Mulla on tossa nivusessa ollut syntymästä asti luomi. Ainakin jo parisen vuotta se on ollut ihosta kohollaan, ja on aika "ohuesti" kiinni tossa ihossa. Sen ympäröivä alue on kuitenkin ruskeaa luomea, ja luomi on itsekkin ruskea. Sen ympärillä on myös vähän punaista. Luomi ei ole mun mielestä muuttunut paljoa parissa vuodessa, en ole varma koska en ole ennen kiinnittänyt paljon siihen huomiota. Tiennyt vain että se on koholla. Se ei ole kutissut, eikä vuotanut koskaan. ja on n 4-5 mm koholla. Olen menossa lääkäriin n kuukauden kuluttua, mutta en saa mielenrauhaa..! Olen katsonut kaikki lääkärisivut läpi, ja ulkonäöllisesti se voisi olla melanooma, mutta ei ole kutissut eikä vuotanut... Miten saisin rauhan? Osaako kukaan sanoa yhtään että voisiko se olla syöpä. Tai edes mitään mieltä rauhoittavaa? Olen 19 vuotias tyttö.. Jos kukaan tietää, olkaa kilttejä ja kommentoikaa.. :(
Osaako kukaan auttaa?
krizu
1
141
Vastaukset
- käytän tätä palvelua
Sinuna tilaisin ajan terveyskeskuksen sairaanhoitajalle. He ovat taitavia ja asiakasystävällisiä. Näin ainakin puolitat huolesi. Jos et tohdi aikaa tilata, soita vaikka anonyymina ja kerro huolesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272727
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau562197Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.241757- 1291538
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641308- 681293
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?711245- 891075
- 90989
- 129942