahtuma. Mutta eipä tuon jälkeen juurikaan kehujakaan varmaan aurinkomatkat saa. Itsellä ainakin tuollaisen jälkeen vaihtuisi firma hyvinkin nopeasti


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      17
      923
    2. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      47
      809
    3. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      222
      709
    4. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      75
      700
    5. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      45
      692
    6. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      33
      670
    7. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      105
      652
    8. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      79
      633
    9. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      34
      589
    10. Olet tyylitajuton

      Ja ruma. En ole ikinä pitänyt ulkonäöstäsi. Et ole minun tyyppiäni millään tavalla. Puheesi on sellaista mongerrusta ett
      Ikävä
      25
      581
    Aihe