Aihe

Nuotiopaikkaa Kiimingistä tai läheltä? EI KOITELI

<<<

Olisko jossain Kiimingissä laavua/nuotiopaikkaa mistä löytyis puutkin valmiina ja pääsis kävelemällä näin talvisinkin? Koitelissa ollaan jo käyty, nyt tarve olis rauhallisemmalle paikalle.

5

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höhöööööö

Mitä paskaa teille nuotiopaikkaa tehän poltatte laavujen seinätkin,hävetkää siat.

• hö höööööö

Pjaskaa tikulla nokkaan.

• Kai Lija

Kaikki laavut on revitty poltetu tai muuten töhritty ja sotkettu.
      Mitä penikat vielä kaipaatte?

• toivo2

En tiedä laavuista,mutta ilmasia puitahan löytää valmiista halkopinoista,mutta paras tapa Kiimingissä on viettää aikaa,ajella täällä Ylikylän pyöräteitä mahdollisimman holtittomasti ja lujaa moottoriajoneuvoilla ihmisten pihojen läpi,niin että paikallisilla ei ole asiaa edes postilaatikoille,tai ulos tonteiltaan.Poliiseja ei ole näkynyt?

• Paksut makkaranpaist

On muuten paksuja kansanryhmiä noi meinaan makkaranpaistajat Koitelissa.
      Siinäsen näkkee että kalorit ei tuu ilmasta vaan sian peräsuolen sisuksista.
      Nyt on uusi kansanryhmä lanseerattu,,,paksut makkaranpaistajat joka ei ota kantaa käristäjän nahkan väriin eikä keihin ne uskoo,,,,,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      235
      16059
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13595
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      296
      9586
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      42
      6804
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      255
      4086